Kassaneitien häiriköintitoikki

Estate

Well-known member
http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-1288657011547.html?ref=hs-tf-promo5
Helsinkiläiskaupan deitti-ilmoitukset työntekijöistä menestys – ”säpinää on kassalla käynyt”

Julkaistu: 22.2.2014 2:45

Pari viikkoa sitten K-Market Manskun Facebook-sivuilleen laittamat deitti-ilmoitukset kaupan miestyöntekijöistä ovat saavuttaneet suursuosion.

Ilmoituksissa esiintyvät Iiro ”Itä-Helsingin hiomaton timantti, jokaisen äidin unelmavävypoika, entinen pelimies ja tuleva lakimies”. Toinen sinkkumiehistä, Joni, on ilmoituksen mukaan ”entinen rauhanturvaaja, tuleva palomies”.

Ilta-Sanomat tavoitti toisen ilmoitusten tähdistä puhelimitse kesken hänen työpäivänsä. Joni kertoo, että ilmoitus ei ole tehnyt työstä erilaista, mutta sen jälkeen hänestä on tullut asiakkailleen tutumpi kasvo. Ilmoituksesta on ollut apua myös tulevan tyttöystävän etsinnässä.

– Olen käynyt treffeillä, mies myöntää.

Millainen on ”entisen rauhanturvaajan ja tulevan palomiehen” naisihanne?

– Se on paha kysymys. Kaikki käy, jos on fiksu ja hyvännäköinen, Joni nauraa.

Edelleen sinkkuja

K-Market Manskun kauppias Atte Paronen vahvistaa, että naisten kiinnostus on herännyt.

– Jotain pientä säpinää on kassalla käynyt. Meillä käy muutenkin aika paljon naisasiakkaita. En tiedä onko heidän määränsä räjähdysmäisesti kasvanut, mutta luulen, että jokunen on käynyt kuikuilemassa, kauppias Atte Paronen sanoo.

Ilmoituksilla pikkukauppa on halunnut herättää positiivista huomiota.

– Tämä lähti pikkuvitsistä ja vinoilusta, mutta kundit ovat olleet hyvin mukana tässä.

Helsinkiläisnaisille tiedoksi, että miehet ovat kaikesta huolimatta edelleen sinkkuja.

Kaupan tempauksesta uutisoi ensimmäisenä Helsingin Uutiset.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Äääääh. Näin että estis postannu tänne ni hypin tasajalkaa innosta päästäkseni lukemaan kuinka hän on seksuaalisesti häirinnyt kassaneitiä.

burb

.
Kaikki käy, jos on fiksu ja hyvännäköinen
Periaatteessa ihan reilu meininki, mutta kyllä mua vähän kirvelee kun me rumat typerykset jäädään ilman.

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Periaatteessa ihan reilu meininki, mutta kyllä mua vähän kirvelee kun me rumat typerykset jäädään ilman.
Ällös huoli, Facebook mainostaa mulle että

Saitti rumille naisille
Rumatkin naiset tarvitsevat miestä silloin tällöin.
Kiinnostaako?
Kirjoitusvirheet korjasin ite.

Eiköhän tasa-arvon nimissä vastaava tule miehillekin.

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Tuossa oheiskorvalla kuulin CM:n kassalla, että suosikkikassaneidilläni on viimeinen työpäivä Rauman CM:n kassalla. Iloinen palvelu siirtyy kuulemani mukaan Turkuun. Nauttikaa sikäläiset säpsäkästä kassasta siellä. Jossain.

DW

2009-2016
Tänään olisi ehkä pitänyt, mutta jätin sen väliin. Kävin perjantaina paikallisessa Salessa ja näin siellä mustikkarahkaa. En silloin ostellut, mutta tänään ajattelin. No siihen oli tullut viereen myös mansikan makuista. Katson aina parasta ennen pvm:t ja mitä vittua, 22.2.2014. Noinkohan heillä menee hyvin?

Mitä siinä muutakaan voi, kun pullopalautuskuitilla tupakka-aski ja vielä euro takaisin. Sen euron laitoin pelikoneeseen ja ekalla 3kymppiä...sen jälkeen lähdin helvettihin. Seuraavaksi Lidl->