Formulanomi
Seksikäs rumä kääpiö
Nämä ois parempi hoitaa privoilla.ANNA MINULLE SEKSIÄ TAKAHUONEESSA MAITOHYLLYJEN VIERESSÄ JOS LUET TÄMÄN!
Nämä ois parempi hoitaa privoilla.ANNA MINULLE SEKSIÄ TAKAHUONEESSA MAITOHYLLYJEN VIERESSÄ JOS LUET TÄMÄN!
Sun pitää kertoo sille.Mun suosikki kassaneitini, brunetti, on värjännyt blondiksi.. Edelleen toki syötävän kaunis on hän, mutta tumma väri sopi hänelle paremmin.
Mun suosikki kassaneitini on lyhentänyt reilusti hiuksiaan. Huono idea, toivottavasti kasvattaa takaisin. Tosin ei se nyt enää niin suosikkikaan ole, kun näin sen kerran takapihalla röökillä. Mut eipä ole parempaakaan tullut tarjolle.Mun suosikki kassaneitini, brunetti, on värjännyt blondiksi.. Edelleen toki syötävän kaunis on hän, mutta tumma väri sopi hänelle paremmin.
Sam taisi voittaa pelin.Meitin lähikassaneidit vaan on joko raskaana tai äitiyslomalla.
Juuri siinä on se ero lähikassaneidin ja kaukokassaneidin välillä. Käsivarrenmitanpäässäkassaneitikin on vähemmän riskialtis.Meitin lähikassaneidit vaan on joko raskaana tai äitiyslomalla.
Meitin lähikassaneidit vaan on joko raskaana tai äitiyslomalla.
Sam taisi voittaa pelin.
Muistanu tehdä panoliikkeet, muttei muistanu, että pullonpalautuskoneella. Siellä vähän loitommalla.Sam taisi voittaa pelin.
Vähän tuli mieleen Joni, mutta Mehehän se oliEi liity kassaneiteihin, mutta mulla on yks toimittaja (nuori erittäin nätti nainen), jonka kanssa jutustelu puhelimessa menee aina ja välittömästi suoraan asiaan ja hermokeskukseen. Molemminpuolista armotonta flirttiä, ehkä vähän suorempaa hänen puoleltaan. Siis ollaan myös livetuttuja.
Todennäköisesti kumpikin tulee niistä puheluista vaan niin järjettömän hyvälle tuulelle, että antaa mennä aika lailla ilman filtteriä.
Saako käyttää? Onko pakko?Kävin ostamassa pussillisen tiitä, niin totesin siinä lähtiessä naismyyjälle, että näillähän on sitten elinikäinen takuu.
KIKA KIKA KIKA KIKA, kun kikattelin ja lähdin pää painuksissa kotio siitä.