Jaa että laitoit sitten suolakurkut kumpaankiin puntiin?Tai jos kassaneiti pientä kolikkoa kaivatessaan kysäisee "onks sulla kakskytsenttistä", voi tokaista vaikkapa "ei, mut olis kaks kymmensenttistä".
Kassaneidin pehmitys etenee! Tänään oli kolmas kerta peräkkäin kun toheloi minun kohdallani eli meinasi vahingossa antaa takaisin kaksikymppisestä vaikka maksoin kympillä. Päälle soi tajunnanräjäyttävän hymynsä.Stadin hotein kassaneiti eli Kurvin Lidlin tummaverikkö alkaa pehmenemään. Tänään näppäili mun ostokset noin neljä kertaa väärin, josta seurasi sananvaihto:
- kuinka monesti voi painaa väärin?
- mä voin painaa vaikka kuinka monesti, vastasin.
- niin minäkin!
- rauha vaan, tää menee just hyvin.
- kiitos ja *tirsk*
- moi!
- moi!
Vielä se kellistyy!
Se koitti ostaa sulta huomaamattomasti seksiä.Kassaneidin pehmitys etenee! Tänään oli kolmas kerta peräkkäin kun toheloi minun kohdallani eli meinasi vahingossa antaa takaisin kaksikymppisestä vaikka maksoin kympillä. Päälle soi tajunnanräjäyttävän hymynsä.
Kyllä pullonpalautuskoneen ilmanussinta toimii!
Mikset anna sille kakskymppistä?Kassaneidin pehmitys etenee! Tänään oli kolmas kerta peräkkäin kun toheloi minun kohdallani eli meinasi vahingossa antaa takaisin kaksikymppisestä vaikka maksoin kympillä. Päälle soi tajunnanräjäyttävän hymynsä.
Älä esineellistä Jonia.Mikset anna sille kakskymppistä?
Ei oo eikä viitti rikkoa isompaa.Mikset anna sille kakskymppistä?
Juuri näin. Ei se sanottua ole, etteikö se neiti voisi viiskymppisestäkin tykätä jos parru vaan pelaa :thumbup:Yksittäinen tohelointi menee sattuman piikkiin mutta säännöllinen on jo flirttailua. Erikoista flirttiä toki, mutta näköjään tehokasta.
Lyö ens kerralla sille mulkku suuhun ja pyydä olemaan toheloimatta.
Partolan S-marketissa oli männäviikolla niin huikee naaras lihatiskillä tsekkaamassa lihoja että oispa ollut sinkkukorit käytössä.Sivuaa hieman aihetta, mutta liittyy silti: Ison Omenan Citimarkettiin on tullut jotain uusia keltaisia sinkkukoreja. Miten on, forumisteilla jo kokemuksia tuosta? Itseä vähän houkuttaisi mennä tesmaamaan ihan testimielessä. Vaikka pari tuntia kiertelisi hyllyjä ja metsästäisi naispuolisia sinkkukoreja.
Soitin kakkoseen.Partolan S-marketissa oli männäviikolla niin huikee naaras lihatiskillä tsekkaamassa lihoja että oispa ollut sinkkukorit käytössä.
TERVEISET JOS LUET TÄTÄ NIIN SOITA MULLE NUMEROON!
Ei se kuiteskaan ala mulle. Jos olisin alfauros niin hommahan kävisi helposti. Mutta kun olen tämmönen omega-rasvahappo. Yhyhyy.Onhan tässä se vielä, että jos se mun kassatyttö onkin vaan kömpelö ja sössii vähän joka asiakkaan kanssa? Tai vielä pahempaa eli lutkamainen lortto, joka flirttailee SINNE ja TÄNNE!
Eli voisko böörbbi käydä testaamassa sitä kassaa muutaman iltana ensi viikolla. Tutkimustulokset sit tähän toikkiin.
Omaan?Soitin kakkoseen.
Pilarin.
Lätkiksessä oli muistaakseni joskus aiheeseen liittyvä kuva. Saa etsiä. Itse en jaksanut löytää.Omaan?