Kassaneitien häiriköintitoikki

Örfil

Guest
Tai jos kassaneiti pientä kolikkoa kaivatessaan kysäisee "onks sulla kakskytsenttistä", voi tokaista vaikkapa "ei, mut olis kaks kymmensenttistä".
Jaa että laitoit sitten suolakurkut kumpaankiin puntiin?

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Itse käyn kaupassa lähinnä mekapeipen kanssa, joten en uskalla alkaa mitään. Tulis pataan heti ja kaikki näkis.
Sen rouvakin tietää, että miespuolisille kassaneideille ei mennä asioimaan, vaikka olis tyhjä kassa. Joku roti. Paitsi tietty jos on vaan ja ainoastaan miespuolisia neitejä, niin silloin hyväksytään sekin.

Knoukka

Well-known member
Stadin hotein kassaneiti eli Kurvin Lidlin tummaverikkö alkaa pehmenemään. Tänään näppäili mun ostokset noin neljä kertaa väärin, josta seurasi sananvaihto:

- kuinka monesti voi painaa väärin?
- mä voin painaa vaikka kuinka monesti, vastasin.
- niin minäkin!
- rauha vaan, tää menee just hyvin.
- kiitos ja *tirsk*
- moi!
- moi!

Vielä se kellistyy!
Kassaneidin pehmitys etenee! Tänään oli kolmas kerta peräkkäin kun toheloi minun kohdallani eli meinasi vahingossa antaa takaisin kaksikymppisestä vaikka maksoin kympillä. Päälle soi tajunnanräjäyttävän hymynsä.

Kyllä pullonpalautuskoneen ilmanussinta toimii!

Lunssila

Well-known member
Kassaneidin pehmitys etenee! Tänään oli kolmas kerta peräkkäin kun toheloi minun kohdallani eli meinasi vahingossa antaa takaisin kaksikymppisestä vaikka maksoin kympillä. Päälle soi tajunnanräjäyttävän hymynsä.

Kyllä pullonpalautuskoneen ilmanussinta toimii!
Se koitti ostaa sulta huomaamattomasti seksiä.

Mangelo

Well-known member
Mikset anna sille kakskymppistä?

burb

.
Yksittäinen tohelointi menee sattuman piikkiin mutta säännöllinen on jo flirttailua. Erikoista flirttiä toki, mutta näköjään tehokasta.
Lyö ens kerralla sille mulkku suuhun ja pyydä olemaan toheloimatta.

Törni

Well-known member
Yksittäinen tohelointi menee sattuman piikkiin mutta säännöllinen on jo flirttailua. Erikoista flirttiä toki, mutta näköjään tehokasta.
Lyö ens kerralla sille mulkku suuhun ja pyydä olemaan toheloimatta.
Juuri näin. Ei se sanottua ole, etteikö se neiti voisi viiskymppisestäkin tykätä jos parru vaan pelaa :thumbup:

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Kyläkaupan keski-ikäinen rouva näytti tänään hieman huonovointiselta ja vähintäänkin kyllästyneeltä.
Piristin iltaansa hoitamalla kassa-aktiviteeit erittäin asiallisella linjalla. Oli saanut kuulla varmasti aivan tarpeeksi mukahauskoja piristysyrityksiä.

Kassarouvan vuorosanat jätetty pois immuniteettisyistä.

"Päivää"
"Noin"
"Miljoonasti paljon kiitoksia ja mainiota viikonloppua."
*pakkausta laarin äärellä*
"Kiitos paljon, moi, moi"

Hookah

Elämäntapaintiaani
Sivuaa hieman aihetta, mutta liittyy silti: Ison Omenan Citimarkettiin on tullut jotain uusia keltaisia sinkkukoreja. Miten on, forumisteilla jo kokemuksia tuosta? Itseä vähän houkuttaisi mennä tesmaamaan ihan testimielessä. Vaikka pari tuntia kiertelisi hyllyjä ja metsästäisi naispuolisia sinkkukoreja.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Sivuaa hieman aihetta, mutta liittyy silti: Ison Omenan Citimarkettiin on tullut jotain uusia keltaisia sinkkukoreja. Miten on, forumisteilla jo kokemuksia tuosta? Itseä vähän houkuttaisi mennä tesmaamaan ihan testimielessä. Vaikka pari tuntia kiertelisi hyllyjä ja metsästäisi naispuolisia sinkkukoreja.
Partolan S-marketissa oli männäviikolla niin huikee naaras lihatiskillä tsekkaamassa lihoja että oispa ollut sinkkukorit käytössä.

TERVEISET JOS LUET TÄTÄ NIIN SOITA MULLE NUMEROON!

Knoukka

Well-known member
Onhan tässä se vielä, että jos se mun kassatyttö onkin vaan kömpelö ja sössii vähän joka asiakkaan kanssa? Tai vielä pahempaa eli lutkamainen lortto, joka flirttailee SINNE ja TÄNNE!

Eli voisko böörbbi käydä testaamassa sitä kassaa muutaman iltana ensi viikolla. Tutkimustulokset sit tähän toikkiin.

burb

.
Partolan S-marketissa oli männäviikolla niin huikee naaras lihatiskillä tsekkaamassa lihoja että oispa ollut sinkkukorit käytössä.

TERVEISET JOS LUET TÄTÄ NIIN SOITA MULLE NUMEROON!
Soitin kakkoseen.

Pilarin.

burb

.
Onhan tässä se vielä, että jos se mun kassatyttö onkin vaan kömpelö ja sössii vähän joka asiakkaan kanssa? Tai vielä pahempaa eli lutkamainen lortto, joka flirttailee SINNE ja TÄNNE!

Eli voisko böörbbi käydä testaamassa sitä kassaa muutaman iltana ensi viikolla. Tutkimustulokset sit tähän toikkiin.
Ei se kuiteskaan ala mulle. Jos olisin alfauros niin hommahan kävisi helposti. Mutta kun olen tämmönen omega-rasvahappo. Yhyhyy.