Kassaneitien häiriköintitoikki

Knoukka

Well-known member
Tai jos kassaneiti pientä kolikkoa kaivatessaan kysäisee "onks sulla kakskytsenttistä", voi tokaista vaikkapa "ei, mut touhutippa on jo tullu".

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Tai jos kassaneiti pientä kolikkoa kaivatessaan kysäisee "onks sulla kakskytsenttistä", voi tokaista vaikkapa "ei, mut touhutippa on jo tullu".
Tai jos kassaneiti pientä kolikkoa kaivatessaan kysäisee "onks sulla kakskytsenttistä", voi tokaista vaikkapa "ei, mutta kyllä tällä 18 ja puol senttiselläkin ollaan aina tultu toimeen."

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Tai "Ei, mut yks kymmensenttinen ja kaks viissenttistä olis. Niistä tulee yhteensä 20 senttiä!".

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Edellisen viestin quottauksista ja sanamuodosta voisi helposti kuvitella minun ja Jjusbanin olevan sama henkilö.

Ja niinhän mä kuvittelenkin.

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Tai jos kassaneiti pientä kolikkoa kaivatessaan kysäisee "onks sulla kakskytsenttistä", voi tokaista vaikkapa "ei, mut mulla on kymmenen milliä."

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Kun ne kysyy etukorttia, kannattaa vastata "Ei oo ees TAKAKORTTIA HÄHÄHÄHÄHÄHÄHÄHÄHÄHÄHÄ :D:D:D:D:D" ja sitten kertoa että "Oon tämmönen vitsinsutkauttelija katopas.....TAKAKORTTIA.....TAJUSIKSÄ!!?? TAKAKORTTIA HÄHÄHÄHÄHÄHÄ!! :D".

Naiset tykkää nääs huumorintajuisista ja hauskoista miehistä.

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Muistakaa tänään perjantairuuhkassa nypyttää kassaneidiltä kunnon kassaneitisivalluksia. Ja raportoikaa tänne. Itse kokeilen tänään tutulla "onko sulla pajavasaraa, Eini?"

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Kun ne kysyy etukorttia, kannattaa vastata "Ei oo ees TAKAKORTTIA HÄHÄHÄHÄHÄHÄHÄHÄHÄHÄHÄ :D:D:D:D:D" ja sitten kertoa että "Oon tämmönen vitsinsutkauttelija katopas.....TAKAKORTTIA.....TAJUSIKSÄ!!?? TAKAKORTTIA HÄHÄHÄHÄHÄHÄ!! :D".

Naiset tykkää nääs huumorintajuisista ja hauskoista miehistä.
Uppoo just yhtä hyvin kuin se jo tunnetumpi "hampurilainen munalla ja toinen rahalla" -heitto, joka toimii aina ja nostattaa pikkutunneilla grillitädin huulille viehkeän, ellei peräti kutsuvan, hymyn :frank:

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Uppoo just yhtä hyvin kuin se jo tunnetumpi "hampurilainen munalla ja toinen rahalla" -heitto, joka toimii aina ja nostattaa pikkutunneilla grillitädin huulille viehkeän, ellei peräti kutsuvan, hymyn :frank:
Jep. Eräs tuttu alan työntekijä kertoi oikeasti kuulevansa tuota JOKA TYÖVUORO!! Ja aina on kuulemma yhtä hauskaa. Samoin kuin kaikki mausteet-eikun jätetään muillekin- kasku.
Oikeesti!

Edit: Niin ja sitten yhdelle "Sisältääkö kaikki mausteet myös sinut kaupan päälle"- koomikolle ko. neito oli vastannut vakavana "Tottakai. Joko mennään? Onhan sulla paikka?"
Oli ns. jäätynyt.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Jep. Eräs tuttu alan työntekijä kertoi oikeasti kuulevansa tuota JOKA TYÖVUORO!! Ja aina on kuulemma yhtä hauskaa. Samoin kuin kaikki mausteet-eikun jätetään muillekin- kasku.
Oikeesti!

Edit: Niin ja sitten yhdelle "Sisältääkö kaikki mausteet myös sinut kaupan päälle"- koomikolle ko. neito oli vastannut vakavana "Tottakai. Joko mennään? Onhan sulla paikka?"
Oli ns. jäätynyt.
"Pannaanko pakettiin vaiko vedetäänkö käteen?"

Lunssila

Well-known member
Äsken sanoi kassaneiti edellä olevalle "Tota en ookaan ennen kuullu". Harmittavasti meni ohi, mitä se ukko oikein oli horissut.

Knoukka

Well-known member
Äsken sanoi kassaneiti edellä olevalle "Tota en ookaan ennen kuullu". Harmittavasti meni ohi, mitä se ukko oikein oli horissut.
Sano, että "näyttää ihan hevoselta tuo seuraava asiakas".

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Yks vanha stabu pyysi jokaiselle näppäimelle neuvoa kun maksoi pankkikortilla.:thumbfh: Sen jälkeen kesti vielä varmaan 5 minuuttia, kun selitteli, ettei hän ole mikään nopea käyttäjä.:rolleyes: