Tai jos kassaneiti pientä kolikkoa kaivatessaan kysäisee "onks sulla kakskytsenttistä", voi tokaista vaikkapa "ei, mutta kyllä tällä 18 ja puol senttiselläkin ollaan aina tultu toimeen."Tai jos kassaneiti pientä kolikkoa kaivatessaan kysäisee "onks sulla kakskytsenttistä", voi tokaista vaikkapa "ei, mut touhutippa on jo tullu".
Tai "Ei, mut yks kymmensenttinen ja kaks viissenttistä olis. Niistä tulee yhteensä 20 senttiä!".Tai jos kassaneiti pientä kolikkoa kaivatessaan kysäisee "onks sulla kakskytsenttistä", voi tokaista vaikkapa "ei, mut touhutippa on jo tullu".
Tota joo-oh... Tarvitseeko mun sanoakin jotain? *huutonaurua*verbaalinen isku munille
Mä yleensä laitan kassalla kassaneidin lahkeeseen kurkun ja sitten ihmettelen kovaan ääneen; "Hitto miten iso vehje sulla on!!".
Mä näin, mitä sä teit tossa. Just noin. Siinä. Niin. Tajusin.
Ainoa ero taitaa olla se Kilpisjärven homovankimielisairaalasta kirjoittelu.Edellisen viestin quottauksista ja sanamuodosta voisi helposti kuvitella minun ja Jjusbanin olevan sama henkilö.
Tai jos kassaneiti pientä kolikkoa kaivatessaan kysäisee "onks sulla kakskytsenttistä", voi tokaista vaikkapa "ei, mut mulla on kymmenen milliä."Tai jos kassaneiti pientä kolikkoa kaivatessaan kysäisee "onks sulla kakskytsenttistä", voi tokaista vaikkapa "ei, mut touhutippa on jo tullu".
Toi on muuten just sama lause, jonka Albert Oil sanoi viime tiistaina ennen töihin lähtöä.- murr grrr peppu grr!
Uppoo just yhtä hyvin kuin se jo tunnetumpi "hampurilainen munalla ja toinen rahalla" -heitto, joka toimii aina ja nostattaa pikkutunneilla grillitädin huulille viehkeän, ellei peräti kutsuvan, hymyn :frank:Kun ne kysyy etukorttia, kannattaa vastata "Ei oo ees TAKAKORTTIA HÄHÄHÄHÄHÄHÄHÄHÄHÄHÄHÄ " ja sitten kertoa että "Oon tämmönen vitsinsutkauttelija katopas.....TAKAKORTTIA.....TAJUSIKSÄ!!?? TAKAKORTTIA HÄHÄHÄHÄHÄHÄ!! ".
Naiset tykkää nääs huumorintajuisista ja hauskoista miehistä.
Jep. Eräs tuttu alan työntekijä kertoi oikeasti kuulevansa tuota JOKA TYÖVUORO!! Ja aina on kuulemma yhtä hauskaa. Samoin kuin kaikki mausteet-eikun jätetään muillekin- kasku.Uppoo just yhtä hyvin kuin se jo tunnetumpi "hampurilainen munalla ja toinen rahalla" -heitto, joka toimii aina ja nostattaa pikkutunneilla grillitädin huulille viehkeän, ellei peräti kutsuvan, hymyn :frank:
"Pannaanko pakettiin vaiko vedetäänkö käteen?"Jep. Eräs tuttu alan työntekijä kertoi oikeasti kuulevansa tuota JOKA TYÖVUORO!! Ja aina on kuulemma yhtä hauskaa. Samoin kuin kaikki mausteet-eikun jätetään muillekin- kasku.
Oikeesti!
Edit: Niin ja sitten yhdelle "Sisältääkö kaikki mausteet myös sinut kaupan päälle"- koomikolle ko. neito oli vastannut vakavana "Tottakai. Joko mennään? Onhan sulla paikka?"
Oli ns. jäätynyt.
Sano, että "näyttää ihan hevoselta tuo seuraava asiakas".Äsken sanoi kassaneiti edellä olevalle "Tota en ookaan ennen kuullu". Harmittavasti meni ohi, mitä se ukko oikein oli horissut.