Kassaneitien häiriköintitoikki

Lunssila

Well-known member
Sano, että "näyttää ihan hevoselta tuo seuraava asiakas".
:frown:

Tarjoutui mahdollisuus takakortti-sutkautukseen, mutta en sitten viittinyt ees yrittää kun edellinen oli vetänyt niin kovat pohjat.

Viimeksi muokattu:

Mangelo

Well-known member
Äsken sanoi kassaneiti edellä olevalle "Tota en ookaan ennen kuullu". Harmittavasti meni ohi, mitä se ukko oikein oli horissut.
Paras minkä olen kuullut oli jonossa seuraavalta että 'mä voin ottaa sen kassan' kun kassaneiti huusi toiselle jotain että otatko tän kassan. Äijä näytti tunnuksettomalta motoristilta.

Lugera

Well-known member
Onko vanha perinteinen pullonpalautus unohdettu aivan tyystin kun jopa kokonainen tojkki perustettu kyseiselle aihepiirille?

DSQ

Elossa
Sijainti
Huumorin tuolla puolen
Edit: Voi sitä vitutuksen määrää, kun tajuaa, että on kirjoittanut kommentin, joka on niin nolo, ettei siitä voi jättää mitään jäljelle. Ja poistaminenhan ei luonnollisesti onnistu.

Troy

Well-known member
Sijainti
Very Good.
Kunhan joskus sellaiset audiot aukeaisivat, täydellä voluumilla, sähkökitara huutaen, niin sitten. En tiedä mitä. Ehkä jotakin. Varmasti jotakin ihan ok.

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Rykäsin eilen marketin kassalla kysymykseen "onko plussakorttia?" tyynesti "onko sulla pajavasaraa, Eini?" Kassa, semmonen parikymppinen siisti pimpupempu, oli vähän äimänä ja meinas vaan että "jaa niinku se laulaja vai?" Minä siihen, että onko se muka nätti parikymppinen ja likka siihen että ei kai ja minä siihen että EINI. Hihittelyä ja selvää housun kostumista. Silmistä luin.

Osui oudosti nuorta naista siihen hermostoon, josta pillua jaetaan. Ei epäilystäkään. Menin miehevänä himaan mukana parin kuukauden egoboostit aivan paskalla jutulla.

Muistakaa häiriösivaltaa kassaneitejänne.

Joni

Well-known member
En koskaan häiriköi, vaan asiallisesti menen ja asioin vikkelään jos on tuntematon. Jos on tuttu, niin rupattelen kuulumisia toki mutta en hidasta takana olevia. Poikkeuksena minä ainoana asiakkaana niin jään kauemmaksi aikaa rupattelemaan, varsinkin kun yleensä kaunis nainen kyseessä on. ;)

Mangelo

Well-known member
*onks sulla ässkorttia*
-käyttäisin mieluummin etukortin

Knoukka

Well-known member
Stadin hotein kassaneiti eli Kurvin Lidlin tummaverikkö alkaa pehmenemään. Tänään näppäili mun ostokset noin neljä kertaa väärin, josta seurasi sananvaihto:

- kuinka monesti voi painaa väärin?
- mä voin painaa vaikka kuinka monesti, vastasin.
- niin minäkin!
- rauha vaan, tää menee just hyvin.
- kiitos ja *tirsk*
- moi!
- moi!

Vielä se kellistyy!

Mangelo

Well-known member
Leppävaaran Prismassa oli ihana milffi. Jonot oli pitkät ja etenivät hitaasti, että olisi tehnyt mieli kommentoida jotain hidastetusta elokuvasta. Mutta kun mun kohdalla hymyili niin salaperäisesti, ei pystynyt. Ei pantu pakasteita pussiin eikä ollut ässkorttiakaan, mutta henkilökortin näytin yhteydenottoja varten.