Sitä on niiqu äkkinäinen näin 2 kk odottelun jälkeen?AJ sanoi:Niin sitä äkkinäinen luulis.
Minä kun lopetin Ruupenit liikatarjonnan takia niin niin samalla lähti Gazzetot ja 2.World. :nope:
Sitä on niiqu äkkinäinen näin 2 kk odottelun jälkeen?AJ sanoi:Niin sitä äkkinäinen luulis.
Pitäishän sun tietää, ettei Toisessa Maailmassa ole aikaa. Eli siihen nähden 2kk:n odottelu ei tunnu missään.Moe Szyslak sanoi:Sitä on niiqu äkkinäinen näin 2 kk odottelun jälkeen?
Minä kun lopetin Ruupenit liikatarjonnan takia niin niin samalla lähti Gazzetot ja 2.World. :nope:
Kieltämättä tää käkkiminen tuntuu persuksissa, oli aikaa tai ei.AJ sanoi:Pitäishän sun tietää, ettei Toisessa Maailmassa ole aikaa. Eli siihen nähden 2kk:n odottelu ei tunnu missään.
Pukamatko vaivaa?Moe Szyslak sanoi:Kieltämättä tää kakkiminen tuntuu persuksissa, oli aikaa tai ei.![]()
Ei, ihan käsillä vaivaan taikinat.AJ sanoi:Pukamatko vaivaa?
Pyyteletkö anteeksi, että vaivaat?Moe Szyslak sanoi:Ei, ihan käsillä vaivaan taikinat.![]()
Itse asiassa suomalainen pihvi voitti hiljattain jossain vertailussa sen paljon kehutun brasilialaisen murean pihvin. Tietysti siitä on paljon kiinni kuka valmistaa. Tosin aika monessa ravintolassa on lihaa eri maista. Jones on saattanutkin maistella brassia.Moe Szyslak sanoi:Se pihvi täällä Suomessa on aika surkea, ja ne lisukkeet (jotkut rasvaset ranskalaiset, -maalaisranskalaiset, -lohkoperunat, -paistetut perunat) kruunaavat ruuan mauttomuuden.
Se valmistustapa vain on noissa hotelleissa vähempi parempi. Samanmakuisia lättyjä, oli ne sitten nimeltään mitä vaan.patriot sanoi:Itse asiassa suomalainen pihvi voitti hiljattain jossain vertailussa sen paljon kehutun brasilialaisen murean pihvin. Tietysti siitä on paljon kiinni kuka valmistaa. Tosin aika monessa ravintolassa on lihaa eri maista. Jones on saattanutkin maistella brassia.![]()
Yleensä pyytelen anteeksi sitä että olen olemassa.AJ sanoi:Pyyteletkö anteeksi, että vaivaat?
Ei maksa vaivaa.Moe Szyslak sanoi:Yleensä pyytelen anteeksi sitä että olen olemassa.
Entä itse? Vaivatatko taikinasi vaivaistalossa? Vai vaivaavatko vaivat sen verran ettei sinne asti a)tarvii tahi b)kykene menemään.
Ei mullakaan. Lähinnä vaivaa on munuaisissa.AJ sanoi:Ei maksa vaivaa.
Kyllä niistäkin saa maittavaa sörsseliä.Moe Szyslak sanoi:Ei mullakaan. Lähinnä vaivaa on munuaisissa.
Oletkos jo kokeillut ton Hannibal Lecterin reseptiä? :doubtful:AJ sanoi:Kyllä niistäkin saa maittavaa sörsseliä.
Olisin mä muuten, mutta kun ei löytynyt kellarista Chiantia. :frown:Moe Szyslak sanoi:Oletkos jo kokeillut ton Hannibal Lecterin reseptiä? :doubtful:
Chiantin kera...
Toi Chianti ei oo meikäläisenkään suosikkiviinejäMoe Szyslak sanoi:Oletkos jo kokeillut ton Hannibal Lecterin reseptiä? :doubtful:
Chiantin kera...
Hei, missä tuo juttu on ollut? Tällaisen tavallisen tallaajan vähittäiskaupoissa on viime ajat se brassiliha ollut - valitettavasti - selvästi parasta tarjolla olevaa. Hyvä suomalaisliha taitaa mennä ravintoloille?patriot sanoi:Itse asiassa suomalainen pihvi voitti hiljattain jossain vertailussa sen paljon kehutun brasilialaisen murean pihvin.
:jaska: :jaska: Oluen kanssa tehdään poronkus...eehh...käristystä.AJ sanoi:Olisin mä muuten, mutta kun ei löytynyt kellarista Chiantia. :frown:
Otin sitten olutta! :ahem:
Mä puhuin oluesta, enkä mistään tunturipurojen pullotteista.Moe Szyslak sanoi::jaska: :jaska: Oluen kanssa tehdään poronkus...eehh...käristystä.
Lapin Kultaa kun ostaa mäyräkoirallisen niin saa kaupan päälle käännettävän takin. :ahem:AJ sanoi:Mä puhuin oluesta, enkä mistään tunturipurojen pullotteista.