312T4
Lehtori
patriot sanoi:Oletko muuttunut kasviksi sen myötä? Vitsi vitsi!!!!
En vielä - kait
patriot sanoi:Oletko muuttunut kasviksi sen myötä? Vitsi vitsi!!!!
Ok. Ajattelin lähinnä, että onhan niitä sitten muitakin seurustelumuotoja.ettelbruck sanoi:Mä sanoin etten arvosta (=mitenkään ilahdu) sitä että motkotetaan etukäteen mitä ei halua tarjottavan (edes siis muille). Sun ehdotus oli ettei sellaisia kannata kutsua..
Lihan korvikkeena käytän tummaa soijarouhetta. Se on mallasuutteella värjättyä soijaproteiinia, joka kivasti näyttääkin jauhelihalta. Liotan sitä muutaman minuutin voimakkaassa kasvisliemessä (joskus laitan vielä hetkeksi pannulle sipuleiden kanssa).ettelbruck sanoi:Mutta asiaan, millaisena teet lihattoman makaronilooran? Eli mikä on hyvää jauhelihan tilalle? Eroaako maustaminen?
Minä en. Arvostan todella paljon niitä jotka syövät oikeasti laidasta laitaan ruokia. Itse olen hirveän arka kokeilemaan uusia ruokia yms eli saattaa monesti jäädä joku hyvä ruoka syömättä kun ei uskalla tai sitten on niin kauhean näköistä. Olisihan se mukava jos pystyisi sipulia tai noita sekametelijuttuja syömään mutta ällöttää. Sipulin maku on ihan OK (kun ei sitä liikaa ole) mutta en halua itse sipulia hampaisiini.elle sanoi:Arvostan todella paljon niitä ihmisiä, jotka kasvisruokavalion ovat omaksuneet. Itse en pystyisi (kala- ja kanaruoat ovat liian hyviä). Punainen liha jää kyllä syömättä.
Punanen liha on sitä ainoaa oikeaa. Kevyt kala on myös hyvää mutta kananlihasta enkä sen teurastusmenetelmistä oikein pidä.elle sanoi:Arvostan todella paljon niitä ihmisiä, jotka kasvisruokavalion ovat omaksuneet. Itse en pystyisi (kala- ja kanaruoat ovat liian hyviä). Punainen liha jää kyllä syömättä.
Miten ne sitten teurastetaan?J.Heldenview sanoi:kananlihasta enkä sen teurastusmenetelmistä oikein pidä.
Miksi sen pitää näyttää kivasti jauhelihalta kun se ei mitään lihaa ole. Hassua kerrassaan, että pitää huijata itseään tuolla tavalla.elle sanoi:Lihan korvikkeena käytän tummaa soijarouhetta. Se on mallasuutteella värjättyä soijaproteiinia, joka kivasti näyttääkin jauhelihalta. Liotan sitä muutaman minuutin voimakkaassa kasvisliemessä (joskus laitan vielä hetkeksi pannulle sipuleiden kanssa).
Madaltaa paatuneimpienkin pihvinpurijoiden kynnystä kokeilla.RK-62 sanoi:Miksi sen pitää näyttää kivasti jauhelihalta kun se ei mitään lihaa ole.
Eli et edes kerro heille sen olevan kasvismössöä?elle sanoi:Madaltaa paatuneimpienkin pihvinpurijoiden kynnystä kokeilla.
Höh! Aikaisemmin jo mainitsin, että tein tarjottavaksi ruoasta lihaversion ja itselleni kasvisversion, joten miksen kertoisi. Soijaa en edelleenkään tarjoaisi suurempina annoksina siihen tottumattomille.Jacques sanoi:Eli et edes kerro heille sen olevan kasvismössöä?
Mulla on sitten aika hölmöjä tuttuja kun ovat yllättyneet iloisesti "sehän näyttää ihan kuin .." (monet perinteiset ruokalajit kun on tottunut näkemään tietynlaisina) ja ovat uteliaisuuttaan halunneet maistaa.Jacques sanoi:Aika hölmö nimittäin saa olla että kokeilis kasvispöperöä vain sen takia että se näyttää samalta kuin liha.
Mulla on kans tutun pariskunnan vaimo kasvissyoja, ja olen kasvisruokaa halle valmistanut.OoPee sanoi:Duunikaveri on muuten kasvissyöjä tosin ei missään määrin militantti sellainen, koska syö kyllä esim. kasviksiä, jotka on keitetty lihaliemessä jne. Kalakin maistuu. Oltiin sen luona viime kesänä grillijuhlissa ja kyllä meille vaan lihaa tarjoiltiin
Lahtee muuten hyvaa laakia kermakastikkeen jalkeen. :ahem:Moe Szyslak sanoi:Laktoosi-intoleratkikkona mä syön lihaa. Lähinnä varmaan proteiinitarpeen tyydytykseen. Syön myös ihan reippaasti kasviksia ja hedelmiä. Ne ovat hyviä.
Ohoh, Zaikomkin nosti toikin. Ole varovainen, se on nimittäin täällä valtava rikos!Ei nuo proteiinikorvikkeet tahdo maistua niinkuin rasvainen liha. Mautonta mössöä. Lisäravinteena menevät, muttei varsinaisena ateriana.
Moon edelleen samaa mieltä!Mä ainakin vastustan ehdottomasti kaikenlaista fanatismia.