kätisyys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja P1 Rai
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

kumpi

• oikeakätinen

Äänet: 35 74,5%
  • vasenkätinen

Äänet: 12 25,5%

• Äänestäjiä yhteensä
    47
Jostain syystä tuo oikeakätisten kiekkoa rightilta pelaaminen on paljon yleisempää Pohjois-Amerikassa kuin Euroopassa. Uskon, että kyseessä on aivo- ja kehonpuoliskojen käyttöön liittyvä, jossain määrin geneettinen, juttu. Ei sitä selitä mikään kulttuuriero.

Baseball sen sijaan selittää.

On kuin pähkinää puolittais sano patologi ku lätkän pelaajan aivoja puoliskoiksi jakoi.

Jostain syystä tuo oikeakätisten kiekkoa rightilta pelaaminen on paljon yleisempää Pohjois-Amerikassa kuin Euroopassa. Uskon, että kyseessä on aivo- ja kehonpuoliskojen käyttöön liittyvä, jossain määrin geneettinen, juttu. Ei sitä selitä mikään kulttuuriero.

Eiku siellä ne tietää mitä right ja left tarkoittaa ja sen takia oikeekätiset ostaa aina rightin :frank:

Saman teorian olen kuullut itsekin, paikkansapitävyydestä tuskin on näyttöä suuntaan tahi toiseen.

Mun mielestä toi edellinen "höpö höpö" on selvä näyttö, että se ei voi pitää paikkaansa.

Oon kans kuullu joskus höpö höpö-teoriasta. Eiks se liittyny jotenkin ilmastonmuutokseen?

Itse kun avaan pulloa, niin otan vasemmalla kädellä korkista kiinni, ja molemmilla käsillä pyöritän. Erisuuntiin.

Moukarinheittäjä pyörittää samaan suuntaan molemmilla käsillä. Sulla ei toi moukari oikein lennä, oletan. No pääasia, että korkki narahtaa.

Kyllä se ihan hyvin lentää, mutta kädet tässä vähän kärsii.

Jos on ratti vasemmalla puolella niin luulen että aika normaalia se on.