Kauden 2008 ennakko

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Mä saan Ruuspärin 'helposti' TOP4-kuskiksi.

1. Zimi
2. Alonso
3. Elwis
4. Niko
5. Massa (heh)
6. Heidi

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Sijainti
toalet
Ruuspäri kyllä ehdottomasti osoitti tänä vuonna ansaitsevansa paikan ykkösissä.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Trolli Trullinkaasulle banjoa..toivottavasti kanssasisarilleen Jason Voorhesille ja J.Huntille kanssa.

Dev

Well-known member
Muutama veikkaus tulevasta kaudesta.

- Ferrari: Kimi Räikkönen ja Felipe Massa taistelevat ensikaudella kahdestaan maailmanmestaruudesta.

- Mclarenin auto ei ole susi, mutta ei myöskään tarpeeksi nopea, Laren seuraa kiltisti Ferrarin perässä

- Renault suljetaan ensikauden sarjasta

- Ron Dennis ilmoittaa lopettavansa Mclarenin tallipäälikkö hommat kauden päätyttyä.

- Ferrarin auto pettää yhden kerran tulevalla kaudella

- Tulevalla kaudella nähdään ainakin yksi pahanäköinen kolari

- Toyota tekee nousua ja nousee taistelemaan sijoista 4-7

- Ecclestone potkaisee tyhjää kesken kauden.

zUsT

Well-known member
Sijainti
Tila
Tässä mun top 10:

1. Kimi
2. Hamilton
3. Nico
4. Button
5. Kovalainen
6. Alonso
7. Massa
8. Vettel
9. Bourdais
10. Kubica

Miellän listani puhtaan nopeuden mukaan enkä taktikointi, auton säätö, tai PR-kitinä taitojen mukaan.

sen verran peesaan että: Kyllä! Ron jättää tallipääälikön tehtävät ensikauden jälkeen. Ja kyllä! Bernie kupsahtaa:D

Coni

Well-known member
Top 10 mielestäni:
1.Räikkönen
2.Hamilton
3.Alonso
4.Kubica
5.Massa
6.Rosberg
7.Kovalainen
8.Heidfeld

Nojaa, top8 siitä tuli. Listasin kuljettajat sellaiseen järjestykseen jossa arvelisin heidän olevan MM-pisteissä/kilpailuvkl jälkeen täysin identtisillä autoilla ajettaessa, joita toki pystyisi säätämään, mutta vain ajotyylilleen sopivammaksi.

Alonsosta en ole 100% varma, mutta muuten lista on näkemykseni asiasta.

Dev

Well-known member
1. Kimi Räikkönen
2. Fernando Alonso
3. Lewis Hamilton
4. Nico Rosberg
5. Robert Kubica
6. Heikki Kovalainen
7. Felipe Massa
8. Nick Heidfeld

Siinä olisi minun järkkä.

Misa1

Flying finns
Sijainti
Helsinki
Trullinkaasu sanoi:
Ai ei vai? En minä ainakaan Ruusperiä näe TOP3:ssa. En ole sokea, toisin kuin te.
Heh, tilastoihin tuijottelemalla saat itsesi juurikin sokeaksi! Eipä tosin minua liikuta mutta jos sinua liikuttaa niin voin tarvittaessa saapua sinne tiksin asemalle :thumbup:

Trullinkaasu

Well-known member
:D

Misa1 sanoi:
Heh, tilastoihin tuijottelemalla saat itsesi juurikin sokeaksi! Eipä tosin minua liikuta mutta jos sinua liikuttaa niin voin tarvittaessa saapua sinne tiksin asemalle :thumbup:
Vaikka emme tuijottaisi tilastoja, vaan ottaisimme huomioon kokonaisuuden ynnä muut skeidat, niin Nico Rosberg kolmas?!?! Anna mun nauraa, pliis.

Misa1

Flying finns
Sijainti
Helsinki
Trullinkaasu sanoi:
:D

Vaikka emme tuijottaisi tilastoja, vaan ottaisimme huomioon kokonaisuuden ynnä muut skeidat, niin Nico Rosberg kolmas?!?! Anna mun nauraa, pliis.
Naura pois, kuka estää? :rolleyes: En ehkä itsekkään ihan kolmanneksi nostaisi mutta viiden parhaan joukkoon menee! Toki tallikaverina oli "helppo" tapaus kyykytettäväksi! Pointti on kuitenkin se, että Nico teki parempaa tulosta mihin kalustolla olisi pitänyt pystyä! Viimeinen kisa oli hieno osoitus siitä miten kakkosluokan kärryllä taistellaan kärkipään tallien kanssa! Ei siitä voi kuin hattua nostaa, kovempi jätkä ku Schumi ikinä :thumbup:

Oberfeldwebel

Ylivääpeli
Mun top10:

1. Räikkönen
2. Alonso
3. Hamilton
4. Rosberg
5. Heidfeld
6. Massa
7. Kovalainen
8. Button
9. Sutil
10. Kubica

Misa1

Flying finns
Sijainti
Helsinki
Trullinkaasu sanoi:
Thänks.

Mutta kai Nicopoika on myös kehitellyt autoa? Vai tuliko sille nyt ihan sattumalta paska auto käteen? Niin..
Hah, salli mun nyt sitte nauraa :D No aika hyvinhän tuo loppujen lopuksi esim. Kubicaan verrattuna ilmeisesti sai kehitettyä autoa kun viimeisessä kisassa sai noinkin paljon kiinni selvästi edellä ollutta Bemaria!

Eiköhän se auto ihan alun alkaen ollut täys susi!

Misa1

Flying finns
Sijainti
Helsinki
Trullinkaasu sanoi:
:rolleyes:

Opettele ensin kirjoittamaan, ennen kuin yrität seistä.

Miksi Nico "värväsi" tavalla tai toisella autostaan suden?
Hahhaa, sinä olet mielestäni täysin väärä henkilö kommentoimaan kenellekkään oikein kirjoituksesta.

Kirjakieltä ei tarvitse forumeilla kirjoittaa! Jos et ymmärrä tuota lyhennystä, se on oma häpeäsi! :rolleyes:

Toiseksi opetteleppa poju lukemaan siten että ymmärrät mitä kirjoitetaan ;)

edit: korjasin parit kirjoituserheet :alppu:

Viimeksi muokattu: