Kauneudenhoitoa

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Tuli vielä mieleeni jonka voisin lisätä. En tiedä mistä hemmetistä johtuu että suomen katukuva on järkyttävää katsottavaa naisten pukeutumisen osalta ja itse olemuksen. En tiedä johtuuko se kasvatuksesta vai mistä mutta omat vanhempani ovat opettaneet että pitää olla aina nättinä vaikka menisi vain kauppaan. No se on minulle ja sisaruksilleni itsestään selvyys. Samoin kuin se että me naiset laitamme ruokaa ja siivoamme kotona.
Ässämies vois olla kiinnostunut palveluistasi.

Ja itse aiheeseen, jos mies on huolissaan kauneudestaan, on homo - You've got a gay!

Naaraskoirat nuolee tuheronsa. Tutkimusten mukaan täysin riittävä tapa pitää alapää puhtaana. Suosittelen lämpimästi.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Naaraskoirat nuolee tuheronsa. Tutkimusten mukaan täysin riittävä tapa pitää alapää puhtaana. Suosittelen lämpimästi.
Nyt kerros tästä enämpi, jotta koskeeko koiria vai myös ihmisiä. Eipähän tartte ruveta liikaa venyttelemään suihkun välttääkseen.
 

Troy

Well-known member
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
7935
Sijainti
Very Good.
Naaraskoirat nuolee tuheronsa. Tutkimusten mukaan täysin riittävä tapa pitää alapää puhtaana. Suosittelen lämpimästi.

Eiköhän se onnistu Timanfayaltakin, vaikka vähän ristiinpukeutuukin.

Itte oon tottunut jo kaikkein halvempiin tuoksuihin säästösyistä, jotka pitävät omat vielä kamalamammat poissa kuonoista. Axet, Rexonat, juhliin Tabac, ei niitä nyt lutrata tartte. Jonia vois pöyristyttää. Pesu riittää aika pitkälle. Ja oma myskinen tuoksu.

Vaan paljoako sitä oikeasti välittää enää tietyn asteen jälkeen, kun sä oot siinä, niin olet siinä.
 
Viimeksi muokattu:

Timanfaya

Group Speed Devils
Liittynyt
15.5.2010
Viestit
1589
Ässämies vois olla kiinnostunut palveluistasi.

Ja itse aiheeseen, jos mies on huolissaan kauneudestaan, on homo - You've got a gay!

Naaraskoirat nuolee tuheronsa. Tutkimusten mukaan täysin riittävä tapa pitää alapää puhtaana. Suosittelen lämpimästi.
En tarjoa mitään palveluita.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Mun "kauneudenhoito" tai "rumuudenhoito" on lähinnä mukavuusperusteista..
Joitain tähän kategoriaan liittyviä asioita (esim. ihokarvojen ajelu) teen myös ihan muista kuin ulkonäköön liittyvistä syistä.

Olen todennut sen, että märkäpuku lähtee snadisti helpommin päältä jos on posliinijalat (voi olla korvien välissäkin, mutta tältä musta tuntuu). Lisäksi karvattomuus helpottaa haavanhoitoa, jos sattuu vaikkapa kaatumaan.
Samoin kainalokarvat aiheuttavat hiertymiä kainaloihin, joten niitäkin pitää ajella melkeinpä aina kun on menossa uimaan.

Partaa ajelen myös mukavuussyistä silloin, kun alkaa tuntumaan inhottavaa kutinaa. 1-2 kertaa viikossa tämä operaatio tulee tehtyä..

Ihoa en kuitenkaan yleensä hoida erityisemmin, mutta välillä käytän kosteusvoidetta jos iho tuntuu kuivalta. Tämäkin mukavuussyistä eikä ulkonäöllisistä..
 

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Mun "kauneudenhoito" tai "rumuudenhoito" on lähinnä mukavuusperusteista..
Joitain tähän kategoriaan liittyviä asioita (esim. ihokarvojen ajelu) teen myös ihan muista kuin ulkonäköön liittyvistä syistä.

Olen todennut sen, että märkäpuku lähtee snadisti helpommin päältä jos on posliinijalat (voi olla korvien välissäkin, mutta tältä musta tuntuu). Lisäksi karvattomuus helpottaa haavanhoitoa, jos sattuu vaikkapa kaatumaan.
Samoin kainalokarvat aiheuttavat hiertymiä kainaloihin, joten niitäkin pitää ajella melkeinpä aina kun on menossa uimaan.

Partaa ajelen myös mukavuussyistä silloin, kun alkaa tuntumaan inhottavaa kutinaa. 1-2 kertaa viikossa tämä operaatio tulee tehtyä..

Ihoa en kuitenkaan yleensä hoida erityisemmin, mutta välillä käytän kosteusvoidetta jos iho tuntuu kuivalta. Tämäkin mukavuussyistä eikä ulkonäöllisistä..
Samoilla linjoilla. Paitsi, että ajelen genitaaliseudun, koska nussiminen on siten mukavampaa. Mutta kukin tarpeensa mukaan.
 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
Eikös siintä puutarhanhoidosta ollut joskus pollikin..
 
Viimeksi muokattu:

Ria

Jäässä
Liittynyt
17.10.2001
Viestit
3230
Mua nyt taas vähän ihmetyttää noi yhden henkilön mielipiteet. Naisten pitää laittaa ruuat ja siivota ja sitten pitää vielä osata asentaa lamput ja pesukoneet ym. Mitä hemmettiä ne miehet sitten tekee, raapii persettään?
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Mua nyt taas vähän ihmetyttää noi yhden henkilön mielipiteet. Naisten pitää laittaa ruuat ja siivota ja sitten pitää vielä osata asentaa lamput ja pesukoneet ym. Mitä hemmettiä ne miehet sitten tekee, raapii persettään?
Ei todellakaan raavittais omaa persettä.
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Mua nyt taas vähän ihmetyttää noi yhden henkilön mielipiteet. Naisten pitää laittaa ruuat ja siivota ja sitten pitää vielä osata asentaa lamput ja pesukoneet ym. Mitä hemmettiä ne miehet sitten tekee, raapii persettään?
Kunnon alistaja-asenne :ahem:
 

Pietari

HarjunHerra
Liittynyt
4.3.2007
Viestit
7217
Sijainti
Etelä-Savo
Mua nyt taas vähän ihmetyttää noi yhden henkilön mielipiteet. Naisten pitää laittaa ruuat ja siivota ja sitten pitää vielä osata asentaa lamput ja pesukoneet ym. Mitä hemmettiä ne miehet sitten tekee, raapii persettään?
Istuu, juo kaljaa ja hakkaa naista. :dunno:
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Nimimerkit jusban, Howdy ja K.Yrjola hoitavat ulkonäköään juomalla päivittäin flindan Botoxia. Ja sen näistä veikoista kyllä huomaa.
Itsehän vaadin vain parasta.
 

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
Mua nyt taas vähän ihmetyttää noi yhden henkilön mielipiteet. Naisten pitää laittaa ruuat ja siivota ja sitten pitää vielä osata asentaa lamput ja pesukoneet ym. Mitä hemmettiä ne miehet sitten tekee, raapii persettään?
Sen perusteella, mitä olen täältä lukemistani ymmärtänyt, niin kunnolla paneminen tasaisin väliajoin tuntuu riittävän.
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Itseasiassa miehille jäis tietenkin päätöksenteko. Miehet päättäis, koska naiselle tulee päänsärkyä tms.
 
Ylös