Keikkaa Suomessa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Teukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Keskiviikosta en vielä tarkaan tiedä, että mihin aikaan olen vapaa (Samille ja Haudille tässä tietoa, kun en jaksa tekstareilla näpytellä), mutta veikkaan että siinä 18-19 aikaa kyllä.

Siinä main vois jalkautua johonkin kuppilaan tossa kulmilla? Ketähän sinne pre-keikka-möötteen ois tulossa? Sam, allekirjoittanut ja Haudi ainakin? Mehe? Juskanen? Burb?

Privalla saa mun kännynumeron jos ei oo jo.

Jos pyrähdän paikalle niin premööttekin mahdollinen. Ilmoittelen jollekin tai en, on aivan arpapeliä nyt tää homma. Yhtään tiijä missä mennään, KETÄ TE OOTTE?!?!?

Tärkein kysymys:
Hei mitä mä niinQ laitan hei päälle?

Vai jotta pre-möötte. Minut saa joku onneton tulla opastamaan juna-asemalta nurkan taakse ryöstettäväksi, sitähän siellä suuressa maailmassa tehdään. Minut tunnistaa sitten metrikertaametri Helsingin kartasta ja vyölaukusta.

...eli pitää harkita aiemmalla junalla lähtöä sitten.

Pre-möötteä voisin harkita minäkin, kun ei mitään tähdellistä tuolle päivälle ole. Monelta bändi alkaa soittamaan (siltä varalta, että tulen suoraan keikkapaikalle)?

No niin. Tarkennuksia mun aika-avaruuskoordinaatteihin tuolle illalle. Suhteellisuutta noissa toki ilmenee, ja alan miehenä myös aitoa kvanttimekaanista epätarkkuutta ja -jatkuvuutta sekä hyvinkin epämääräisiä vapaan tahdon ilmauksia.

19.00 - Pub Porthan
19.30 - Roskapankki
20.00 - Kurjenlento
21.00 - Heinähattu-Lepakkomies
21.30 -> keikkapaikka

No niin. Tarkennuksia mun aika-avaruuskoordinaatteihin tuolle illalle. Suhteellisuutta noissa toki ilmenee, ja alan miehenä myös aitoa kvanttimekaanista epätarkkuutta ja -jatkuvuutta sekä hyvinkin epämääräisiä vapaan tahdon ilmauksia.

19.00 - Pub Porthan
19.30 - Roskapankki
20.00 - Kurjenlento
21.00 - Heinähattu-Lepakkomies
21.30 -> keikkapaikka
Tääkö on virallinen premööten kulkujaisreitti?:D

Kurjenlentoon..tai johonkin saatan kävellä, mitä nyt löydän.