OoPee
Nuori ikäisekseen
No ilmankos :frown: :frown: :frown:Runar ja Kyllikki sanoi:EI TÄÄLLÄ KESÄLLÄ MITÄÄN LUMILIPPOJA OLE!!
No ilmankos :frown: :frown: :frown:Runar ja Kyllikki sanoi:EI TÄÄLLÄ KESÄLLÄ MITÄÄN LUMILIPPOJA OLE!!
jaska sanoi:jaksoit sitten ihan aakkostaa
Itse asiassa menin ohi, kun lisäsin Kennyn (eikös hän karttingissa ollut, voittamassa mm. talvikartingin )jaska sanoi:Sorry, lisäsin ööruzin, niin ollaan tasoissa (jos sun broidi lasketaan )
onhan tuo broidini ennenkin laskettu erinäisissä asioissa.jaska sanoi:Sorry, lisäsin ööruzin, niin ollaan tasoissa (jos sun broidi lasketaan )
Lisäsinpä itsekinjaska sanoi:Itse asiassa menin ohi, kun lisäsin Kennyn (eikös hän karttingissa ollut, voittamassa mm. talvikartingin )
No kerro nyt kuka tää onnellinen oli äläkä pidä meitä jännityksessäRunar ja Kyllikki sanoi:etkä se edes ollut sä, jonka mä huomasin
noube uupuu? :eek!:OoPee sanoi:Oma lista aakkosjärjestyksessä:
- Arnold
- jps
- Juskanen
- Kaktus
- Myllis
- Sam
- Silkku
- Tose
En aio kertoa.OoPee sanoi:No kerro nyt kuka tää onnellinen oli äläkä pidä meitä jännityksessä
urpoRunar ja Kyllikki sanoi:En aio kertoa.
Hei! Meidän Micrakin (RIP) on tavannut useamman foorumistin kuin sinä!OoPee sanoi:
Niin uupuu, valitettavastiJacques sanoi:noube uupuu? :eek!:
:ahem:Jacques sanoi:olen urpo
NO ON JUMALAUTA! :mad_old:Runar ja Kyllikki sanoi:En aio kertoa.
hoh..OoPee sanoi:Niin uupuu, valitettavasti
Mutta oon mä sen kanssa puhunu hupelimessa
:jaska: :jaska: :jaska:jaska sanoi::ahem:
Myöntäminen on ensimmäinen askel parantumiseen!
Kauheen moni on myös nähny Korkeasaaren apinan, notta...jaska sanoi:Hei! Meidän Micrakin (RIP) on tavannut useamman foorumistin kuin sinä!
Kuopiossa en ole tainnut jaloitella kertaakaan, tai sitten dementiani on edennyt :doubtful: ...tosin kyllä Kuopiolaisiin tullut enempi ja vähempi törmättyäMicael sanoi:- Jones (Moe)
- Vesku
- Tose
- Observer
- Matxi
- Ace
Ehkä muita on Kuopiossa vastaankin tullut mutta en ainakaan ole tunnistanut. Kerran olin näkevinäni Kouvotsvonin näköisen hahmon hoippar,,,,,, liikuskelevan nurkillamme mutta en ole asiasta ihan varma, oliko kyseessä Kouvotsvoni.
se oli kuitenkin Matxi tai Dominic, mutta kiinnostaisi tietää, että kumpi oli kyseessä.OoPee sanoi:NO ON JUMALAUTA! :mad_old:
Soot just tommonen. Piruuttaan herättää muiden uteliaisuuden, mutta vielä enemmän piruuttaan ei sitten tyydytä sitä! :jaska:
Siellä kuitenkaan ketään ollu! :frank:
:sad:OoPee sanoi:Kauheen moni on myös nähny Korkeasaaren apinan, notta...
:eek!:kouvotsvoni sanoi:-patriot?