Ei lasketa. Olenhan itsekin nähnyt Runarin ajavan ohi, sillä kaikki motoristit ovat samanlaisia. IHAN KAIKKI!S.A sanoi:Lasketaanko, jos olen nähnyt Runarin ajavan ohi?
Ei lasketa. Olenhan itsekin nähnyt Runarin ajavan ohi, sillä kaikki motoristit ovat samanlaisia. IHAN KAIKKI!S.A sanoi:Lasketaanko, jos olen nähnyt Runarin ajavan ohi?
Taitaa kuule suomusjärveläiset kuikuilla sinua :alppu:Albert Oil sanoi:Meikäsetä tulee työreissulle Suomusjärvelle ensi perjantaina joten KUIKUILU ON VARMAA!
Albert Oil sanoi:Meikäsetä tulee työreissulle Suomusjärvelle ensi perjantaina joten KUIKUILU ON VARMAA!
Myöskin turun mööten viralliseen ohjelmaan on lisätty päätapahtumaksi kyseinen kuikuilu suomusjärvellä.Albert Oil sanoi:Meikäsetä tulee työreissulle Suomusjärvelle ensi perjantaina joten KUIKUILU ON VARMAA!
Joo, siellähän asuu se yks paranoidi, joka kuikuilee jatkuvasti verhojen takana ja väittää, että forumilaiset vainoo sitä! Sääli sinällään, nuari mieskin vielä :nope:Sam sanoi:Taitaa kuule suomusjärveläiset kuikuilla sinua :alppu:
Tuoko on varustus suomusjärven lumilippatilanteen tarkistamiseen?OoPee sanoi:
Hyvin oot valmistautunut, mutta toivotaan nyt vielä, ettei lumi kerkee sulamaan
Vain kesälläJacques sanoi:Tuoko on varustus suomusjärven lumilippatilanteen tarkistamiseen?
Joo, mutta kesällä lumilippatilannetta kannattaa tarkistaa näissä varusteissa:Jacques sanoi:Tuoko on varustus suomusjärven lumilippatilanteen tarkistamiseen?
uskalsit sitten vihdoin laittaa oman kuvan :ahem:OoPee sanoi:Joo, mutta kesällä lumilippatilannetta kannattaa tarkistaa näissä varusteissa:
Ei erotu kato liikaa ympäristöstä ja herätä näinollen epäilyksiä
:ahem:jaska sanoi:uskalsit sitten vihdoin laittaa oman kuvan :ahem:
Mita sina olet niille tehny jos ne on edesmenneet? :nope:Moe Szyslak sanoi:Olen tavannut noin 7 (seitsemän) forumistia/edesmennyttä forumistia.
Samoin, vieläkin selkäpiitä riipii! :frown: ja vain kaksi olen möötennyt. :alppu:jps sanoi:Mulla on koossa aikamoinen forumin kauhugalleria.
SURKEE KUVAMANIPULAATIO! :nope: :thumbfh:jaska sanoi:uskalsit sitten vihdoin laittaa oman kuvan :ahem:
Toisaalta kun seuraavan kerran tapaa forumilaisen tuskin ompi kehnompi ihminen kuin aiemmin tavatut.Zetor sanoi:Samoin, vieläkin selkäpiitä riipii! :frown: ja vain kaksi olen möötennyt. :alppu:
Osallistunut muistokukkasiin.butterfly sanoi:Mita sina olet niille tehny jos ne on edesmenneet? :nope:
Ja käynyt haudalla.Moe Szyslak sanoi:Osallistunut muistokukkasiin.
Kiitos rohkaisusta... eiköhän tästä jo toipuminen alkanut.jps sanoi:Toisaalta kun seuraavan kerran tapaa forumilaisen tuskin ompi kehnompi ihminen kuin aiemmin tavatut.
Älä kuitenkaan unohda, että jps on tavannut myös minut ja OoPeenZetor sanoi:Kiitos rohkaisusta... eiköhän tästä jo toipuminen alkanut.