Moe Szyslak sanoi:SURKEE KUVAMANIPULAATIO! :nope: :thumbfh:
Valkoiset kengät on duunattu mustiksi! :ahem:
Moe Szyslak sanoi:SURKEE KUVAMANIPULAATIO! :nope: :thumbfh:
Luulin, notta kauppareissuillasi olisit nähnyt ainaskin 5 kertaa enemmän populaa..ja sitten jotain kovotousvonia pariinkin kertaa olet nähnyt privaatti-sessioissa :eek!:Moe Szyslak sanoi:Olen tavannut noin 7 (seitsemän) forumistia/edesmennyttä forumistia.
Sekä Mylliksen ja Yrjölän.Sam sanoi:Älä kuitenkaan unohda, että jps on tavannut myös minut ja OoPeen
No eikös Zetorkin ole ollut juomassa Myllistä pöydän allejps sanoi:Sekä Mylliksen ja Yrjölän.
Tottahan toki.Sam sanoi:No eikös Zetorkin ole ollut juomassa Myllistä pöydän alle
Nyt ei IHAN NAURATA. Tippa siinä oli lähempänä kuin tanssit.butterfly sanoi::nope:
Ei todellakaan naurataMoe Szyslak sanoi:Nyt ei IHAN NAURATA. Tippa siinä oli lähempänä kuin tanssit.
Noon vaan niin paskasetMoe Szyslak sanoi:SURKEE KUVAMANIPULAATIO! :nope: :thumbfh:
Mä käyn kerran kaks viikossa aamuisin huoltoasemalta hakemassa evästä töihin,Runar ja Kyllikki sanoi:Itsehän olen kuikuillut usein JayR:n asunnon kieppeillä lähellä, jopa ihan vastapäätä...mutta muista kuin kyttäämissyistä...syistä jotka JayR varmaan aavistaakin, ja laitoin kerran kuvativaan kuvankin sieltä. :thumbup:
JayR sanoi:Mä käyn kerran kaks viikossa aamuisin huoltoasemalta hakemassa evästä töihin
:ahem: tuollaisen kun ottaa ennen töiden alkua, niin ei mikään duuni tunnu pahalta. :thumbup:OoPee sanoi:
Eikä varmaan maistu ne duunin pöperötkään ihan niin tylsiltäJayR sanoi::ahem: tuollaisen kun ottaa ennen töiden alkua, niin ei mikään duuni tunnu pahalta. :thumbup:
Ääh, en mä töissä mitään syö. Otan toisen sikspäkin lasolia jos alkaa hiukomaan.OoPee sanoi:Eikä varmaan maistu ne duunin pöperötkään ihan niin tylsiltä
JayR sanoi:Ääh, en mä töissä mitään syö. Otan toisen sikspäkin lasolia jos alkaa hiukomaan.