Kenet foorumilaiset olet jo möötennyt?

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Bobakki sanoi:
Ei tuo nyt koko palstan historian pahin väärinkäsitys ole, mikäli ei taustoja tunne. Ajattelematonta toki.
Jos olen ihan rehellinen, en usko edes väärinkäsitykseksi.
Jos luet postaukset uudelleen, kenellekään täysjärkiselle ei voi niistä jäädä epäselväksi, että siinä oikeasti puhuttiin muistokukkasten hankkimisesta edesmenneelle forumilaiselle ja siitä että hänen haudallaan oli käyty.

DFiaA

I told you so
Runar ja Kyllikki sanoi:
No sähän sen teorian esitit, että sellainen väärinkäsitys vois syntyä.
Intternetin maailmassa voi tapahtua kaikenlaista tahallista ja tahatonta.

Ei sun noin nokkiis tarvii ottaa jos toinen käsittää väärin ja on pahoillaan.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
J.Heldenview sanoi:
Intternetin maailmassa voi tapahtua kaikenlaista tahallista ja tahatonta.

Ei sun noin nokkiis tarvii ottaa jos toinen käsittää väärin ja on pahoillaan.
Ks. edellinen postaukseni.

Bobakki

@f1hog
Sijainti
En oo mistään kotosin
Runar ja Kyllikki sanoi:
Jos luet postaukset uudelleen, kenellekään täysjärkiselle ei voi niistä jäädä epäselväksi, että siinä oikeasti puhuttiin muistokukkasten hankkimisesta edesmenneelle forumilaiselle ja siitä että hänen haudallaan oli käyty.
Joo, jos luen postaukset uudelleen. Ongelma on kuitenkin siinä, että ei ole ihan yksi tai kaksi ihmistä, jotka vain vilkaisevat niiden sisällön läpi ja sitten tekevät johtopäätöksensä. Moelle ja Patriotille terveisiä :wink:

DFiaA

I told you so
Runar ja Kyllikki sanoi:
On niitä viestejä ennenkin luettu silmäilemällä.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Bobakki sanoi:
Joo, jos luen postaukset uudelleen. Ongelma on kuitenkin siinä, että ei ole ihan yksi tai kaksi ihmistä, jotka vain vilkaisevat niiden sisällön läpi ja sitten tekevät johtopäätöksensä. Moelle ja Patriotille terveisiä :wink:
Missasit pointin kyllä melko lahjakkaasti.
Pointtini oli, että luepa sinä postaukset uudelleen ja mieti sitten, voiko niistä täysjärkiselle ihmiselle tulla moisia väärinkäsityksiä.
Itse olen sitä mieltä ettei voi.

Vilperi

Välimallin jätkä
Sijainti
Tampere
Jees, väärinkäsityksiltähän tuskin ikinään vältytään ja tässä tapauksessa se sattui vähän ikävämmän asian suhteen. Ajatuksella jos ei lue niin kyllä mä näkisin että ton voi käsittää väärin siinä missä monen muunkin asian, ja kuten Bobakki totesi varsinkin jos ei tästä asiasta noin muuten ollut tietoinen.

Bobakki

@f1hog
Sijainti
En oo mistään kotosin
Runar ja Kyllikki sanoi:
Pointtini oli, että luepa sinä postaukset uudelleen ja mieti sitten, voiko niistä täysjärkiselle ihmiselle tulla moisia väärinkäsityksiä.
Minä luin ne uudelleen jo edellisellä kehotuksella ja vielä kerran nyt ja olen edelleen sitä mieltä, että kyllä voi. Ehkä tästä on turha jankata.

butterfly

Foorumin Niilo Pielinen
Sijainti
Lahtix
Runar ja Kyllikki sanoi:
Kylla se oli ihan taysi vaarinkasitys. Ei minulla ole minkaanlaisia haluja loukata ketaan foorumilla. Kerran viela pyydan anteeksi moelta ja muilta foorumilaisilta joita asia koskettaa. Mutta usko pois, tahallisesti en tuollaisilla asioilla leikkia lyo.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
butterfly sanoi:
Kylla se oli ihan taysi vaarinkasitys. Ei minulla ole minkaanlaisia haluja loukata ketaan foorumilla. Kerran viela pyydan anteeksi moelta ja muilta foorumilaisilta joita asia koskettaa. Mutta usko pois, tahallisesti en tuollaisilla asioilla leikkia lyo.
Uskotaan, uskotaan.

Täällä vapaalla puolella vitsaillaan kovastikin ja on kyllä vaikea eroittaa välillä se tosissaan kirjoittelu paskanpuhumisesta. Mun mielestä asioista perillä olemattomien osalta pitäisi olla kärsivällisempi/ymmärtäväisempi.

En nyt sitten viitsi aloittaa jarnaa yhestä asiasta mikä minua tässä aiheessa enemmän närästää. Liikaa porua ja parkua syntyisi....eli jätetään itse kunkin mietittäväksi olisiko jotain parantamisen varaa. (ei siis liity Ruunariin tai butterfly:hin...)

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Formulanomi sanoi:
Uskotaan, uskotaan.

Täällä vapaalla puolella vitsaillaan kovastikin ja on kyllä vaikea eroittaa välillä se tosissaan kirjoittelu paskanpuhumisesta. Mun mielestä asioista perillä olemattomien osalta pitäisi olla kärsivällisempi/ymmärtäväisempi.
Peesaan.

Kyllähän tuo pisti silmään alusta alkaen, mutta käytin siinä vaiheessa hyväkseni neuvoa "jos on kaksi tapaa tulkita, ja toinen on selkeästi huonompi, niin tulkitse sillä toisella tavalla".

Knoukka

Well-known member
Kyllä munkin nähdäkseni butterflylle sattui nyt vain vahinko ja sen vuoksi tässä ei ole suuremman jarnan tai edes tutkiskelun paikkaa. Eikä butterin aiempia postauksia lukien olisi yhtään hänen tapaistaan harrastaa huonoa ja provosoivaa huumoria. Rapatessa roiskuu.

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Formulanomi sanoi:
En nyt sitten viitsi aloittaa jarnaa yhestä asiasta mikä minua tässä aiheessa enemmän närästää. Liikaa porua ja parkua syntyisi....eli jätetään itse kunkin mietittäväksi olisiko jotain parantamisen varaa. (ei siis liity Ruunariin tai butterfly:hin...)
Patriotin mollaaminen?

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Vellu sanoi:
Patriotin mollaaminen?
Tota noin. :rolleyes: Ehkei kannata alkaa luettelemaan kaikkia mahdollisia asioita mitkä - ainakin meikäläistä tai joitakin muita - ns. saattaisi närästää. :D

Eli jätetään itse kunkin mietittäväksi olisiko jotain parantamisen varaa

NotShee

?aotuo ätiM
Sijainti
Lund, Skåne
Havaittu.
SEURAAVAT FOORUMILAISET OLEN MÖÖTENNYT:
-GC Rabella
-Timoteus
Näin pikaisella laskemisella näyttää kaksi olevan. On oma veli joukoissa.

Keitäs kaikkia muut ovat möötenneet? Onko joku möötennyt minut ilman että tiedän?

Viimeksi muokattu:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Runar ja Kyllikki sanoi:
Jätkä ei tiedä että ulkomaat on kaikki samassa paikassa ja kaikki ulkomailla asuvat suomalaiset tottakai on tavanneet toisensa. :eek:
Joo se on vähän niinku, että kun kaks suomalaista sattuu asumaan jenkeissä, toinen Losissa ja toinen Nykissä, niin onhan se nyt päivänselvää, että ne käy harva se päivä kaffella toistensa luona, samassa maassa kun kerran asuvat :D

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Bobakki sanoi:
taaskaan muo ei huomioitu :mad: :sad:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Runar ja Kyllikki sanoi:
Mä kyllä toisaalta ymmärrän asian auheuttaman tunnekuohun, mutta kyllä mä uskon, että "perhonen" ymmärsi asian tosiaankin väärin. Kundi (?) ei ollut läsnä, silloin kuin Tose kuoli, joten ei kai me voida vaatia, että hänellä asiasta oli tietoa.

Kyllähän tommosia haudallakäymisheittoja vois kuvitella heitettävän jostain bannatustakin nickistä.

Viimeksi muokattu: