Kenet foorumilaiset olet jo möötennyt?

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Heeeeh...en malta odottaa että päästään mehen kans kalliota kiertämään. Se on tänäkesänä se ja kestää vähintään kaks päivää.
Tarvitaan paikallista peliseuraa kans. Varmistaan, että päästään radalle asti, eikä jäädä kikkaileen muita juttuja.

T.K

Sähkö-ukkeli
Sijainti
Nolla potenttiaalissa
Foorumilaisista en oo tavannu ketää, toki voi johtua siitä, että oon ollu foorumilla vasta puoli vuotta.
(Ja paljon hyviä kokemuksia)

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
Tarvitaan paikallista peliseuraa kans. Varmistaan, että päästään radalle asti, eikä jäädä kikkaileen muita juttuja.
Knoukkari tulee vaikkei edes kysyttais...Se on itsestaan selvyys jo...En kylla tieda auttaako se tuon kikkailun suhteen. :dunno:

Knoukka

Well-known member
Knoukkari tulee vaikkei edes kysyttais...Se on itsestaan selvyys jo...En kylla tieda auttaako se tuon kikkailun suhteen. :dunno:
Näin on. Ja just kattelin kuule Kinolta Threesomea, miten sattuikaan! Siinähän on kato larakin toi flinpoile... mut mehen ja mun roolitus on vielä vähän auki!

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Mulla on vähän sellainen tuntu, ettei mun 'otetaan iisisti, kun on arkipäiväkin' oikein onnistunut... Muuten, oli hauska homma kun tilasin taksin siihen 6. linjan eteen, niin taksi saavuttuaan sammui siihen paikkaan ja leväytti kaikki nesteet pihalle konehuoneen puolelta. Ei oo koskaan taksi hajonnut alta... kerta ensimmäinenkin....
:D :D

Foorumilaisista en oo tavannu ketää, toki voi johtua siitä, että oon ollu foorumilla vasta puoli vuotta.
(Ja paljon hyviä kokemuksia)
Tonne kevätmöötteen sitten tulet tietenkin?

Makkonen

Guest
Ikuna en oo ketään foorumilaista nähnyt enkä myöskään tule näkemään!
Tiedoksi! Virtuaalimaailma ei kohtaa reaalimaailmaa ikuna...