Mehe Rienarsuo
Lupaavin tulokas
Mimmi lähti muuten selkeesti haneen, ku huomas, että kohta alkaa prosessimiehet pyörittää prosessia. Että vaara piilee että huhhuhTosi panomies yrittää kaikkia.
Mimmi lähti muuten selkeesti haneen, ku huomas, että kohta alkaa prosessimiehet pyörittää prosessia. Että vaara piilee että huhhuhTosi panomies yrittää kaikkia.
Tarvitaan paikallista peliseuraa kans. Varmistaan, että päästään radalle asti, eikä jäädä kikkaileen muita juttuja.Heeeeh...en malta odottaa että päästään mehen kans kalliota kiertämään. Se on tänäkesänä se ja kestää vähintään kaks päivää.
Knoukkari tulee vaikkei edes kysyttais...Se on itsestaan selvyys jo...En kylla tieda auttaako se tuon kikkailun suhteen. :dunno:Tarvitaan paikallista peliseuraa kans. Varmistaan, että päästään radalle asti, eikä jäädä kikkaileen muita juttuja.
Näin on. Ja just kattelin kuule Kinolta Threesomea, miten sattuikaan! Siinähän on kato larakin toi flinpoile... mut mehen ja mun roolitus on vielä vähän auki!Knoukkari tulee vaikkei edes kysyttais...Se on itsestaan selvyys jo...En kylla tieda auttaako se tuon kikkailun suhteen. :dunno:
Mulla on vähän sellainen tuntu, ettei mun 'otetaan iisisti, kun on arkipäiväkin' oikein onnistunut... Muuten, oli hauska homma kun tilasin taksin siihen 6. linjan eteen, niin taksi saavuttuaan sammui siihen paikkaan ja leväytti kaikki nesteet pihalle konehuoneen puolelta. Ei oo koskaan taksi hajonnut alta... kerta ensimmäinenkin....
Tonne kevätmöötteen sitten tulet tietenkin?Foorumilaisista en oo tavannu ketää, toki voi johtua siitä, että oon ollu foorumilla vasta puoli vuotta.
(Ja paljon hyviä kokemuksia)
Ei Opuksessa ainakaan. :alppu:Ikuna en oo ketään foorumilaista nähnyt enkä myöskään tule näkemään!
Tiedoksi! Virtuaalimaailma ei kohtaa reaalimaailmaa ikuna...
miten voit olla varma?Ikuna en oo ketään foorumilaista nähnyt
Ei!Ei Opuksessa ainakaan. :alppu:
Anteeksi.Toistaiseksi en ole vieläkään ketään forumistia tavannut kasvoista kasvoihin tietoisesti. Tiedostamattomat sattumatapaamiset ovat oma lukunsa. Niistä ei voi tietää...
Niinpä.En vieläkään ketään, mutta se asia muuttunee.
Meillä olikin oikein kauaskantoinen möötte!Mööttesin 72:n.