Ei lasketa. Olenhan itsekin nähnyt Runarin ajavan ohi, sillä kaikki motoristit ovat samanlaisia. IHAN KAIKKI!S.A sanoi:Lasketaanko, jos olen nähnyt Runarin ajavan ohi?![]()
Ei lasketa. Olenhan itsekin nähnyt Runarin ajavan ohi, sillä kaikki motoristit ovat samanlaisia. IHAN KAIKKI!S.A sanoi:Lasketaanko, jos olen nähnyt Runarin ajavan ohi?![]()
Taitaa kuule suomusjärveläiset kuikuilla sinua :alppu:Albert Oil sanoi:Meikäsetä tulee työreissulle Suomusjärvelle ensi perjantaina joten KUIKUILU ON VARMAA!
Albert Oil sanoi:Meikäsetä tulee työreissulle Suomusjärvelle ensi perjantaina joten KUIKUILU ON VARMAA!
Myöskin turun mööten viralliseen ohjelmaan on lisätty päätapahtumaksi kyseinen kuikuilu suomusjärvellä.Albert Oil sanoi:Meikäsetä tulee työreissulle Suomusjärvelle ensi perjantaina joten KUIKUILU ON VARMAA!
Sam sanoi:Taitaa kuule suomusjärveläiset kuikuilla sinua :alppu:
Tuoko on varustus suomusjärven lumilippatilanteen tarkistamiseen?OoPee sanoi:![]()
Hyvin oot valmistautunut, mutta toivotaan nyt vielä, ettei lumi kerkee sulamaan![]()
Vain kesälläJacques sanoi:Tuoko on varustus suomusjärven lumilippatilanteen tarkistamiseen?
Jacques sanoi:Tuoko on varustus suomusjärven lumilippatilanteen tarkistamiseen?
uskalsit sitten vihdoin laittaa oman kuvan :ahem:OoPee sanoi:Joo, mutta kesällä lumilippatilannetta kannattaa tarkistaa näissä varusteissa:
![]()
Ei erotu kato liikaa ympäristöstä ja herätä näinollen epäilyksiä![]()
jaska sanoi:uskalsit sitten vihdoin laittaa oman kuvan :ahem:
Moe Szyslak sanoi:Olen tavannut noin 7 (seitsemän) forumistia/edesmennyttä forumistia.
Samoin, vieläkin selkäpiitä riipii! :frown: ja vain kaksi olen möötennyt. :alppu:jps sanoi:Mulla on koossa aikamoinen forumin kauhugalleria.
SURKEE KUVAMANIPULAATIO! :nope: :thumbfh:jaska sanoi:uskalsit sitten vihdoin laittaa oman kuvan :ahem:
Toisaalta kun seuraavan kerran tapaa forumilaisen tuskin ompi kehnompi ihminen kuin aiemmin tavatut.Zetor sanoi:Samoin, vieläkin selkäpiitä riipii! :frown: ja vain kaksi olen möötennyt. :alppu:
Osallistunut muistokukkasiin.butterfly sanoi:Mita sina olet niille tehny jos ne on edesmenneet? :nope:
Ja käynyt haudalla.Moe Szyslak sanoi:Osallistunut muistokukkasiin.![]()
Kiitos rohkaisusta... eiköhän tästä jo toipuminen alkanut.jps sanoi:Toisaalta kun seuraavan kerran tapaa forumilaisen tuskin ompi kehnompi ihminen kuin aiemmin tavatut.
Älä kuitenkaan unohda, että jps on tavannut myös minut ja OoPeenZetor sanoi:Kiitos rohkaisusta... eiköhän tästä jo toipuminen alkanut.