Kenet foorumilaiset olet jo möötennyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jacques
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Enpä ole ketään möötennyt, mutta tais timoteus kävellä eilen hämeenkadulla vastaan. Ko. hahmo kuitenkin lienee kotoisin kangasalta?

- Patukka
- 72
- M.A.Maunula
- Silkku
- Albert Oil
- Wilpuri (luultavasti?)
- Carey Wilson
- Vellu
- Juskanen
- Arnold

Minka67 sanoi:
- Patukka
- 72
- M.A.Maunula
- Silkku
- Albert Oil
- Wilpuri (luultavasti?)
- Carey Wilson
- Vellu
- Juskanen
- Arnold

Mä olen Minka67:n nähnyt vastaan kävelevän poikansa kanssa eräänä keväisenä päivänä.

NotShee sanoi:
Havaittu.
SEURAAVAT FOORUMILAISET OLEN MÖÖTENNYT:
-GC Rabella
-Timoteus
Näin pikaisella laskemisella näyttää kaksi olevan. On oma veli joukoissa.

Keitäs kaikkia muut ovat möötenneet? Onko joku möötennyt minut ilman että tiedän?
Lisätään tähän nyt tää ^Melissa kun oon tiedostamattani varmaan käynyt sen kanssa syömässä joskus. :rolleyes:

Hetkinen... hmmm... juujoo... se... ja se... tekee yhteensä...

Ei yhtään. Tsirou.

Ja oon silleen aatellut, että jos joskus meinaa tulla semmonen näkökontakti johonkin foorumilaiseen, niin tällään äkkiä simmut kiinni.
Ajattelin pitää ns. kuparisen.

Tunnen paremmin ainoastaan Runarin, seuraavia olen tavannut:
- formulakisassa olleet VMKC:ssä
- Mikko & siippa
- Kaktus
- Tose

En ole möötennyt ketään tietoisesti.
On toki paljon mahdollista että olen asiakaspalvellut jotakuta foorumilaista joskus aikoinaan.

burb sanoi:
En ole möötennyt ketään tietoisesti.
On toki paljon mahdollista että olen asiakaspalvellut jotakuta foorumilaista joskus aikoinaan.

Ilmankos näytätkin niin tutulta, ensin aattelin että oon telkusta tuttu. :idea:

Estate, Nick_W ja Jacques tuli keskisten kyläkaupalla tavattua. Jac tosin poistui melkoisen äkkiä, eikä siinä sitte kerenny oikeen kunnolla edes suutakaan avaamaan. Lopun porukan kans sitte pörrättiin kaupas. Käsiin tarttui mm. Lennon-lasit! Sellasta!

Siis hä? Mulla oli käsitys, että Nick_W, Estate ja MacGyver oli vanhoja tuttuja mööteistä... Mihis sillä yhdellä kiire oli?