Kenet foorumilaiset olet jo möötennyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jacques
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
OoPee sanoi:
Ei kai se nyt fillaroidessa sentään... :nope:

Runari ainakin näytti semmosen kuvan kerran, missä just niinku fillaroidessa. Tosin se oli mopo eikä polkupyörä.

...sitäpaitti olihan se kuttuttu sillon kaks vuotta sitten, mutta ei peelo tullu :thumbdown

OoPee sanoi:
...sitäpaitti olihan se kuttuttu sillon kaks vuotta sitten, mutta ei peelo tullu :thumbdown
Jos se pelkäs sua, kun sulla oli kuitenkin se kaapin ovi jo sen verta paljon raollaan :(

MacGyver ja Nick W uusia listassani. Vahinko, että hahmo Patriot luisti möötestä.

S.A sanoi:
MacGyver ja Nick W uusia listassani. Vahinko, että hahmo Patriot luisti möötestä.
Miten niin luistin! Sanoin jo etukäteen, että jos olen Pohjanmaalla niin sitten.. Mut oli menoa Rauman suunnalla... Siis olitteko te muka uusia tuttuja? Mitä?

Mun "mööttelista" kasvoi yhdellä, kävin moikkaamassa Otto "Valker" Hokkasta seinäjoen Vauhtiajoissa. Otolla oli komea työväline kädessä/kaulassa, joten meidän "möötte" oli varsin pikainen.... tuli kuitenkin käsipäivää sanottua tutulle nettihahmolle.

Pasi73 sanoi:
Mun "mööttelista" kasvoi yhdellä, kävin moikkaamassa Otto "Valker" Hokkasta seinäjoen Vauhtiajoissa. Otolla oli komea työväline kädessä/kaulassa, joten meidän "möötte" oli varsin pikainen.... tuli kuitenkin käsipäivää sanottua tutulle nettihahmolle.
Ajattelin jotain omiani. Hmmm... :o

Hahmot sattumanvaraisessa järjestyksessä.

-jaska
-VJR
-Matxi
-Jr-
-Melissa-
-kristian.s
-RK62
-Norman
-Frank
-Suzz
-Dominic
-K Yrjola (bongasin bussista joskus Malmilla :( )
-Ace17

Noin pikaisella muistelulla ainakin. Jaska, Jr ja Ace eivät omilla listoillaan tunnustaneet möötenneensä minua. Itsekin häpeäisin.