Sam
Muumipappa
Miguel ainakin koulutuksensa ja kokemuksensa perusteella - tosin voisihan tuota Kouvoakin pyörittää mukana.
Vitut- hajulta just puuttuu toimarin ominaisuudet.
Myllis? Tosin ei ole aikoihin ollut aktiivinen.Jos ois pieni tutkimusyritys jota pitäis alkaa start upata niin tutkimusjohtajaksi Knoukka, kympiksi Mehe, myyntiin ja markkinointiin parivaljakko Mosse-jps, keittolanemännäksi Juskanen, huoltomieheksi Sam, työterveyshuoltoon oltsu, mutta toimarin hommaan en forumilta oikein löydä ketään.
Aistin koflikteja myynti & markkinointi -osastolla.myyntiin ja markkinointiin parivaljakko Mosse-jps,
Tiedät kyllä, että tanssia ja laulua -osastolla on aina ja täytyy olla konflikteja!Aistin koflikteja myynti & markkinointi -osastolla.
Paremmin se onnistuisi jos jps olisi talousosaston vetäjä, jolloin se päättäisi Mossen budjetista ja kilometrikorvauksista.Tiedät kyllä, että tanssia ja laulua -osastolla on aina ja täytyy olla konflikteja!
Miksei kumpaakin kera työpaikkaromanssin ja kolmiodraaman?Dominicin tai Estaten.
Itseasiassa mä luulen että samassa organisaatiossa me oltaisiin kova luu. Lisäksi pidän jps:n kuivasta, oivaltavasta huumorista.Aistin koflikteja myynti & markkinointi -osastolla.
En nyt SM-liigan seurailusta tiedä, mutta ainakin tuo loppukuvaus kävisi Andysta.Itseasiassa mä luulen että samassa organisaatiossa me oltaisiin kova luu. Lisäksi pidän jps:n kuivasta, oivaltavasta huumorista.
Onhan mulla nytkin työkaverina urheilua inhoava, Ifk- ja Jokeri-fanit, tiukkaa Kokoomuslaista ja lahtelaisia.
Ominaisuudet olivat varmaan jakautuneet eri työkavereille. Lahtelainen Kokoomuksen ja IFK:n kannattaja olisi työkaverina varmaan painajaismainen :nope:En nyt SM-liigan seurailusta tiedä, mutta ainakin tuo loppukuvaus kävisi Andysta.