Kenet palkkaisit täältä työkaveriksesi?

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Miguel ainakin koulutuksensa ja kokemuksensa perusteella - tosin voisihan tuota Kouvoakin pyörittää mukana.

Knoukka

Well-known member
Laitetaanpa äijäsälätkin: Rankamettään kaveriksi Teukka. Remonttiporukkaan Sam ja Puolipöhkö. Mökille rannan ruoppaukseen ja sora-ajoon kurski.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Riippuu tietty paljon mihin työtehtävään uutta henkilöä oltaisiin rekrytoimassa. Jos nyt mietin vaikkapa mitä avoimia työtehtäviä tässä nykyisessä duunissa voisi olla ja funstaan siihen hommaan parhaan duunaajan:

Pyörämyyjä - JA
Varustemyyjä -Matxi (erikoistunut nahka-asuihin)
Mopomyyjä -Sinäputki
Pyörän pesijä -Albert Oil (liuottimet on tuttuja)
Vaatemalli -Joni
Logistiikkavastaava -Bobbis (varmistaakseni, että yksikään pyörä ei ole oikeaan aikaan oikeassa myymälässä, tai maassa).
Kokki -Kurski
Ovipönkkä -FM08:asi
Messuorganisaattori -Joni (tuplapesti, tuplaliksa)
Huoltomies -Jussi
Myymäläpäällikkö -Mehe Rienarsuo
Huoltamopäällikkö -Dominic
Kassaneiti -Thyella
Internetvastaava -Jjusban
IT-järjestelmävastaava -Geilis ynnä Juskanen (puolipesti, puolipalkka)
Talkkari -Puolipöhkö (puolipöhkö, triplapalkka)
Henkariteline -Kouvo

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Jos ois pieni tutkimusyritys jota pitäis alkaa start upata niin tutkimusjohtajaksi Knoukka, kympiksi Mehe, myyntiin ja markkinointiin parivaljakko Mosse-jps, keittolanemännäksi Juskanen, huoltomieheksi Sam, työterveyshuoltoon oltsu, mutta toimarin hommaan en forumilta oikein löydä ketään.
Myllis? Tosin ei ole aikoihin ollut aktiivinen.

Archie

Well-known member
Tiedät kyllä, että tanssia ja laulua -osastolla on aina ja täytyy olla konflikteja!
Paremmin se onnistuisi jos jps olisi talousosaston vetäjä, jolloin se päättäisi Mossen budjetista ja kilometrikorvauksista.

Balthazar

Luonnollisesti.
Sijainti
Boogie Street
Jos mulla olis gourmet-ravintola, palkkaisin Juskasen ja Mehen keittiöön Floydina häärimään, ja kurskin heille art directoriksi ja esimieheksi. Ihan vaan tommosena sosiaalisena kokeiluna ja omaksi huvikseni.

Ja Lumpparin. Toimenkuvalla: vapaa.

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Jos minun pitäisi joku nimi valita, niin sanotaan DickW tai tmoi.

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Kyllä täältä kaikille jotain hommia keksittäis. Osalle ihan ominaisuuksiin, tietotaitoon tai jopa potentiaaliin osuvia. Osalle jotain muuta tähdellistä kivien siirtelyä.

Ihan toimivan setin täältä sais moneenkin lähtöön. Aika selkeitä valintoja eri aloille löytyy heti. Pöhkiksestä tekisin konsernin toimarin ja jps:iipeeässästä talousjohtajan. Nämä saisivat itse hankkia itselleen alaiset. Pöhkis mun hyväksynnällä tuotantojohtajan (tai vast.) Itse pitelisin lompakkoa ja toimisin hallituksessa, jonka puheenjohtajaksi kuitenkin suostuttelisin Knoukan. Alkuvaiheessa vetäisin myyntidirikan homman itse, kunnes löytäisin jonkun paremman. Pöhkiksellä viimeinen sana tuotantojohtajan kanssa, mutta ehkä suosittelisin HR:n johtoon Juskasta. Tuli semmonen fiilis.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Aistin koflikteja myynti & markkinointi -osastolla.
Itseasiassa mä luulen että samassa organisaatiossa me oltaisiin kova luu. Lisäksi pidän jps:n kuivasta, oivaltavasta huumorista.

Onhan mulla nytkin työkaverina urheilua inhoava, Ifk- ja Jokeri-fanit, tiukkaa Kokoomuslaista ja lahtelaisia.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Archien ottaisin vänkäämään kaupiaitten kanssa vuosisopimuksista. Loppuis niittenkin tirinä.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Itseasiassa mä luulen että samassa organisaatiossa me oltaisiin kova luu. Lisäksi pidän jps:n kuivasta, oivaltavasta huumorista.

Onhan mulla nytkin työkaverina urheilua inhoava, Ifk- ja Jokeri-fanit, tiukkaa Kokoomuslaista ja lahtelaisia.
En nyt SM-liigan seurailusta tiedä, mutta ainakin tuo loppukuvaus kävisi Andysta.

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Sijainti
Ypäjä
En nyt SM-liigan seurailusta tiedä, mutta ainakin tuo loppukuvaus kävisi Andysta.
Ominaisuudet olivat varmaan jakautuneet eri työkavereille. Lahtelainen Kokoomuksen ja IFK:n kannattaja olisi työkaverina varmaan painajaismainen :nope: