Kerrohan unesi, niin ...

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Heräsin lausuttuani äneen "voi vittu". Unessa muovinen mehulasi kaatui lattialle :(
No jatkoin uniani pian ja kotona olin edelleen. Kolmemetriseksi muuttunut lähihuoltsikan remppamies kolkutti ovella seuralaisenaan Anna Abreu. Ehdin vain katsoa, että miksiköhän heillä on samurai-vaatteet, kunnes Anna otti ja ampui minut.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Heräilin unessa vähän väliä, enkä tiennyt olenko sillä hetkellä soramontussa vai kotona ja jahtaavatko zombit juuri nyt minua. Sitten seuraavissa pätkissä käytiin jonkun asian tiimoilta terkkarilla, niin puolisko tarttui hoitajaa kädestä ja sanoi, että minulla viiraa päässä. Sitten minä olinkin suljetulla, mutta silti tetsailin zombeja karussa. Huonot lääkkeet.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Karmeeta sekoilua ja loukattuja tunteita. Lopussa kimppuuni hyökkäsi valtava parvi kärpäsiä.
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Kouluhallituksesta soitettiin, että koko yläaste on suoritettava joidenkin puuttuvien suoritusten takia uudestaan. Koska Turengin yläaste oli tuhoutunut (?), sain aloittaa opinnot Nokialla Emäkosken koulussa. Rakennus oli valtaisa ja hirmuisen sekava. Oli turhauttavaa, kun en pärjännyt koulussa junnuille laisin.
Saksantunnin päätin skipata ja mennä sen sijaan kanttiiniin sämpylälle ja vessaan pissalle. Vessareissu kesti ja kesti, ureaa tuli kymmeniä litroja. Kolme minua nuorempaa naisopettajaa olivat vessan ikkunan edessä tupakalla ja naureskelivat minulle.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Kohtasin kivan tytön.
Ensin siinä vähän tutkailtiin molemmat tilannetta, sitten flirttailtiin, sitten suuteloitiin, ja juuri kun piti alkaa seksihommat, mun piti mennä ampumaan ilotulitteita.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26888
Nythän kävi niin että en tiedä näinkö mä unta vai kahminko mä lunta, on mahtava meininki meneillään.
 

Zoe

Maagikko, noituja
Liittynyt
25.11.2002
Viestit
9925
Sijainti
Nollola
Emma Kimiläinen korvasi jostain syystä Romain Grosjeanin Haas-tallissa. Seuraavassa kisassa nähtiin melkoisesti kolareita ja keskeytyksiä, mutta Kimiläinen sinnitteli kakkoseksi ja hävisi vain hiukan Nico Rosbergille.
 

Saunatakki

Walk a Crooked Mile
Liittynyt
3.8.2014
Viestit
2324
Parina viime yönä olen löytänyt itseni taas yläasteelta. Tuttuja naamoja ja viime yönä tuttu ympäristökin, mutta toissa yön opinahjo olikin sitten mielenkiintoinen: ahtaita, pimeitä ja harmaita käytäviä ja kerroksen vaihto tapahtui rämisevillä ja erittäin ahtailla hisseillä. Luokkahuoneet, joissa en käynyt, olivat pieniä koppeja ja yhdestä sellaisesta kurkisteli itse Mr. Lordi! Uni päättyi siihen, että parin hahmon kanssa istuimme isossa salissa ja katselimme televisiosta 80-luvun toimintaelokuvaa.

Viime yön uni oli sellainen, että kuljeskelin muina miehinä tupaten täyteen ahdetussa - tosielämästä siis tutussa - koulurakennuksessa. Välillä kävin atk-luokassa istumassa, sitten seisoskelin käytävällä seuraamassa ihmisvilinää ja ruokalaankin oli jossain vaiheessa tarkoitus mennä, mutta en ehtinyt sinne asti; minut nakattiin nimittäin luontoon. Tämän jälkeen meni uneksimiseni sen verran oudoksi ja osin The Revenant -henkiseksi, etten sanoin osaa pukea näkemääni. Se vain oli jotain outoa.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
No nyt oli synkkä.
Etsin Kainuun metsistä sopivaa hautapaikkaa äidilleni.
Hiihtämällä. :thumbfh: :( :thumbdown
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Itse sain kirjankustantajalta toimeksiannon kääntää Jari Tervon 'Pyhiesi yhteyteen' venäjäksi ja lisäksi keksiä napakka englanninnos sanonnalle 'Joopa joo sano rengit päissään'.
Otin ensinmainitun tehtävän vastaan vakavin aikein, vaikka toki en osaa venäjää sanaakaan. Soitin kirjailijalle itselleen ja hän oli oikein innostunut aikeestani.
- Tee siitä kielestä sitten niin helppoa, että osaan itsekin sitä lausua kirjanlukumatkoillani Itä-Suomessa.
Aioin kääntyä Google translatorin puoleen kunnes muistin, että ex-työkaverini Mari osaa venäjää (oikeasti ei käsittääkseni osaa). Sovittiin, että palkkio pannaan fifty-fifty ja gougougou. Sitten toki menimmekin Helsingin Stockan Herkkuun valtaviin bileisiin, jossa päänsä hiessä bailasi mm. lfb.

Jälkimmäiseen tehtävänantoon keksin sanonnan 'all eggs'.
 
Viimeksi muokattu:

Örfil

Guest
Olikohan eka forum -uni koskaan tai ainakin aikoihin: tapasin unessa Jonen ekaa kertaa livenä ja siinä päivittelimme että 17 vuotta tunnettu ja nyt vasta tavataan.

Päätimme lähteä yhdessä lenkille, mutta siitä ei tullut oikein mitään, koska Jonella oli koko ajan jonkun teknisen rensselin säätöä ja ne piti saada ensiksi kuntoon.

Siinä ajattelin itsekseni että ennakkoluuloni Jonen vaatevarusteista meni pieleen, koska verkkareina toimi vanhat ja lahkeista risaiset puuvillahousut ja lenkkaritkin oli parhaat päivänsä nähneet. Niistä tosin päättelin että on niillä urheiltu nytkyllä!

Kun viimein pääsimme lenkille, heräsin siinä vaiheessa kun huomasin ettei Jone pysynyt perässä.
Odottelin isäntää liikennevaloissa (!) ja siihen heräsin.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Näin unta, että olin työhaastattelussa. Aulassa oli puolen tusinaa nuorehkoa jolppia lisäkseni odottamassa haastiksen alkua. Mut kuitenki kutsuttiin ekaksi sisään. Pari kaiffaria odotti huoneessa vilkuillen mun CV:tä. Kysyivät pari kysymystä ja siinä samalla näin oman CV:ni pöydällä, Siinä oli kasvokuvan lisäksi posekuva ja muutamia ylisanoja. Huikee tyyppi, ylivoimainen jne. Ei muuta. Hieman erikoista oli se, että näytin ihan Jouni Hynyseltä. Sitten ne kaiffarit tupisivat siinä hetken ja sanoivat, että eiköhän tää oo tällä selvä. Lähdettiin katselemaan mestaa ja siinä samalla pomo kertoi, että oikeestaan me ostettiin sun sopimus edelliseltä työantajalta hintaan "kuusi numeroa". Sit mä heräsin.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Itseasia tää sopis tänne paremmin, vaikka laitoin merkityksettömiin ilmoituksiin: Mulle on käynyt tosi usein niin, että olen muka tehnyt biisin unessani ja just herättyäni ihan varma siitä, että niin mahtava biisi ois hitti koko maailmassa. Niinpä mulla on nyt muutaman kuukauden ollut muistiinpanovälineet yöpöydällä, tarkoituksena kirjottaa siihen biisistä jotain heti tuoreeltaan.
Eipä ole irronnut mitään.
Mutta tänä aamuna siinä lapussa luki: "Anda harus tahu bahva anda belum tahu. Mereka akan mengi kuti anda, dan anda menyela matkan mereka."
Varmaan aika svengaava biisi.
 
Ylös