Renngeist
Soldiers of Antisthenes
Pyytää sinua mukaansa Bandidosin tiloihin?Voisiko joku tulkita mitä tarkoittaa kun unissani on viimeaikoina toistuvasti esiintynyt Jere Karalahti?
Pyytää sinua mukaansa Bandidosin tiloihin?Voisiko joku tulkita mitä tarkoittaa kun unissani on viimeaikoina toistuvasti esiintynyt Jere Karalahti?
Ei vaan esim. toissayön unessa menin huoriin ja siellä piti jättää tavarat huoneen ulkopuolelle toimituksen ajaksi. Siis vaatteet yms. Karalahti jäi vahtimaan niitä.Pyytää sinua mukaansa Bandidosin tiloihin?
Meinaa sitä, että olet sammunut sohvalle iltaisin ennen yhdeksää ja Urheiluruutu puskee täysillä kailottavasta telkkarista alitajuntaan.Voisiko joku tulkita mitä tarkoittaa kun unissani on viimeaikoina toistuvasti esiintynyt Jere Karalahti?
Minulla soinut tunnari unessa jokusen kerran.Meinaa sitä, että olet sammunut sohvalle iltaisin ennen yhdeksää ja Urheiluruutu puskee täysillä kailottavasta telkkarista alitajuntaan.
Eiköhän levytetä poies ja mennä Euroviisuihin!Satuin poliisiputkaan joutumaan
hänet siellä kohtaamaan
hän katsoi mua kauhuissaan
ilmeettömillä kasvoillaan
Kysyin hältä "kuka oot"
hän vastas mulle arvoituksin
sanoen "Luoja paratkoot,
hae kanttiinista Fantaa kun ehdit"
Nukkemies, nukkemies
nukkenukkemies
Nukkemies, nukkemies
nukkenukkemies
Hälle sitten juoman hain
ja tarinansa kuulla sain
"Oon nukkejen mä kuningas
kaukaisen maan valtias
Muista loppuelämäs sä
että nukeillakin tunteet on"
sitten sulki hän silmänsä
ja sielunsa taivaaseen nous'
Nukkemies, nukkemies
nukkenukkemies
Nukkemies, nukkemies
nukkenukkemies
Se kaamea nukkemies mulle opetti
en enää muista mitä mutta kyllä pelotti
sieluttomat silmät, puinen pää
ei mies tää enää entiselleen jää
muuttunut on kaikki tää
Nukkemies, nukkemies
nukkenukkemies
Nukkemies, nukkemies
nukkenukkemies
Voi nyt vittu.Viime yönä pälähti tällainen biisi päähän:
Eiköhän levytetä poies ja mennä Euroviisuihin!
Kyllähän teidän kämppä melkein matkan varrella on.:ahem:Näin unta, että kouvo oli vaimoineen jossain pohjoisessa ja törmäsi vihaiseen metsoon. Oli sitten hetimiltään laittanut minulle siitä videoa, mutta olin sivuuttanut koko jutun. Sitten kouvo metsoineen olikin kaikkialla mediassa.
Myöhemmin sain kouvolta viestin, voivatko matkalla pysähtyä pesemään pyykkinsä meillä.
Valveuni?Heräsin nukahdettuani sellaiseen tunteeseen, että joku hengittää takanani ja sitten laskeutui selkäni päälle. Tunsin keveähkön ihmisen painon, kosketuksen ja hengityksen korvassani. Samalla en kuitenkaan tiennyt kuka olen ja missä olen. Ei pelkoa, ei ahdistusta ja lopulta humaus kun tämä hahmo ikäänkuin liukeni minuun. Pieni havahtuminen minä- ja paikkaoritentaatio, katse kelloon joka näytti 0:16 ja nukkumaan. Mieli oli jotenkin tavattoman tyyni ja rauhallinen tästä "vierailijasta" huolimatta. Aavistus jäi.
Nyt en muista tuon ilmiön nimeä, eri kuin putoaminen se silti oli. Etsiä se silti pitää. Kerran aiemmin kokenut samanlaisen ilmiön. Kesällä 2004 oli se.