Kerrohan unesi, niin ...

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Ei. Valveunia mä näen säännöllisen epäsäännöllisesti. Ei OBE (ruumista irtaantuminen) eikä sleep paralyysi (unihalvaus) myöskään.

Vieras hahmo, jonka kokee moniaistisesti ja kuin olisi hereillä. Yleensä tässä on kauhua, mutta ei ole mulla ollut. Joku nimikin tällä ilmiöllä oli, jota en nyt muista. Itseasiassa oli erittäin luonteva ja turvallinen olo aikana ja jälkeen.

Edit: näemmä menee unihalvaukseen, mutta ilman noita negatiivisia tuntemuksia. Muistaakseni Juskasella oli joitain ihan järkkykä unihalvauksia? Vai oliko Runski? Joku huonouninen kuitenkin.
 
Viimeksi muokattu:

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Olin Ilkka Kanervan tiedotustilaisuudessa, joka koski jotain kilometrikorvausmulkkauksiaan. Tiedotus oli lyhyt ja tiedotusvälineille vastasi kaikkiin kysymyksiin "En tiedä". Sen jälkeen Kanerva loihe lausumahan: "Koska tiedotustilaisuus oli näin lyhyt, niin ehdimme katsoa videota"..Siinä oli ajokuvaa autoromuttamon viereltä. Sitten Ike yht'äkkiä pysäytti kuvan ja sanoi: "Katsokaa, tuolla on Corsica!"...ja kaikki rupesivat nauramaan:(
:D
 

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Liittynyt
14.9.2003
Viestit
14061
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Näin äskeisillä iltapäiväunilla unta Aino-Kaisa Pekosesta. Olisin halunnut jutella kanssaan... tietyistä ei-niin-poliittisista asioista, mutta hän vaan jäkätti mulle Hirviniemen klaanista. Kuuntelin jäkätystään ja nyökkäilin, enkä sanonut mihinkään vastaan. Sitten heräsinkin, enkä ehtinyt nähdä, auttoiko mielistely mihinkään.
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Ei. Valveunia mä näen säännöllisen epäsäännöllisesti. Ei OBE (ruumista irtaantuminen) eikä sleep paralyysi (unihalvaus) myöskään.

Vieras hahmo, jonka kokee moniaistisesti ja kuin olisi hereillä. Yleensä tässä on kauhua, mutta ei ole mulla ollut. Joku nimikin tällä ilmiöllä oli, jota en nyt muista. Itseasiassa oli erittäin luonteva ja turvallinen olo aikana ja jälkeen.

Edit: näemmä menee unihalvaukseen, mutta ilman noita negatiivisia tuntemuksia. Muistaakseni Juskasella oli joitain ihan järkkykä unihalvauksia? Vai oliko Runski? Joku huonouninen kuitenkin.
Ehkä kaksi kertaa on ollut sellaista oliko se unta vai ei -tunnetta herätessä keskellä yötä.

Toisella kertaa kuului ikään kuin pitkä huokaus ja se loppui siihen kuin havahduin. Taisipa liittyä samanlainen tuntemus mitä sinullakin kuvaamassasi tilanteessa. Toisella kertaa oli ihan kuin olisi kuulunut juoksuääniä tai vastaavaa kopinaa sisällä kämpillä.

Rajapinta molemmissa unen ja heräämisen välillä oli melko häilyvä.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
Viime yönä olin lapsettomuusklinikalla.

Olivat kovasti sitä mieltä, että lapsettomuus on looginen seuraamus naisettomudetsa.

Olin osmona, että onko näin? Näinkö on?
 

Örfil

Guest
Soolo: diu diu diiitituuuuu, (daivi) didudidudidudidu diuuuuu!
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Yrjölän Kristian ja Jake Nyman käväisivät täällä yönseutuna. Molemmilla oli tumma puku päällä ja kertoivat olevansa keulakuvina jossain hyväntekeväisyyskampanjassa.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Melko hirveä jääkarhupainajainen tuli nähtyä. Pohjoisnavalla jään alla oltiin porukalla sukelluslaitteilla jossain jääkarhun vedenalaisessa luolassa, eikä koskaan tiedetty millo se karhu tulee takas. Piti vaan "laittaa valot pois ja olla hiljaa paikallaan". Sit niitä uiskenteli siitä ohi. Ei kuulosta kummalta, mutta voi helvetti mikä kuumotus. Heräsin sit siihen et sydän hakkas ku helvetti. Sen jälkeen näin unen jossa Heikki Kovalainen ajoi Marussialla Charles Picin Caterhamin perään ja Pic ajoi seinään, lensi autosta ulos ja hänen päälleen pysähtyi Heikin Marussia. Sitten Heikki muuttui kultaiseksi noutajaksi ja kaivoi Charles Picia tassuillaan hiekasta ylös.

Perussettiä.
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
JEESUS ASUU JEPUALLA!

Näin minulle todistettiin yöllä useammastakin suusta. Yksi suista kuului mystiselle nimimerkki Jjusbanille, joka näin keuhkotessaan istui lapsuudenkotini pihalla Janakkalassa ja katsoi ohi virtaavaa Puujokea virnuilevan näköisenä. Lopulta pomoni vei Jjusbanille nakkisoppaa. Ja totesi: "JEESUS ASUU JEPUALLA!"
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Siirretään oikeaan otsikkoon, kun modet ei oo taaskaan ollu hereillä.

Yritystä oli, mutta sitten heräsin uneen, jossa Suumakkeri vanhempi ajoi banaaninkeltaisen Fortin katolleen. Auto liukui ja pyöri pitkin asfalttia niin, että turvakaaret ja moottorinsuoja hioutui pois aina sivuponttooneja myöden kera Sumin pään. Hirvee siivo. Yksi ihminen oli katsomossa. En tuntenut. Ite taisin olla lippumiehenä tai muuten vaan radan varressa hengailemassa.

Sitä paitsi kännykkä piippaili.
 

DSQ

Elossa
Liittynyt
5.11.2012
Viestit
5377
Sijainti
Huumorin tuolla puolen
*huoh* Taas vaihteeksi sellainen, jossa kaadun ylittäessäni katua enkä pääse ylös ennen kuin auto ajaa yli.

Eihän näille voi muuta kuin nauraa, näin jälkeenpäin. :D
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24278
Sijainti
lappeen Ranta
Olin Throbbing Gristlen keikalla (yhtyeen jäsenet ulkonäöltään suurinpiirtein 80-luvun alun kuosissa) ja huomasin soittajat istumassa lavan reunalla. Kysyin heiltä, että voiko ottaa valokuvan ja myönteisen vastauksen saatuani aloin säätää kameran asetuksia kohdalleen. Rullatessani automaattisia kuvausmoodeja päädyin käyttämään sellaista, jonka symbolina oli monta kissaa. Sillä ei kuitenkaan saanut otettua hyvää kuvaa ja miettiessäni olisikohan rotta-symbolilla merkitty moodi parempi, alkoi yhtye siirtyä soittimiensa ääreen ja minä puolestani laskeskelin, ehtisinkö vielä keikan jälkeen samassa rakennuksessa pidettäville F1-foorumin kirpputorimyyjäisille.
 

Lunssila

Well-known member
Liittynyt
6.6.2008
Viestit
18215
Keskustelin Martin Brundlen kanssa formuloista. Muistan sanoneeni ainakin, että Force Indian olisi pitänyt olla kauden molemmissa kisoissa palkintopallilla ja että Räikkösen olisi pitänyt voittaa myös Malesiassa. Jälkimmäinen siksi, että auto oli perjantaina vielä nopea, mutta yön aikana rataan tuli lisää pitoa, mistä seurasi autojen muuttuminen yliohjautuvammaksi. Brundle totesi tähän, että näin käy joka radalla, mistä menin hämilleni ja keskustelumme päättyi siihen.

Myöhemmin olin antamassa Savon Sanomille haastattelua. Kysyivät, että sopiiko jos ottavat videolle, mutta heräsin ennen kuin päästiin itse haastatteluun. Ehtivät kuitenkin ottaa lehteen kuvan, jossa poseerasin Rakel Liekki kainalossani.
 

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Liittynyt
15.8.2002
Viestit
5756
Sijainti
Ypäjä
Ajoin Helsingissä autoa jossa oli kyydissä joitakuita foorumisteja. Rantatien entisen Esson kohdalla Racer X alkoi haukkumaan minua homoksi. Jotain vastaavia eleitä kuulemma kuin Sutililla. Kun saavuttiin perille johonkin rakennukseen, se meni sitten nyrkkitappeluksi. En saanut iskuja perille, aivan kuin olisin jossain vedessä nyrkkeillyt. Se on muuten joka kerta unessa kun pitäisi lyödä tai juosta, kädet tai jalat liikkuvat kuin tervassa. Lopputulema oli, että tehdään Rassun kanssa sinunkaupat vasta KKWCS-kauden jälkeen. Jotain syystä näin sovittiin.
 

Hartsa76

Well-known member
Liittynyt
23.2.2012
Viestit
7206
Viime yönä näin unen jossa minä olin Aku Ankka.

Unessa olin päätynyt Roope-Setän sekä Tupun, Hupun ja Lupun kanssa joko Grönlantiin tai Etelänavalle, koska Roope-setä oli saanut selville, että siellä on aarre jäätikön sisällä.

Minä olin tietenkin vastahakoinen kun Roope-setä kertoi syyn sille miksi olimme jäätikön reunalla ja yritin kieltäytyä sanomalla, että siellä on kylmä, mutta velkani huomioiden minun oli lopulta pakko suostua, koska Roope-setä uhkasi häätää minut asunnostani velkojeni takia jollen suostu auttamaan häntä.

Lopulta päädyin tutkimaan alueen karttaa johon aarteen sijaintikin oli merkitty nähdäkseni minne olimme menossa, mutta tässä vaiheessa uni loppui.
 
Ylös