Kerrohan unesi, niin ...

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Viime yön painajaiset ravisuttaa vieläkin. Olen melko varma että välillä heräsin omaan kauhunhuutooni. Normaalisti herätyskellon ääni on paholaisen ivahuuto, nyt vapauttava pirinä.
En mä unesta mitään muista mutta yleisen tunnelman kyllä. Huh huh.

Valtava ero edelliseen yöhön jossa rietasteltiin niin että Hedonismbottikin olisi tuntenut häpeää. Joskin tietenkin ihanaa, syntistä häpeää.
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24278
Sijainti
lappeen Ranta
Viime yön painajaiset ravisuttaa vieläkin. Olen melko varma että välillä heräsin omaan kauhunhuutooni. Normaalisti herätyskellon ääni on paholaisen ivahuuto, nyt vapauttava pirinä.
En mä unesta mitään muista mutta yleisen tunnelman kyllä. Huh huh.
Just toi tunnelma on se, mikä jyrää painajaisissa. Ei kauhuelokuvissa ole semmosta oikeastaan koskaan, enempi ällötystä ja/tai huvittavuutta, jotka sinänsä ovat hienoja fiiliksiä nekin, mutta kun olis semmonen kauhuleffa joskus, joka toimisi samalla tavalla kuin kunnon painajainen, niin huh huh ja hyvää yötä :ahem:.
 

Örfil

Guest
Kannattaa laittaa ne ns. tenttu-unien piikkiin.

Toisaalta, jos sulla on kykyjä, olet voinut nähdä ETIÄISIÄ!
 

jupla

Well-known member
Liittynyt
30.6.2005
Viestit
12416
Sijainti
Kurjala
Toissayönä uutisissa kerrottiin tappajakäpytikoista, jotka olivat syöneet kolmen golffarin aivot. Asiantuntija kertoi, että normaalisti käpytikkojen valkuaistarpeisiin olisi riittänyt yhdet aivot, mutta golfin pelaajat olivat helppoja saalista pienine aivoineen.
 

Hartsa76

Well-known member
Liittynyt
23.2.2012
Viestit
7206
Viime yönä näin unen jossa olin jonkin kaupungin torilla.

Yhtäkkiä kadun toisella puolella olevan kerrostalon toisen kerroksen asunnon ikkunaan ilmestyi mielipuolisesti hekottava mies joka alkoi ammuskella kiväärillä torin suuntaan.

Minä onnistuin pääsemään suojaan torin laidassa olleen kopperon taakse vaikka mielipuolisesti hekottava mies ilmiselvästi yritti ampua juuri minut, mutta onnekseni ammuskelijalla oli surkea sihti, koska hän ei onnistunut osumaan minuun kiväärillä parinkymmenen metrin päästä.

Kuullessani poliisiautojen sireenien äänen lähdin ryöminään torin toisella laidalla olleen kerrostalon taakse ja samalla yksi luoti osui maahan aivan jalkani viereen, mutta lopulta onnistuin pääsemään turvaan.

Tässä vaiheessa uni muuttui siten, että olin päätynyt järven rannalla olevalle mökille ja jostakin syystä olin päätynyt poliisien jahtaamaksi.
Mökissä tutkin karttaa suunnitellen pakoreittiä ja päätin paeta ensin Norjaan ja sieltä edelleen Yhdysvaltoihin.

Samalla pihaan saapui auto jonka tunnistin poliisiautoksi jonka seurauksena hyppäsin rannan puolella olevalta terassilta alas ja lähdin vaeltamaan rantaa pitkin pois mökiltä välttääkseni kiinnijäämisen.

Tässä vaiheessa uni lopulta loppui.
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Voitin vuoden 1964 kalustolla F1:n maailmanmestaruuden. One-Off -kilpailu kyseessä. En ollut reenannut lainkaan, kunhan vaan hyppäsin autoon kun paikkaa tarjottiin.

Tämä tapahtui nykyajassa, mutta kalustona jostain syystä historic kamaa.


Eat that, John Surtees!
 

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Liittynyt
14.9.2003
Viestit
14061
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Viime yönä tuli oltua veturinkuljettajana höyryveturivetoisessa junassa. Liikkeelle ei ehditty lähteä, koska oli kaikenlaisia ongelmia siinä. Eka ongelma oli työvaatteet, kun ei saa ajaa farkut jalassa. Onneks veturissa olevassa vaatekaapissa oli sinisiä haalareita. Otin ne, joissa oli valmiiks hehkuvia kekäleitä kiinni. Sellasia ihan pieniä.
Seuraava ongelma tuli siitä, kun piti lähteä itään vieviä kiskoja pitkin, mutta juna oli Riksun asemalla ykkösraiteella, veturin keula etelää kohti. Siinä sitten mietittiinkin, että tarvii irrottaa veturi, ajaa se veturitallien kääntöpöydälle ja kääntää ja työntää vaunut aika pitkälle etelän suuntaan, jotta päästään vaihtamaan noille raiteille, jotka vievät itään.
Mutta voih! Ei ollut minkäänlaisia yhteydenpitovälineitä veturissa, joten ongelmaksi tuli vaihteiden kääntäminen oikeisiin asentoihin, jotta raiteiden vaihto sujuu. Seuraava ongelma oli miettiä, onko junassa tarpeeks matkustajia, jotta saadaan veturi kääntöpöydällä käännettyä. Sitten alkoikin jo mietityttää, että mitenköhän tuo junalla ajelu sujuu, kun ei ole mitään tietoa tulevista ja menevistä muista junista.

Onneks sitten aamu ja herääminen pelasti. Olis voinut tulla rumaa jälkeä.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Lähdettiin äsken iltapäivänokosten aikaan Kokkolaan katsomaan jääkiekkopeliä. Matkaan lähdettiin maaltamaalta ja tie meinasi aina kadota alta. Velipoika oli ratissa ja etupenkillä istui forumin jaska, takapenkillä joku 'gnz' (forumisti?), kummipoika ja minä. Auto oli aika täynnä, kun se oli pikkuinen Fiesta. Mistä lie veljen entinen auto siihen ilmestynyt.

gnz jäi pois matkasta ensimmäisessä risteyksessä, me muut jatkoimme matkaa. Välillä oli vaikka minkälaisia nähtävyyksiä, mm. sadan metrin syvyinen kaivo, jonka pohjaan näki ihan hyvin. Näädän näköinen kettu juoksenteli auton ympärillä, eikä minun koirani yllättäen ollut moksiskaan. Se oli jostain ilmestynyt mukaan.

Lopulta päädyttiin jäähallille, mutta pelistä siellä ei ollut mitään tietoa. Ei taida Kokkolassa olla kummoistakaan kiekkoilua? :eek:
 

jupla

Well-known member
Liittynyt
30.6.2005
Viestit
12416
Sijainti
Kurjala
Saattaa tulla aikamoinen liskokokoelma tälle palstalle, kunhan TosiHungaryt palaavat ja kykenevät kirjoittamaan jotain.
 

Trullinkaasu

Well-known member
Liittynyt
17.6.2007
Viestit
9312
Faija sanoo nähneensä äitini unessaan ennen kuin olivat edes tavanneet. Eli kyseessä olisi siis enneuneksi kutsuttu uni. Aika hurjaa. Enneuden todesta en voi sanoa mitään, mutta näin faija väittää. Heh. :ahem:

Usko tai älä. Siinäpä se. Elämä on vaan aika.
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Lopulta päädyttiin jäähallille, mutta pelistä siellä ei ollut mitään tietoa. Ei taida Kokkolassa olla kummoistakaan kiekkoilua? :eek:
Onhan siellä Hermes, joka pelannee Suomisarjassa. Joskus pelasi vissiin divarissakin tai Mestiksessä. Sama sarjataso kuitennii. Kärpässä, Lukossa ja Tapparassa pelannut Teemu Aalto on on vissiinkin Kokkolan kasvatteja?

Itsekin ajelin männä maaliskuussa Kokkolan jäähallin kulmilla. Eikä ollut unta. Taisi olla semmoinen punatiilinen se jäähalli?
 
Viimeksi muokattu:

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Tuli tuosta eräästä jutusta Mieleen:

Viime yönä koin sen ihanan tunteen kun seurustelusuhteelle oli luotu heiväröinen perusta ja koko ajan oli se fiilis että nyt, burb, ryhtiä ja oikeita liikkeitä.
Jokainen sanottu asia on oltava hauska tai älykäs.
Onhan orastavan seurustelukumppanuuden toinen osapuoli Diane Kruger tai joku joka on hyvin paljon hänen kaltaisensa.
Siispä söin raakaa kanaa sormin pizzalaatikosta ja haistattelin Stephen Frylle ja hänen ystävilleen. Sekä esittelin "kuinka valas ui" -imitaatiotani liian matalassa rantavedessä.
Nailed it.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Viime yönä oli tuli irti... tai paremminkin kiinni rakenteissa. Olin koiran kanssa ulkona, kun huomasin asuntoni läheltä pullahtavan savupilven ja menin katsomaan mistä se tulee. Tuli alemman kerroksen asunnosta. Onneksi ei ollut oma (ajattelin tyhmänä), vaikka liekit löivät ikkunoista ylöspäin kohti seuraavassa kerroksessa ollutta asuntoani. Sitten huomasin palokunnan suihkuttavan vettä asuntoni olohuoneen kattoon ja seinille. Veden virtaaminen pitkin huoneen sisäseiniä näkyi hyvin ulos asti kymmenien metrien päähän.
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24278
Sijainti
lappeen Ranta
Monenlaista tuli touhuttua viime yönä. Olin mm. baarissa istuskelemassa ja joku yhtye alkoi soittaa. Kappale tuntui tutulta ja hetken mietittyäni kysyin soittajilta epävarmalla ja vinkuvalla äänellä: "Excuse me, are you Amon Düül Zwei?". Saatuani myönteisen vastauksen, halasin Renate Knaupia ja lähdin jonkun kaverin kanssa divariin vaikka olisi pitänyt lähteä hakemaan autoa pitkän ja vaikean kävelymatkan takaa risukkoisen lumimaiseman läpi. Kun tulin divarista ulos, olinkin jonkun hiton korkean rakennuksen katolla ja pari pahista jahtasi mua. Jahtauksen seurauksena putosin katon reunalta alas kolhien itseäni matkalla ikkunapelteihin ja parvekkeisiin. Pudotessani ehdin muistella miten jossain elokuvassa vastaavassa tilanteessa putoaja ei kuollutkaan koska oli joku superihminen tms. ja päättelin, että minäkään en kuole. Pudottuani maan pinnalle asti olin hetken rähmälläni ja nousin ylös odottelemaan, että ne mua jahdanneet pahikset tulisivat paikalle. Kun ne sitten tulivat, löin toista nyrkillä ja ihmettelin, miksi se vaan tipahti alas eikä lentänyt tosi kauas lyönnin voimasta. Ennen heräämistä ehdin vielä päätellä, että mulla ei vissiin ollut muuta supervoimaa kuin kyky selvitä hengissä pitkistä pudotuksista.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Kaverin kanssa oltiin lähdössä Lieksan juhannusfestareille (ei semmoisia ole kyllä) vanhempiemme luota moottoripyörillä (ei meillä korttia moisiin kulkupeleihin).. No pääsimme kymmenen kilometriä ajamaan ja bussipysäkillä alettiin pohtia: "Taitaa alkaa satamaan".. "Autolla voisi olla parempi".. "Kellokin jo aika paljon".. Sitten tehtiinkin like a boss u-käännös ja vietettiin vanhempiemme nurkissa ukon juhlamme.
 
Ylös