Kerrohan unesi, niin ...

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Olin viime yönä töissä suuren pohjois-Korealaisen firman varastossa. Varastossa säilytettiin suuria määriä punavalkoraidallissen Taewonko (tjsp)-nimisen pakettiauton pahvikulisseja. Autokulissien lisäksi ko. varastossa oli nykyisen työpaikkani tuotteita pinottuna päällekkäisille trukkilavoille.

Ensimmäisessä lavarivistöpinossa oli aitoja meitin firman tuotteita, mutta sen jälkeen oli maalattu kangas, jossa trukkilavastot näyttivät jatkuvan äärettömyyksiin. Kankaan takana oli ko. tehtaan taukotila, joka oli jatkuvasti täynnä, koska siinä firmassa ei oikeasti tehty mitään.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Näin unta, jossa Knoukka kertoi uudesta suhteestaan "nuoreen mieheen". Kovin hämilläni olin, koska jossai vaiheessa hänellä piti ainakin olla joku vosu, mutta jäin sitten aprikoimaan, josko kuitenkin olisi ollut 25v italialainen adonis.

Noh, onnea joka tapauksessa!

GeGe

Talvihorrostaja
Tuli katsottua Jääkiekon MM-kisoista aika monta ottelua, joten tulihan se uniinkin.

Viime yön unessa valmentaja Jukka Jalonen tuskastui pelaajien otteisiin siinä mitassa, että päätti mennä itse kentälle. Muistan naurahtaneeni unessa katsojana Jalosen varustukselle: suorat puvun housut ja kauluspaita ja jääkiekkovarusteista ainoastaan luistimet, hanskat, maila ja kypärä. Hetken peliä pelattua Jalonen pääsi toisen Suomen pelaajan kanssa kahdestaan läpi vastustajan maalivahtia vastaan, mutta eivät saaneet maalia tehtyä. Uni päättyi ennen kuin peli, joten tulos jäi epäselväksi :D

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Viime yönä olin jäänyt kiinni maassa olleisiin sähköjohtoihin ja yritin epätoivoisesti potkiutua irti johdoista. Kaveri tuli pelastamaan ja pelkäsin, että hän(kin) saa sähköiskun ja varoittelin potkiessani. Heräsin, kun putosin sängyltä lattialle polvilleni ja polviin sattui niiiiiiiiiin... :frown:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Olin Tuukka Raskin henkisenä tukena game sevenissä. Meni vähän naureskeluksi se homma. Peli oli 4-4 herätessä.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Näin unta että jouduin ajamaan 35kW moottoripyörällä. Ahdisti ja masensi. Uni tuntui loputtoman pitkältä.

Sijainti
Oslo
Tällä viikolla olen jostain syystä herännyt tasan klo. 4.50 ainakin kolmena aamuna peräkkäin. Jatkoin toki unia.

Knoukka

Well-known member
Faija kävi unissa viime yönä ja teki poikkeuksen sääntöön vainajat ei unissa puhu. Siis elävien unissa. Kaateli puita tai paremminkin teki raivaustöitä kotikankaalla ja kun menin ihmettelemään rankakasojen hieman outoa mallia niin sanoin, että "...joka toinen puu pitää kasata talon etelä- ja joka toinen puu talon pohjoispuolelle. Luonnollisesti poika". Syytä tähän tapaan en ehtinyt kysyä kun heräsin.

jupla

Well-known member
Sijainti
Kurjala
Heräsin siihen kun vaimo jupisi itsekseen kuin ortodoksirukouksia liukuhihnalta. Tolkkua ei jutuissa ollut. Harmittaa etten jaksanut/älynnyt nauhoittaa. Vaimo ei muista unista mitään, 39C kuume selittää paljon.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Nukuin viime yönä jonkun vieraan talon porraskäytävässä rappujen alla lattialla ja peite ei millään meinannut pysyä päällä. :frown: