Kerrohan unesi, niin ...

Captain Howdy

Well-known member
Liittynyt
6.6.2001
Viestit
20416
Noniin. Heräsin keskellä yötä kirjoittaakseni unessa esiintyneen vitsin ylös... suomenruotsalaisen ilotalon mainoslogan on "Niin makaa, kuin betala".
 

Zoe

Maagikko, noituja
Liittynyt
25.11.2002
Viestit
9925
Sijainti
Nollola
Haavisto johti presidenttikisaa ylivoimaisesti ennakkoäänten laskemisen jälkeen. Niinistö huudahteli vaalivalvojaisissaan: "Katsokaa nyt! Haavisto johtaa!" ja vaikutti yksinomaan helpottuneelta siitä, ettei toista kautta välttämättä tulisikaan.
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Kaisa Mäkäräinen jännitti niin olympialaisia että turvautui meikäläisen terapiaan. Ja rasvaimuunkin halusi. Lopetti uransa kisojen jälkeen koska on raskaana. Ja oltiin seikkailuohjelmassa kisaamassa.
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Olin Putouksessa ja pääsin Vitsilinko-nimisessä tulikokeessa finaaliin Timo Lavikaista vastaan. Ennen kuin yleisö ehti äänestää voittajaa, miljöö muuttui ruotsinlaivaksi, jossa esiintyi Kotiteollisuus, joiden kanssa mentiin sitten sviittihyttiin saunomaan.
 

Zoe

Maagikko, noituja
Liittynyt
25.11.2002
Viestit
9925
Sijainti
Nollola
Olipa ärsyttävä uni. :doubtful:

Olin hakeutunut töihin jonkin nuorisoseurantalon tai vastaavan keikkapaikan grillikahvioon, ja ajankohta oli luonnollisesti 80-luku. Väkeä oli älyttömästi, sillä illan vetonauloja olivat Claudia ja Yö. Jostain syystä en meinannut hahmottaa enkä oppia mitään, mitä kokeneemmat työntekijät minulle yrittivät opettaa. Joku permanenttitukkainen tyttö yritti ostaa limonaatia, mutta jäin vain neuvottomana pyörittelemään käsissäni tytön minulle tyrkkäämiä markkoja ja mietin, että miten tämä nyt voi olla näin vaikeaa, kun olen ennenkin asiakaspalvelutöissä ollut.

Tuskastunut fiilis oli vielä herätessäkin.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Komp. Olen nähnyt lukuisia unia Claudia Shifferistä, eikä yksikään ole ollut huono uni lain.
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Viime yön unessa tulin entisen Sinisalon kahvilan ovesta Rauman torille yöllä. Oli niin kova tuuli, että yksinäinen polkupyörä pyöri torin läpi tuulen voimasta. Tovin kuluttua näin esimieheni kävelevän Kuninkaankadulla. Riensin häneltä kysymään uutta työmääräintä, koska viime työ oli jo valmistunut.

Hää sanoi, että: "Joo, sun täytyy perata 2000 silakkaa ja sen jälkeen on vuorossa 500 ahventa. Työ suoritetaan entisen Keräsen kukkakioskin katolla."

Kun kiipesin kukkakioskin katolle, huomasin kioskin kattoineen siirtyneen Kaunisjärvenkadulta Isopoikkikadun ja Kauppakadun kulmaukseen, vanhan puutalon katolle. Perattavat silakatkin olivat muuttuneet puikulaperunan kokoisiksi viinirypäleiksi, jotka piti pestä huolellisesti.

Viinirypäleitä pestessäni katolle ajoi auto, jossa oli kummitätini tuttavapariskunta vuosikymmenien takaa. Heillä oli aivan uusi Nokian kännykkämalli, joka oli heidän lahjansa ITGjr:lle. Kännykkä oli kirjekuoressa, mutta sen näyttö näkyi kuoren läpi. Siinä samassa huomasin, että mun aktiivisuusrannekkeessa on täysin sama näyttö.

Käytiin siinä pientä riitaa/keskustelua, että onko se heidän lahjakännykkänsä sittenkään ihan uusinta uutta?
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Siitä oli sitten varmasti mukava lähteä palkallisiin töihin hyvin levätyn yön jälkeen. :eek:

Minä olin kahden entisen työkaverini kanssa säikyttelemässä tuolloisen työpaikan ihmisiä heidän juhlassaan. Olimme pukeutuneina aaveiksi - huputettuina valkeisiin lakanoihin. Valot oli määrä sammuttaa ja sitten me syöksyisimme aiheuttamaan kaaosta. Heräsin ennen juhlan huipentumaa. :dunno:
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Näin unta, että PMMP teki paluun keikkalavoille ja asiat olivat jälkeen hyvin.
 

Hartsa76

Well-known member
Liittynyt
23.2.2012
Viestit
7199
Tuli nähtyä uni jossa yritin matkustaa Saarijärveltä kotiini.

Ensin matkustin linja-autolla Jyväskylään ja sieltä oli tarkoitus jatkaa linja-autolla kotikaupunkiini.

Linja-auton lähdettyä Jyväskylästä jonkin ajan päästä tien laidassa näkyi kylttejä joiden perusteella huomasin linja-auton olevan Lammilla ja matkalla Hämeenlinnaan, eli olin onnistunut päätymään väärään linja-autoon.

Linja-auton saavuttua Hämeenlinnaan menin heti tutkimaan aika-tauluja ja ne olivatkin hivenen erikoiset, koska ensin piti avata luukut nähdäkseen ne ja sen lisäksi aikatauluista puuttui kokonaan kellonajat joten ne olivat täysin hyödyttömät.

Yhtäkkiä huomasin, että jostakin syystä myös burb oli Hämeenlinnan linja-autoasemalla ja hän meni suoraan silmieni edessä potkimaan linnunpoikasen hengiltä luultuaan sitä jostakin täysin käsittämättömästä syystä sieneksi.

Minä tarkistin vielä josko linnunpoikanen olisi sittenkin selvinnyt hengissä, mutta kuollut se oli ja samalla sain selville sen olleen talitintin poikanen huomattuani sen vanhempien olevan burbin tuhoaman pesän vieressä.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Paskoin maton päällä saaviin sellaiset 10 kiloa. Toissayönä olinkin ympäripäissäni ja haistattelin käymään tulleille sosiaalitantoille.
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24203
Sijainti
lappeen Ranta
Jokin aika sitten näin unta, jossa tapasin Lpr:n maakuntakirjaston edessä erään tutun hepun, joka soittaa muutamassa eri kokoonpanossa. Hän kertoi yhtyeeltään ilmestyneen uuden levyn, jota oli myynnissä juuri sillä hetkellä kirjaston eteen pysähtyneessä linja-autossa. Menin koluamaan linjurin levylaareja ja löysin sen tutun hepun bändin julkaisun lisäksi mm. useampia Jukka Nousiaisen live-tallennekasetteja. Sitten tuli jotain kärhämää ulkomaalaisen näköisen naisen kanssa kun tämä vaati päästä vessaan, joka oli siinä kohdassa linjuria, jossa normaalisti istuu kuljettaja. Kysyin häneltä: "Onks sulla oikeesti kusihätä vai haluatko vessaan vaan siksi kun satun seisomaan just tässä?!" Tilanne ei siitä sen kummemmin selvinnyt, mutta ehdin vielä ennen linja-auton lähtöä ja heräämistäni ihmetellä paikallisten sarjakuvateosten ääniversioita, jotka oli tallennettu sellaisille pienille sanelukoneen kaseteille.
 

Lunssila

Well-known member
Liittynyt
6.6.2008
Viestit
18204
Oltiin soutelemassa. Murhe oli suuri ja mieli synkkä: Kari Tapio oli tippunut veneestä ja ilmeisen hukkunut jo nyt. Meitä oli siinä kaksi vielä jäljellä ja päätettiin, että pitihän se iskelmätähti sieltä naarata pois. Minä otin snorkkelin ja räpylät ja läksin etsimään miestä. No löytyihän se ja saatiin vedettyä rannalle. Vähän aikaa siinä muistolauseita miettiessä huomasin, että perkele, sehän hengittää vielä. Huusin kovaan ääneen miehen korvaan: "KLABBI!" Tehosi, mies säpsähti hereille ja sanoi että mitä.

Jostain tuli mikrofoni ja taustanauha lähti pyörimään. Laulaja veti Tytön metsässä kuin parhaina päivinään. Topikin tuli toiseen säkeistöön mukaan, mutta oli niin kännissä että luuli rannalla olleiden Biolanin kompostikuivikepussien kylkiä lunttilapuiksi ja veti vähän omilla sanoilla sen.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Muutama yö sitten näin unta, että isä teki kuolemaa.
Viime yön unessa olikin mummun vuoro olla saattohoidossa.

Mielikuvitus on vittupäinen mulkero.
 
Ylös