Kerrotaan tänne mikä häiritsee, niin modet voi poistaa ominaisuuden!

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Liittynyt
29.12.1998
Viestit
32215
Sijainti
kyrkslätt
Olenko ainoa jota kesken toikin silmiin iskevä punainen iso fontti haittaa! Eikö noita saisi disabloitua!
Ett silleen!!!!!!!!!
 

Jr-

Maximum Attack
Liittynyt
29.3.2000
Viestit
14798
Sijainti
Saviseutu
Kannatetaan. Lisäksi olis hyvä jos fontin kokoa ei saisi muutettua.
 

abc

DNF
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
12558
Häiritsee pahoin. En saa nukutuksi ja kärsin jatkuvasta pahoinvoinnista eriväristen ja -kokoisten fonttien vuoksi
 

MacGyver

Humppaliisa
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
4080
Sijainti
Pohjanmaa
Hieman häiritsee se, kun "smilies" laatikon hymiöitä koittaa kohdistaa johonkin ja sitten painaa tuolta sen hymiön, niin se menee kaiken tekstin perään. Pitää aina käsin käydä säätämäs se oikeaan paikkaan.
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Jaahas. Kukkahattutädit on taas asialla...

Noinko koville asia ottaa ? :rolleyes:
Miten voikin olla tärkeä asia ?
 

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Liittynyt
29.12.1998
Viestit
32215
Sijainti
kyrkslätt
Formulanomi sanoi:
Jaahas. Kukkahattutädit on taas asialla...

Noinko koville asia ottaa ? :rolleyes:
Miten voikin olla tärkeä asia ?
Ilm. jos joku asia täällä foorumilla jotakuta häiritsee niin se ominaisuus otetaan pois käytöstä....

Minä tuon vain esiin asian mikä minua häiritsee (jonka tähän saakka olen tietänyt) mutta jos linja on tämä...

Kai sentään omien mielipiteiden esittäminen on sallittua!
Ett silleen!!!!!!!!
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
jaska sanoi:
Ilm. jos joku asia täällä foorumilla jotakuta häiritsee niin se ominaisuus otetaan pois käytöstä....

Minä tuon vain esiin asian mikä minua häiritsee (jonka tähän saakka olen tietänyt) mutta jos linja on tämä...

Kai sentään omien mielipiteiden esittäminen on sallittua!
Ett silleen!!!!!!!!
Toki!

Kehoitan sinua kuitenkin starttaamaan ensin pollin, niin nähdään kannatetaanko ideaa. (Todennäköisesti kannatetaan...)
 

Tose

Kääntyy oikealle
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
7245
Sijainti
The City
Mikään ei kuitenkaan häiritse niin paljoa kuin kaksi mitäänsanomatonta ja tarkoittamatonta sanaa lisättynänä useilla huutomerkeillä.
 

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Liittynyt
29.12.1998
Viestit
32215
Sijainti
kyrkslätt
Tose sanoi:
Mikään ei kuitenkaan häiritse niin paljoa kuin kaksi mitäänsanomatonta ja tarkoittamatonta sanaa lisättynänä useilla huutomerkeillä.
Näin juuri!
Ett silleen!!!!!!!!
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Ainoa mikä mua hieman häiritse on se, että tuolla quote-namiskalla ei saa sisään kuin suht lyhyitä lainauksia (muutaman sanan mittaisia). Tokihan tämän ongelman voi kiertää, mutta silti tuon voisi fiksata toimivammaksi. Vanhassa forumissa tätä ongelmaa ei ollut.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
jaska sanoi:
Ilm. jos joku asia täällä foorumilla jotakuta häiritsee niin se ominaisuus otetaan pois käytöstä....

Minä tuon vain esiin asian mikä minua häiritsee (jonka tähän saakka olen tietänyt) mutta jos linja on tämä...

Kai sentään omien mielipiteiden esittäminen on sallittua!
Ett silleen!!!!!!!!
Meillä olis himassa käyttämättömiä Pamperseita. Tarttetko? :rolleyes:
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
OoPee sanoi:
Ainoa mikä mua hieman häiritse on se, että tuolla quote-namiskalla ei saa sisään kuin suht lyhyitä lainauksia (muutaman sanan mittaisia). Tokihan tämän ongelman voi kiertää, mutta silti tuon voisi fiksata toimivammaksi. Vanhassa forumissa tätä ongelmaa ei ollut.
Samoin. Olen joutunut lukuisia pitkiä quotetuksiani kopioimaan kiertoteitse.

Jaska alkujuonnossaan sanoi, että modet poistaa ongelmat, jotka meitä häiritsevät. Pois voisi joutaa Ett silleen!!!!!!!1 :jaska:
 

Stig Helmer

Banned
Liittynyt
5.3.2004
Viestit
4457
Huh huh! Kai täällä vitsaillaan? Vai eikö? :eek:
Minua ei jaskan Ett silleen!!! ole ainakaan vielä ruvennut haittaamaan, kuten ei myöskään iso punainen fontti.

Stickyt häiritsivät vähän, ja on mielestäni hyvä että ne poistettiin.

Mutta tässä haluaisin osoitaa kiitokseni vielä moderaattoreille tai keitä lienevätkään, ignoretoiminnosta, ja samalla suositella sitä kaikille käytettäväksi ongelmien korjaamiseksi valitus-teiden sijaan itseään miellyttävämmäksi.

Kyllä täällä nyt ollaan vähän turhamaisestikin valitettu kaikista pikkuasioista, jollainen tuo stickykin oli. Kyse ei kuitenkaan ollut mistään ihmiselle tyypillisestä muutosvastarinnasta.

Ymmärrän myös sen, ettei kaikkia voi miellyttää, mutta toivon että kaikki ymmärtävät, että tämä paikka jos ei muusta ole riippuvainen niin ensi sijaisesti käyttäjistä, jotka varmasti yksi toisensa jälkeen äänestävät "jaloillaan" jos meininki alkaa mennä sellaiseksi. Ei siis minään vihan-iskuna F1-Forumia kohtaan, vaan eivät vaan viitsi tuhlata aikaansa johonkin joka herättää heissä enempi nega- kuin positiivisia tunteita.

Olen puhunut!!!!

Ett silleen!!!!!!!!!!!!!!
 

Sam.S.Walken

alias SSW
Liittynyt
8.12.2000
Viestit
2414
Sijainti
Espoo, Suomi
Sam sanoi:
Meillä olisi lähes täysi paketillinen Muumi-vaippoja :)
Jos tässä nyt kilpaillaan niin meillä on paketti muumivaippoja kokoa MAXI sekä paketillinen Huggies -vaippoja samaa kokoa.
Huggiessit on muuten parempia kuin olisi voinut odottaa.
 

Sam.S.Walken

alias SSW
Liittynyt
8.12.2000
Viestit
2414
Sijainti
Espoo, Suomi
Ehdotukseni on että

1. Kuvat pienentyisivät automaattisesti johonkin sopivaan kokoon tai niiden maksimikoko voitaisiin määritellä omista asetuksista.

2. Samoin omista asetuksista pitäisi pystyä määrittelemään näkyykö kaikki teksti esim Arial 10 mustana, vai voiko siellä olla mitä tahansa 50 kokoista punaista tekstiä. Silloin jos joku tykkää katsoa noita punaisia tekstejä saa sitä myös tehdä, mutta jos pitää enemmän normaalista tekstistä voisi nähdä kaiken sellaisena.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös