Joo ku en vaan muistanu. Ihan jees flickka.OoPee sanoi:Se joku muu muija on nimeltään Natalia Avelon :wink:
![]()
Joo ku en vaan muistanu. Ihan jees flickka.OoPee sanoi:Se joku muu muija on nimeltään Natalia Avelon :wink:
![]()
Matxi sanoi:Tänä vuonna on sitten joku helvetin Tea Hiilloste semmosella kappaleella minkä voisi kuvitella olevan jonku ala-asteen oppilaan tekemä välitunnilla. Saati että semmonen tekele on päässy levylle ja radioon asti. Ei voi ymmärtää.
Veikkaan Anette Olzonia.Matxi sanoi:Se Ville Valon ja jonku muijan laulama Summerwine (tms) sentäs on oikeasti kuunneltava biisi.
Hej hej sommartiden!Mr Natural sanoi:Muistaako kukaan vielä Gyllene Tiderin Sommartiderin?
OoPee sanoi:Ainakin nää puuttuu vielä:
Sommertiden - Eva Dahlgren
Runar ja Kyllikki sanoi:Onkos Eva Dahlgreninkin levyttänyt Sommartiderin? Pohjoismaissahan tää hokema "Sommartider, hej, hej!!" on tullut nimenomaan tosta Gyllene Tiderin kestohitistä tutuksi.
Edit: Ei kyllä Eva Dahlgrenin discographykaan tunne mitään biisiä minkä nimi ois ees tonne suuntaan.Vai enksmä vaan löydä?
![]()
OoPee sanoi:Täh? Siis mä oon aina kuvitellu, että toi on nimenomaan Eva Dahlgrenin esittämä? Oon näköjään elänny koko teini-ikäni harhakuvitelmissa unelmoidessani blondin ruotsalaislesbon laulavan kiihkeesti kesästä![]()
![]()
![]()
![]()
OoPee sanoi:Täh? Siis mä oon aina kuvitellu, että toi on nimenomaan Eva Dahlgrenin esittämä? Oon näköjään elänny koko teini-ikäni harhakuvitelmissa unelmoidessani blondin ruotsalaislesbon laulavan kiihkeesti kesästä![]()
![]()
![]()
![]()
burb sanoi:![]()
![]()
Heh, OoPee! :thumbup:
Jaksamisia.
Runar ja Kyllikki sanoi:
Tblair sanoi:Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! Kesan lapsi ma oooooooooooooooooon!!!!!!!!!!!!!!!
OoPee sanoi:![]()
Kuvassa oikeella alhaalla tyypillinen ruottalainen kiihkee lesbo-blondi. Varma tieto :frank: