Niin ne vaan etelä-euroopassa näissä keleissä kävelee tikkitakki päällä.Ei olis tarvinnut kuin syntyä kreikkalaiseksi. Ne täällä palelee 25 asteessa ja valistaa meitä muita siitä että kesä alkaa neljästäkympistä.
Niin ne vaan etelä-euroopassa näissä keleissä kävelee tikkitakki päällä.Ei olis tarvinnut kuin syntyä kreikkalaiseksi. Ne täällä palelee 25 asteessa ja valistaa meitä muita siitä että kesä alkaa neljästäkympistä.
Tämä riittääkin kuittaamaan koko kelidebatin.Esim. vanhuksia kuolee paljon enemmän hellekeleillä kuin "hyvässä kelissä".
Pari tuhatta suomalaista kuolee influenssaa vuodessa.Tämä riittääkin kuittaamaan koko kelidebatin.
Influenssankin pitäisi olla nautinnollinen asia vaikka vanhuksia kuolee tuollaisenkin iskiessä enemmän.
Eikun tuollaisia mulkkuja.Kuumuutta kestäviä?
Lopeta juominen.Eikun tuollaisia mulkkuja.
Aina olen hikoillut enemmän kuin kukaan tuntemani, vaikka olisivat näitä Jacquesin&Mossen parjaamia "huonokuntoisia". Pitäisiköhän minun hakea uusi kilpirauhanen sitten jostain, niin loppuisi vittumainen tunne kun hiki valuu vanana, eikä enämpikään voi riisua enää.
Nestehukka paras hukka.Lopeta juominen.
Muumioituu samalla.Nestehukka paras hukka.
Samahko tilanne.Aina olen hikoillut enemmän kuin kukaan tuntemani, vaikka olisivat näitä Jacquesin&Mossen parjaamia "huonokuntoisia".
Muistelen samaa.Kuolee niitä talvipakkasillakin. Olikohan se ihannekeli suomalaisilla jossain +14 asteessa vai vielä vähän alempana (keskilämpötila). Eikö muka mistään muusta säästä saa pitää?
Näh.. sateisessa, viileässä ja harmaassa kelissä ihmisiä kuolee masennuksen seurauksena kaulakiikkuun.Kuolee niitä talvipakkasillakin. Olikohan se ihannekeli suomalaisilla jossain +14 asteessa vai vielä vähän alempana (keskilämpötila). Eikö muka mistään muusta säästä saa pitää?
Huom! Itse en puuttunut siihen mistä kelistä tykkää vaan siihen väitteeseen, että juoksu helteellä olisi tappavan vaarallista nuorehkolle suht hyväkuntoiselle perusterveelle miehelle, kuten Sue_me. Andyn mainitsema lyhyt hölkkälenkki helteellä ei 107% varmuudella tappaisi Sue_meta.Muistelen samaa.
Säästä tykkääminen makuasia kuten ruoasta tykkääminenkin. Yksi tykkää yhdestä, toinen toisesta, eikä kumpikaan ole väärässä. Makuasioista ei pidä kiistellä. Ei kaikkien tarvitse pitää samasta. Eikä pidä pitää helteestä tykkäävien morkkaamisena, jos/kun olen muutaman kerran maininnut, että helle ei ole minun lajini.
Mulle ei. Kaikkien on tykättävä samasta.Se mistä kelistä kukakin tykkää on minulle aivan yksi ja sama.
Mikäs se sellainen keli on?Kaikkien on tykättävä samasta.
Uskon.Se mistä kelistä kukakin tykkää on minulle aivan yksi ja sama.