Joo ku en vaan muistanu. Ihan jees flickka.OoPee sanoi:Se joku muu muija on nimeltään Natalia Avelon :wink:
Joo ku en vaan muistanu. Ihan jees flickka.OoPee sanoi:Se joku muu muija on nimeltään Natalia Avelon :wink:
Tytöt tykkää, tytöt tyt tyt, tytöt tykkää tytöt tyt tyt... :alppu:Matxi sanoi:Tänä vuonna on sitten joku helvetin Tea Hiilloste semmosella kappaleella minkä voisi kuvitella olevan jonku ala-asteen oppilaan tekemä välitunnilla. Saati että semmonen tekele on päässy levylle ja radioon asti. Ei voi ymmärtää.
Veikkaan Anette Olzonia.Matxi sanoi:Se Ville Valon ja jonku muijan laulama Summerwine (tms) sentäs on oikeasti kuunneltava biisi.
Hej hej sommartiden!Mr Natural sanoi:Muistaako kukaan vielä Gyllene Tiderin Sommartiderin?
-EDIT-kouvotsvoni sanoi:Hej hej sommartiden!
OoPee sanoi:Ainakin nää puuttuu vielä:
Sommertiden - Eva Dahlgren
Täh? Siis mä oon aina kuvitellu, että toi on nimenomaan Eva Dahlgrenin esittämä? Oon näköjään elänny koko teini-ikäni harhakuvitelmissa unelmoidessani blondin ruotsalaislesbon laulavan kiihkeesti kesästäRunar ja Kyllikki sanoi:Onkos Eva Dahlgreninkin levyttänyt Sommartiderin? Pohjoismaissahan tää hokema "Sommartider, hej, hej!!" on tullut nimenomaan tosta Gyllene Tiderin kestohitistä tutuksi.
Edit: Ei kyllä Eva Dahlgrenin discographykaan tunne mitään biisiä minkä nimi ois ees tonne suuntaan. Vai enksmä vaan löydä?
Heh, OoPee! :thumbup:OoPee sanoi:Täh? Siis mä oon aina kuvitellu, että toi on nimenomaan Eva Dahlgrenin esittämä? Oon näköjään elänny koko teini-ikäni harhakuvitelmissa unelmoidessani blondin ruotsalaislesbon laulavan kiihkeesti kesästä
OoPee sanoi:Täh? Siis mä oon aina kuvitellu, että toi on nimenomaan Eva Dahlgrenin esittämä? Oon näköjään elänny koko teini-ikäni harhakuvitelmissa unelmoidessani blondin ruotsalaislesbon laulavan kiihkeesti kesästä
Moon shokeerattu. Meni yöunetburb sanoi:Heh, OoPee! :thumbup:
Jaksamisia.
VITTUILLET VIELÄ!!! Moon jo sanonu täällälkin, että meitin firmassa on nykyään youtuben käyttö estetty :mad_old: :mad_old: :mad_old: :mad_old: :mad_old:Runar ja Kyllikki sanoi:
*reps*Tblair sanoi:Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! Kesan lapsi ma oooooooooooooooooon!!!!!!!!!!!!!!!
Kyllä sillä sitten on helppo löytää naisia ja kaataa niitä. Naisen sydän murtuu pikkasen kun huomaa, ettei olekaan tarjottavana meissiä mutta kieltä on tarjottavana ja taidokkaasti. Kääntynee sitten hoidettu nainen lesbouteen.OoPee sanoi:
Kuvassa oikeella alhaalla tyypillinen ruottalainen kiihkee lesbo-blondi. Varma tieto :frank: