Kesäbiisit kautta historian

Banaani

In stereo where available
Liittynyt
29.3.2006
Viestit
5232
Sijainti
Manse
Matxi sanoi:
Tänä vuonna on sitten joku helvetin Tea Hiilloste semmosella kappaleella minkä voisi kuvitella olevan jonku ala-asteen oppilaan tekemä välitunnilla. Saati että semmonen tekele on päässy levylle ja radioon asti. Ei voi ymmärtää.
Tytöt tykkää, tytöt tyt tyt, tytöt tykkää tytöt tyt tyt... :alppu:
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
OoPee sanoi:
Ainakin nää puuttuu vielä:

Sommertiden - Eva Dahlgren

Onkos Eva Dahlgreninkin levyttänyt Sommartiderin? Pohjoismaissahan tää hokema "Sommartider, hej, hej!!" on tullut nimenomaan tosta Gyllene Tiderin kestohitistä tutuksi.
Edit: Ei kyllä Eva Dahlgrenin discographykaan tunne mitään biisiä minkä nimi ois ees tonne suuntaan. :confused: Vai enksmä vaan löydä? :confused:
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Runar ja Kyllikki sanoi:
Onkos Eva Dahlgreninkin levyttänyt Sommartiderin? Pohjoismaissahan tää hokema "Sommartider, hej, hej!!" on tullut nimenomaan tosta Gyllene Tiderin kestohitistä tutuksi.
Edit: Ei kyllä Eva Dahlgrenin discographykaan tunne mitään biisiä minkä nimi ois ees tonne suuntaan. :confused: Vai enksmä vaan löydä? :confused:
Täh? Siis mä oon aina kuvitellu, että toi on nimenomaan Eva Dahlgrenin esittämä? Oon näköjään elänny koko teini-ikäni harhakuvitelmissa unelmoidessani blondin ruotsalaislesbon laulavan kiihkeesti kesästä :( :( :( :(
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
OoPee sanoi:
Täh? Siis mä oon aina kuvitellu, että toi on nimenomaan Eva Dahlgrenin esittämä? Oon näköjään elänny koko teini-ikäni harhakuvitelmissa unelmoidessani blondin ruotsalaislesbon laulavan kiihkeesti kesästä :( :( :( :(
:D :D :D Heh, OoPee! :thumbup:
Jaksamisia.
 

Teukka

Jarnapoliisi
Liittynyt
4.8.2000
Viestit
13740
Sijainti
Jarnapolis
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! Kesan lapsi ma oooooooooooooooooon!!!!!!!!!!!!!!!
 

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Sommaren är kort
det mesta regnar bort
men nu är den här
så ta för dej
solen skiner idag

na-na-na-na-na...
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough


Kuvassa oikeella alhaalla tyypillinen ruottalainen kiihkee lesbo-blondi. Varma tieto :frank:
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
OoPee sanoi:


Kuvassa oikeella alhaalla tyypillinen ruottalainen kiihkee lesbo-blondi. Varma tieto :frank:
Kyllä sillä sitten on helppo löytää naisia ja kaataa niitä. Naisen sydän murtuu pikkasen kun huomaa, ettei olekaan tarjottavana meissiä mutta kieltä on tarjottavana ja taidokkaasti. Kääntynee sitten hoidettu nainen lesbouteen.
 
Ylös