Örfil
Guest
Joku roti se urheilussakin :ahem:. Että melkein saisit siinä tapauksessa kantaa Sue_men samalla kun työnnät autoas, jos noin pääsee käymään.
Joku roti se urheilussakin :ahem:. Että melkein saisit siinä tapauksessa kantaa Sue_men samalla kun työnnät autoas, jos noin pääsee käymään.
Ihan hirmu ajan oot vetäny :eek!: Huomaa että olet saanu Wopelta vaikutteitakävin mukana ajelemassa tuli ajaksi 39.275 semi kelpo mut parannettavaa ois ollu
En tiedä, mutta ite oon ajanu joskus justiin alta 40, tai jotain.Eli 37 jotain pitäis kait ajaa, jos suoran A-paikan haluais...vai?
Ehkä ihan hyvä sittenkin että jää itseltä kisa väliin, tv.nimim. yli 2sek tuosta perässäWope #4 38.5xx
Haikki #2 38.6xx
Ei kannata liikaa vertailla eri päivinä ajettuihin aikoihin. Eilen oli rata hyvässä tikissä.Ehkä ihan hyvä sittenkin että jää itseltä kisa väliin, tv.nimim. yli 2sek tuosta perässä
Ei tule helppoa olemaan, ei...Ehkä ihan hyvä sittenkin että jää itseltä kisa väliin, tv.nimim. yli 2sek tuosta perässä
:doubtful:Ei oo meikäläisellä mitään mahkuja A-Finaaliin tuolla
No onhan tuota tullu seurattuu muutama vuosi nytIhan hirmu ajan oot vetäny :eek!: Huomaa että olet saanu Wopelta vaikutteita
Elämäni kisa VM:ssä ja Nastylla oli huono auto ja olin 7kg kevyempi ja ....:doubtful:
Aika hyvin vedät tuossa voittoon.
http://www.youtube.com/watch?v=qQvQ3yZsftA&feature=plcp
....nyt olen tuota päivää parempi ja pystyn samaan! :alppu:Elämäni kisa VM:ssä ja Nastylla oli huono auto ja olin 7kg kevyempi ja ....
Itellä on menny kyllä pelkkää alamäkeä. On ollu huonoa tuuriakin, mutta tuntuu että ei ole saanu puristettua itestä irti sitä mitä pitäisi. No lasken tämän harjotuskaudeksi, joten en kaudella ruvetaan sitten ajamaan.Täällä toimii se että sanoo ittensä olevan paskin --> sitte on kisassa tokavika niin sehän on jo voiton puolella
Mullakin on ollu paras kausi tähän mennessä kkwcs:ssä mitä tulee siihen tasoon miten maximoi suorituksen lähdöstä maaliin, sille taas ei voi mitään jos hajoaa auto, rengas puhkeaa tai muuten vaan heikko kapistus. Onneaki on ollu paljon vuosien saralla.
Niin oon minäkin seurannu. Yleensä aika pitkällä perässäNo onhan tuota tullu seurattuu muutama vuosi nyt
Erittäin moni on ajanu näillä radoilla jo muutaman vuoden kisat, joten ihan selkeesti oot melkeen joka kisaan altavastaajan asemassa verrattuna muihin. Äkkiä se kyllä tasottuu sitten kun tasottuu!Itellä on menny kyllä pelkkää alamäkeä. On ollu huonoa tuuriakin, mutta tuntuu että ei ole saanu puristettua itestä irti sitä mitä pitäisi. No lasken tämän harjotuskaudeksi, joten en kaudella ruvetaan sitten ajamaan.
Joo, arvonnat on hyvä homma. Joskus onnistuu ja toisinaan taas ei.Ja on ne heikot autot ja Slug sekä heikot autot ja WoPe monesti saaneet toisensa tänä vuonna Mutta arvonnat jatkukoot, jännitystä etukäteen.