Kesäharjoittelutopic 2012

Sue_me

Well-known member
Tietty kuskinvaihtoaika varikolla olisi hyvä vaihtoehto. Esim. 2 minuuttia, jossa säätää painot kuskin mukaan, ennen kuin päästetään takaisin radalle.
Tuossahan menetettäisiin tyystin hyvinharjoiteltujen pitstoppien ja taktiikoiden etu :nope:

Autoklubin saavuttama KiC Spinneri 200:n pronssi oli osin erinomaisen varikkotyöskentelyn ja lisäpainoajon suunnittelun ansiota keväällä.

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Tuossahan menetettäisiin tyystin hyvinharjoiteltujen pitstoppien ja taktiikoiden etu :nope:

Autoklubin saavuttama KiC Spinneri 200:n pronssi oli osin erinomaisen varikkotyöskentelyn ja lisäpainoajon suunnittelun ansiota keväällä.
Ok, mitä kuskit sitten haluavatkaan kisalta... Itse pitäisin enempi jos ratkotaan vaan radalla, eikä painosäätelyiden kanssa sählätessä.

Sue_me

Well-known member
Ensi viikolla 1-2 treenikertaa Jypiksessä.

Josko auttaisi. Tai sitten ei (kuten viime vuonna).

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Huomenna keskiviikkona KiC:llä iltakisat. 60- ja 90-luokkaan molempiin pääsee 15 parasta finaaliin.
Millälailla ne karsitaan, jos joku on selvillä asiasta?

WoPe

KKWCS Driver
Sijainti
Vantaa
Huomenna keskiviikkona KiC:llä iltakisat. 60- ja 90-luokkaan molempiin pääsee 15 parasta finaaliin.
Millälailla ne karsitaan, jos joku on selvillä asiasta?
Kait siellä vieläki ajetaan aika-ajot tyylillä 3min aika-ajo, sen jälkee ns. kisa ja paras keskiaika on sun aika-ajo aika ja sen perusteella jaetaan kuskit..

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Luin että klo 19-21 ois kisoja... Aika pitkä aika vaan kahdelle finaalille, mutta lyhyt aika jos siihen sisältyy myös 15 parhaan karsinnat kumpaankin sarjaan... Moneltakohan siellä pitäisi vaan olla...

WoPe

KKWCS Driver
Sijainti
Vantaa
Luin että klo 19-21 ois kisoja... Aika pitkä aika vaan kahdelle finaalille, mutta lyhyt aika jos siihen sisältyy myös 15 parhaan karsinnat kumpaankin sarjaan... Moneltakohan siellä pitäisi vaan olla...
Samassa aika-ajossa ajaa 60kg ja 90kg

WoPe

KKWCS Driver
Sijainti
Vantaa
Niin muistelinkin, ja että ne olisi silti aiemmin alkaneet huomattavasti aikaisemmin kuin 19:00.
Joo yleensä on tyyliin kuudelta, enpä sano juuta enkä jaata ku en tiedä varmuudella, nyt vois melkeen iteki tulla kattelee, vaikka en oo uusia autojakaan ehtiny vielä testaa..

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Melko täydellisesti meni kun tuli Turusta lähdettyä sinne asti.
Vielä yksi KKWCS-battle jonne kanssa odotukset korkealla. Kaikki merkittävät sijat olleet tasapaksusti siinä viitossijan ympärillä (3, 4, 4, 6, 6, 6, 6) ja se selkeä omasta tasosta parempi jäänyt uupumaan. Jyväskylässä näkyilee ja jään jatkoille noin klo 18aan asti ni ehtii nähdä jälkilähetyksenä F1-aika-ajot Texasista.

DW

2009-2016
KIC:n uudet autot tuli testattua. Painoloota oli just sen näköinen, että vähemmän lahjakas saa sormet poistoon äkkiä. 60:n sarjaan siis ja sormet tallessa. Itse autojen takia sinne tulin. Penkin säätökin aunuksesta. Mukavampia ajaa kuitenkin olivat, kuin vanhat. 29.9 parhaat ajat, joten niissä tosin ei kehumista.

WoPe

KKWCS Driver
Sijainti
Vantaa
Olishan ne tuloksetki kiva nähdä, kun en kerennykkään paikan päälle.. :dunno:

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Mun kisa oli aika hermostuttava. Tuo Rauli tuli jonkun alun kolarinsa jälkeen varikolta suoraan mun rinnalle, kun mulla ehkä 1,5-2 sekunnin johto. Osuttiin ja mun vauhti hyytyi ja jäin taakse. Se ajoi siinä 0,3-0,5 sekkaa mun edellä pari-kolme kiekkaa kunnes alkoi tehdä pieniä virheitä ja sain kiinni. Sinivaloilla päästi mut vikassa mutkassa ohi muttei jättäytyny ihan kokonaan taakse ni mentiin pääsuora vierekkäin, mun auto 90% matkalta edellä. Sitten se tökki kokoajan ja Tomi sai meiät kiinni. Jotain 2-3krs ennen maalia Rauli ohitti mut ja otin lopun hiukan tiukemmalla linjalla etten vaan putoa sijaltani.
Jännä kisa ja eniten vitutti että sen pitikin tulla juuri mun kohdalle varikolta ja häiritä kun oma kisansa oli jo pilalla. Muuten uskoisin ettei mua olisi saatu edes kiinni kun vapaasti olisin saanut ajaa.

DW

2009-2016
Uudet autot tasoitti varmaan vähän, kun sen verran erilaiselta ajaminen tuntui. En usko vakiokuskeistakaan kenenkään vielä saaneen miljoonaa kierrosta kokemusta ajetuksi.