Ja vanteet niiden seuraksi.Pitäisi vissiin ensin ostaa uudet kesärenkaat.
Multa saat käyttökuntoiset edullisesti. 235/17"Pitäisi vissiin ensin ostaa uudet kesärenkaat.
Motonetin vastaava 29.90 e:n kone hakkaa pultit auki mainiosti.Heikko on Bilteman pulttikone. :nope:
Painetta oli kuitenkin käytössä 8,5 bar ja kompura on sellanen, ettei pitäisi jäädä ainakaan siitä kiinni.
Biltema on biltema.
Vaihdaksä kesken aika-ajojen renkaat? Ilmankos ootkin mua nopeempi. Kokeilen huomenna tota.Viime vuonna vaihdoin aika ajoissa
Kiva.Vaihdettu. Tuli vanhan ajan formulakisat mieleen, kun lähdin säilössä olleilla kesärenkailla ajelemaan. Renkaissa vilkkui 'hintalaput', kuten formuloissa vanhoina hyvinä aikoina.
Aina pehmee seos ei ole se nopeempi.Enpä vaihda vielä. Viime vuonna vaihdoin aika ajoissa ja teiden karheus sai aika hyvät melut aikaan kesäkummeista....
Kun kitkat kerta on alla, niin ajellaan nyt hetkonen vielä, huomattavasti hiljasemmat ovat
Itse säästän enempi uusia kisaan. Ehkä.Vaihdaksä kesken aika-ajojen renkaat? Ilmankos ootkin mua nopeempi. Kokeilen huomenna tota.
Ihan hyvä vaihturi. Oliko vanhat renkaat kun annoit?Vaihdettu. Toyota Avensis '03. :thumbup:
Mainio valinta.Vaihdettu. Toyota Avensis '03. :thumbup: