Balthazar
Luonnollisesti.
Nukuin onneni ohi enkä huomannut mitään vaikka Venus meni yli.Oivallinen biisivalinta! Kesäsäätä sivuten: Venuksen ylikulku on jo nimensä puolesta niin runollinen ja symboliikalla ladattu tapahtuma, että sen aion todistaa.
Nukuin onneni ohi enkä huomannut mitään vaikka Venus meni yli.Oivallinen biisivalinta! Kesäsäätä sivuten: Venuksen ylikulku on jo nimensä puolesta niin runollinen ja symboliikalla ladattu tapahtuma, että sen aion todistaa.
Perseraiskaus!Jokos vanhuksia on kupsahtanut, kun on ulkona ollut melkein 15 astetta lämmintä?
Sisälämpötila kotona lienee kuitenkin se tuttu 27 astetta.![]()
RIP ja käytetty lämpömittari. Markojlle suklaatia.Perseraiskaus!
Sulla on mun luonto. *nyökyti*Oikeestaan ihan sama, vaikka satais koko juhannuksenkin. Mikäs sen mukavampaa kuin saunoa ja välillä istuskella terassilla kuuntelemassa sateen laulua.
Täällä on aika Anti-ITG-säät parhaillaan. Täysipilvetön taivas ja yli kolmeakymppiä huutaa mittarit (32 astetta näköjään luvattu eli kaipa se siellä huitelee). On tosin kuitenkin tällä erää aika kuivaa hellettä, tuli tossa olkoa käydessäni hiukan Las Vegas -fiilis oli meinaan samantyyppistä autiomaahellettä ilmassa, Vegasissa tosin saa pistää lämpöä vielä ainakin kymmenen astetta tohon päälle.Sulla on mun luonto. *nyökyti*
Just noin vois mennä koko Juh... ¨¨la. Ukon. Eipä kiusaisi hyttyset.
Ihmettelin, että mikä automaatiohelle!Täällä on aika Anti-ITG-säät parhaillaan. Täysipilvetön taivas ja yli kolmeakymppiä huutaa mittarit (32 astetta näköjään luvattu eli kaipa se siellä huitelee). On tosin kuitenkin tällä erää aika kuivaa hellettä, tuli tossa olkoa käydessäni hiukan Las Vegas -fiilis oli meinaan samantyyppistä autiomaahellettä ilmassa, Vegasissa tosin saa pistää lämpöä vielä ainakin kymmenen astetta tohon päälle.
Joo, viileemmässäkin toki ihminen tarkenis.
Viikonoppuna kerkesin sitten jo polttamaankin itteni. Oltiin vuoristossa vähän vaeltelemassa ja siellä kun sitten istuskeltiin reilun kilsan korkeudessa paikallisen vuoristomajan terassilla juomassa ja syömässä, niin kerkes aurinko sen verran polttamaan, että käsivarret, niska ja nenä hehkuu aikalailla punaista. Aurinkorasvat unohtuivat tietenkin himaan![]()
Sateestahan ne hyttyset nimenomaan tykkää. Tai siis kosteista keleistä.Sulla on mun luonto. *nyökyti*
Just noin vois mennä koko Juh... ¨¨la. Ukon. Eipä kiusaisi hyttyset.