Kesäharjoittelutopic 2012

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KKWCS
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
niin tarkennuksena että olen koulutuksessa tuon ma-ke, eli valmiiksi hesassa jo.
:)
ja tainnut olla mullakin -07 viimesin käynti vm:llä....

niin tarkennuksena että olen koulutuksessa tuon ma-ke, eli valmiiksi hesassa jo.
:)
ja tainnut olla mullakin -07 viimesin käynti vm:llä....

No problem. Käyn samalla poitsun luona Itiksessä. Ja saa samalla fixata mun pöytäkoneen.

Viimeksi muokattu:
Mä voisin tulla myös, jos ootte iltasemmalla menossa (esim. klo18?). Kolleega saattaa olla myös kiinnostunut kokeilemaan lajia samalla. Hän pääsee vain tiistaina, joten käviskö teille se?

tiistai sopisi paremmin itsellekin, jossain tuolla 18-19 aikoihin. (maanantaiksi sovittuna jo muuta)

Huomenna voisi poiketa Kiteellä ulkoradalla päristelemässä, jos nyt ei tule muuta menoa ajokaverille tai sille kaverille jonka pitäisi tulla paikallisen autourheiluseuran kartteja meille vuokraamaan omien poikiensa ajattamisen lomassa.

Mäkin voisin harkita VM:ssä käymistä, kun rata on vielä kaiken lisäksi aika vieras mulle! :ahem:

Alkaa omalta kohdalta pikkuhiljaa vaikuttaa viimeiseltä sijalta KKWCS:n Vantaan kisassa :rolleyes:

Kävin Kiteellä, ajaminen oli ihan kivaa, jatkuva autojen hajoilu ei. Autourheiluseuran karting-toiminnan pyörittäjä oli vähän leipiintyneen oloinen, kun saa kuulemma tehdä hommia aika lailla yksikseen vailla apuja muilta vapaaehtoisilta. Ehdotti seuralle jopa Raket 120 -kalustosta luopumista, kun niin vähän on ajajia ja kalliit huollot. Toivottavasti ei kuitenkaan niin käy.

jooh, VM:llä käyty harjottelemassa, ajaksi vaatimaton 40.753....
Jacu oli 0.2sek nopeempi, tosin ei tainnut kumpikaan vielä saada ihan optimaalista kierrosta aikaan.

mutta sitten se ovelampi tapaus: ekaa kertaa näen kuinka sisähallin karting-auto menee kahden rataa kiertävän suojapuomin VÄLISTÄ läpi :D kaverin pää nitkahti ikävästi taaksepäin mutta onneks ei sattunut mitään, mahtaa muistaa ekan ajokertansa kauan....