Keskinkertaisuuden päivän polli

Tolerantti

Well-known member
Käyn ainoastaan Lidlessä. Ja aina on seuraavan viikon lehdessä ilmoitus, että tuokaa ne makkarat/mehut/hilavitkuttimet takaisin. Juuri se tuote, minkä olen ostanut. Vain sen.

Ei tule boonusta.

Oikeasti käyn Pirsmassa ja Siwassa.

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
Mieluiten K-Marketissa.
En keskitä, en hommaa mitään kortteja tai kanta-asiakkuuksia.
Ei niil loppupeleis mitään halvemmalla saa. Turhaa vaan keräävät infoa ihmisten kulutuksesta ja vaanivat meitä joka kulman takana.
Otti päähän että korttikoteloja pitäis olla 3 että kaikki etukortit mahtuis mukaan. Joten pois heitin kaikki.

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
Mieluiten K-Marketissa.
Ei niil loppupeleis mitään halvemmalla saa. Turhaa vaan keräävät infoa ihmisten kulutuksesta ja vaanivat meitä joka kulman takana.
Otti päähän että korttikoteloja pitäis olla 3 että kaikki etukortit mahtuis mukaan. Joten pois heitin kaikki.
:D

Mä saan mun ostokset vähintään 5% halvemmalla + se että saan kaikki samasta paikasta, eli säästyy energiaa ja aikaa :ahem:

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Eipä yllättänyt, että tällaista pollatesa ei mene kovinikaan montaa millisekuntia, kun olleen jo jarnaamassa keskittämisestä ja bonus(jaska)-korteista.

Toikin Jarnatäky:
[X] SUCCESS
[ ] FAIL

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Loppupeleissä SuuriSaatana eli suomalaisittain S-ryhmä, saksalaisittain SS-ryhmä, nauttii teidät kaikki bonushuoraajat chilin kera ja pieree tulisena ripulina lähimmälle kaakeliseinälle.

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
:D

Mä saan mun ostokset vähintään 5% halvemmalla + se että saan kaikki samasta paikasta, eli säästyy energiaa ja aikaa :ahem:
No on voi sen ottaa hyötyliikunnastakin jos kävelisitkin toiseen eri kauppaan. Säästyis energiaa kun ei erikseen tarttis lähtee urheileen.
Noi on huijausta. Ne nostaa hintoja ja kutkuttaa sua ottamaan jonkun kortin että jokapuolella missä kuljet kävisit niitten kaupassa ja huoltoasemalla ja optikolla ja baarissa ja ravintolassa ja urheilussa ja vaatekaupassa ja hotelleissa.
Noi kortit on vaan eri yhtymien (vai miksi niit pitäis kutsua) kilpaa kalastaa yhä useampi asiakas omaan kauppaan.
Kas etteivät reilusti vaan laske kaikkia hintoja alemmas 5%. Siinähän se alennus olis rehellisesti ilman joka kuukautisia lippuja ja lappuja ja muoviläpysköjä. Kattois sitten että miten moni menee naapurikauppaan jonka hintoja ei oo laskettu 5%.

Mangelo

Well-known member
Tosin pian joku ilmestyy kuittaamaan, että on turhaa keskittäminen ja että K-ketjulta olis saanu kaiken saman edullisemmin, eli todellisuudessa 3% kalliimmalla hinnalla ja ilman Boonusta :D
En ole hirveen tarkasti hintoja vertaillu, mutta Lidlistä tuntuu saavan kassillisen ruokaa kympillä. K-marketissa menee kakskymppiä ja S-kaupassa viistoista. Eikä niitä 5% bonuksia saa ellei osta kymmenien prosenttien ylihintaan juttuja prismoista ja 5% ylihintaan bensaa ABC:ltä :eek:

Sinäputki

Troll
Sijainti
Trollhättan
En ole hirveen tarkasti hintoja vertaillu, mutta Lidlistä tuntuu saavan kassillisen ruokaa kympillä. K-marketissa menee kakskymppiä ja S-kaupassa viistoista. Eikä niitä 5% bonuksia saa ellei osta kymmenien prosenttien ylihintaan juttuja prismoista ja 5% ylihintaan bensaa ABC:ltä :eek:
Itse olen todennut S-ketjun hintojen olevan samalla tasolla tahi jopa alempana kuin kilpailijoiden.

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Mitähän tuollainen kympin kassillinen noin suurinpiirtein sisältää?

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Lidlistä saa kympillä kassin täyteen kaljaa. Mitään muutahan en tuosta liikkeestä osta.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Krunts krunts. Liekö julkistin 42 tuotteen ruokakorivertailuni (tehty helmikuussa)?
Tuollaisia Zaikom-lukuja ei kyllä saa sitten mitenkään, mistään tuotteista.

M- Market 78,84 €
Siwa 74,71 €
Valintatalo 71,88 €
K-Market 70,20 €
Citymarket 64,84 €
Tokmanni 62,79 €
S-Market 61,56 €
Prisma 58,48 €
Lidl 56,05 €

Suomalaisesta kurkusta Jalostajan hernekeittoon ja Dan sukkerin sokerista Vaasan ruispaloihin.

Vois käydä kostox tekemässä uudestaan vertailun vaikka helmikuussa.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Krunts krunts. Liekö julkistin 42 tuotteen ruokakorivertailuni (tehty helmikuussa)?
Tuollaisia Zaikom-lukuja ei kyllä saa sitten mitenkään, mistään tuotteista.

M- Market 78,84 €
Siwa 74,71 €
Valintatalo 71,88 €
K-Market 70,20 €
Citymarket 64,84 €
Tokmanni 62,79 €
S-Market 61,56 €
Prisma 58,48 €
Lidl 56,05 €

Suomalaisesta kurkusta Jalostajan hernekeittoon ja Dan sukkerin sokerista Vaasan ruispaloihin.

Vois käydä kostox tekemässä uudestaan vertailun vaikka helmikuussa.
Iso peukku kouvopouvolle.