Vainoharha-lara :doubtful:Turhaa vaan keräävät infoa ihmisten kulutuksesta ja vaanivat meitä joka kulman takana.
Mieluiten K-Marketissa.
Ei niil loppupeleis mitään halvemmalla saa. Turhaa vaan keräävät infoa ihmisten kulutuksesta ja vaanivat meitä joka kulman takana.
Otti päähän että korttikoteloja pitäis olla 3 että kaikki etukortit mahtuis mukaan. Joten pois heitin kaikki.
Maalin edessä pitää olla hyviä pääpelaajia, että keskitys kannattaa antaa korkeana. Matalan keskityksen taas tulee olla hyvin tarkka, jotta se edistäisi peliä.Keskittäminen kannattaa, jos kannattaa.
No on voi sen ottaa hyötyliikunnastakin jos kävelisitkin toiseen eri kauppaan. Säästyis energiaa kun ei erikseen tarttis lähtee urheileen.
Mä saan mun ostokset vähintään 5% halvemmalla + se että saan kaikki samasta paikasta, eli säästyy energiaa ja aikaa :ahem:
En ole hirveen tarkasti hintoja vertaillu, mutta Lidlistä tuntuu saavan kassillisen ruokaa kympillä. K-marketissa menee kakskymppiä ja S-kaupassa viistoista. Eikä niitä 5% bonuksia saa ellei osta kymmenien prosenttien ylihintaan juttuja prismoista ja 5% ylihintaan bensaa ABC:ltäTosin pian joku ilmestyy kuittaamaan, että on turhaa keskittäminen ja että K-ketjulta olis saanu kaiken saman edullisemmin, eli todellisuudessa 3% kalliimmalla hinnalla ja ilman Boonusta
Itse olen todennut S-ketjun hintojen olevan samalla tasolla tahi jopa alempana kuin kilpailijoiden.En ole hirveen tarkasti hintoja vertaillu, mutta Lidlistä tuntuu saavan kassillisen ruokaa kympillä. K-marketissa menee kakskymppiä ja S-kaupassa viistoista. Eikä niitä 5% bonuksia saa ellei osta kymmenien prosenttien ylihintaan juttuja prismoista ja 5% ylihintaan bensaa ABC:ltä
Mitähän tuollainen kympin kassillinen noin suurinpiirtein sisältää?En ole hirveen tarkasti hintoja vertaillu, mutta Lidlistä tuntuu saavan kassillisen ruokaa kympillä. K-marketissa menee kakskymppiä ja S-kaupassa viistoista. Eikä niitä 5% bonuksia saa ellei osta kymmenien prosenttien ylihintaan juttuja prismoista ja 5% ylihintaan bensaa ABC:ltä
Laihduttajan päiväannoksen.Mitähän tuollainen kympin kassillinen noin suurinpiirtein sisältää?
Iso peukku kouvopouvolle.Krunts krunts. Liekö julkistin 42 tuotteen ruokakorivertailuni (tehty helmikuussa)?
Tuollaisia Zaikom-lukuja ei kyllä saa sitten mitenkään, mistään tuotteista.
M- Market 78,84 €
Siwa 74,71 €
Valintatalo 71,88 €
K-Market 70,20 €
Citymarket 64,84 €
Tokmanni 62,79 €
S-Market 61,56 €
Prisma 58,48 €
Lidl 56,05 €
Suomalaisesta kurkusta Jalostajan hernekeittoon ja Dan sukkerin sokerista Vaasan ruispaloihin.
Vois käydä kostox tekemässä uudestaan vertailun vaikka helmikuussa.
En oo!Vainoharha-lara :doubtful:
Maitoa, munia, energiajuomaa, leipää, tomaattia, juustoa, kalapuikkoja. Citymarket pussi saattaa poiketa sisällöltään hieman.Mitähän tuollainen kympin kassillinen noin suurinpiirtein sisältää?