Keskinkertaisuuden päivän polli

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Mites muuten, onko kukaan kokeillut niitä sellaisia Teho-poretabletteja tms. ihan kuiviltaan. Kivasti varmaan pirskahtelisivat suussa. Mun mielestä energiajuomat on omalla tavallaan ihan hyvän makuisia, piristystä (tai siis virkeämpää hereilläpysymistä) tarvittaessa tulee niitä vaan kyllä juotua.

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
Mites muuten, onko kukaan kokeillut niitä sellaisia Teho-poretabletteja tms. ihan kuiviltaan. Kivasti varmaan pirskahtelisivat suussa. Mun mielestä energiajuomat on omalla tavallaan ihan hyvän makuisia, piristystä (tai siis virkeämpää hereilläpysymistä) tarvittaessa tulee niitä vaan kyllä juotua.
Pitäiskö noita Teho-poretabletteja testata latrinkina :rolleyes:. Pari kolme tablettia ja pari desii kossua :doubtful:. Vois tulla aika energinen olo, kun heittäis sen ykkösellä hetulaan :D

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Ei kai energiajuomissa koskaan mitenkään erikoisen paljon energiaa ole ollut. Kofeiinin ja muiden piristeiden takia niitä juodaan.
Tuotetiedot100 ml sisältää:Tauriini:400 mg Kofeiini:32 mg Energia:50 kcal/210 kJ Proteiini:0,4 g Hiilihydraatit:11,5 g joista sokeria:11,0 g Rasva:0 g josta tyydyttyneitä:0 g Ravintokuitu:0 g Natrium:0 g Niasiini:8,0 mg/44 %* Pantoteenihappo:2,0 mg/33%* B6-vitamiini:1,8 mg/ 90%* B2-vitamiini:0,6 mg/ 38%* B12-vitamiini:1,0 µg/100%*.
Desissä on 50 kaloria.:rolleyes:

VR

Syytön ja sillä sipuli
Sijainti
U15
Ennen muuttoani kävin enimmäkseen S-marketissa, olin tyytyväinen sen valikoimiin. Nykyään lähin kauppani on niinikään S-market, mutta en ole siihen ollenkaan tyytyväinen. Hyllyssä on vanhentuneita tuotteita ja esim. hedelmä- ja vihannesvalikoima on huono. Useinmiten käyn nykyään Citymarketissa tai Prismassa, viikonloppuisin Stockmannilla ja/tai Hakaniemen hallissa.

Joskus tulee käytyä Lidlissä.

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Useiten Ässä. Välillä kuitenkin vaihteluksi muuta. Tänään Paimion K. Piti käydä saman rakennuksen Vapaa Valinnassa mutta se oli mennyt tuntia aiemmin kiinni.