Mutta mistä se energia tuleeRodeo on ainakin parempaa lightina kuin "rehellisenä" versiona.
Mutta mistä se energia tuleeRodeo on ainakin parempaa lightina kuin "rehellisenä" versiona.
Light-energiajuomassa ei ole lainkaan sokeria. Eli se versio on lähempänä mustaa kahvia.MIten energiajuoma ja light voi olla samassa lauseessa
Pitäiskö noita Teho-poretabletteja testata latrinkina . Pari kolme tablettia ja pari desii kossua :doubtful:. Vois tulla aika energinen olo, kun heittäis sen ykkösellä hetulaanMites muuten, onko kukaan kokeillut niitä sellaisia Teho-poretabletteja tms. ihan kuiviltaan. Kivasti varmaan pirskahtelisivat suussa. Mun mielestä energiajuomat on omalla tavallaan ihan hyvän makuisia, piristystä (tai siis virkeämpää hereilläpysymistä) tarvittaessa tulee niitä vaan kyllä juotua.
Jossa on energiaa ???Light-energiajuomassa ei ole lainkaan sokeria. Eli se versio on lähempänä mustaa kahvia.
Ei kai energiajuomissa koskaan mitenkään erikoisen paljon energiaa ole ollut. Kofeiinin ja muiden piristeiden takia niitä juodaan.Jossa on energiaa ???
Ei kai energiajuomissa koskaan mitenkään erikoisen paljon energiaa ole ollut. Kofeiinin ja muiden piristeiden takia niitä juodaan.
Desissä on 50 kaloria.Tuotetiedot100 ml sisältää:Tauriini:400 mg Kofeiini:32 mg Energia:50 kcal/210 kJ Proteiini:0,4 g Hiilihydraatit:11,5 g joista sokeria:11,0 g Rasva:0 g josta tyydyttyneitä:0 g Ravintokuitu:0 g Natrium:0 g Niasiini:8,0 mg/44 %* Pantoteenihappo:2,0 mg/33%* B6-vitamiini:1,8 mg/ 90%* B2-vitamiini:0,6 mg/ 38%* B12-vitamiini:1,0 µg/100%*.
Eihän tuo mitiä. Vartti hölkkää tuollaisen päälle, niin kalorimäärä kumottu..ja saahan noista energiaa moiseenDesissä on 50 kaloria.
Kofeiinista.Mutta mistä se energia tulee
Mä luulin että se vaan piristää ja energia tulee jostain muustaKofeiinista.
Komppaan. Ja polli jaskattu siten, että nyt on sekoitettu kokoluokkia. S-Marketin kilpailija on K-Supermarket, eikä K-Market.Jos on valinnanvaraa, niin tuen yrittäjyyttä.
Energiaa saa hyvästä tsempistä! :thumbup:Mä luulin että se vaan piristää ja energia tulee jostain muusta