Keskinkertaisuuden päivän polli

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Maitoa, munia, energiajuomaa, leipää, tomaattia, juustoa, kalapuikkoja. Citymarket pussi saattaa poiketa sisällöltään hieman.
Aika halvat juustot ja energiajuomat saa kehissä olla jos kympillä tollasesta setistä selviää.

Suggestiivi

Kusihousunörtti
K-Supermarket yleensä, joskus S-market. SS-marketista aka Aatun Valinnasta aka Lidlistä tulee haettua vain karkkia jos joskus sinne eksyn.

Hookah

Elämäntapaintiaani
K-Supermarket yleensä, joskus S-market. SS-marketista aka Aatun Valinnasta aka Lidlistä tulee haettua vain karkkia jos joskus sinne eksyn.
Kepupropaganda uponnut hyvin kansaan, kun täysin rehellistä ja reilua liiketoimintaa harjoittava Lidl linkitetään jokapäiväisessä puheessa Saksan kansallissosialistiseen puolueeseen ja sen Führeriin. Jännää, miten esimerkiksi saksalaisia automerkkejä harvemmin yhdistetään Kolmanteen valtakuntaan, vaikka yhdellä niistä ihan oikeita yhteyksiä siihen onkin.

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
Itse olen todennut S-ketjun hintojen olevan samalla tasolla tahi jopa alempana kuin kilpailijoiden.
Krunts krunts. Liekö julkistin 42 tuotteen ruokakorivertailuni (tehty helmikuussa)?
Tuollaisia Zaikom-lukuja ei kyllä saa sitten mitenkään, mistään tuotteista.

M- Market 78,84 €
Siwa 74,71 €
Valintatalo 71,88 €
K-Market 70,20 €
Citymarket 64,84 €
Tokmanni 62,79 €
S-Market 61,56 €
Prisma 58,48 €
Lidl 56,05 €

Suomalaisesta kurkusta Jalostajan hernekeittoon ja Dan sukkerin sokerista Vaasan ruispaloihin.

Vois käydä kostox tekemässä uudestaan vertailun vaikka helmikuussa.
Juurinkin näin :thumbup:

+ 5% bonusta :D

Asko S.

Tonttu
Sijainti
Tampere
Mun pitäs näemmä keskittää Lidliin tuon Kouvon hintavertailun mukaan. Ei pääse tarpeeks isoille boonuksille mun kulutuksella, eikä Prisma muutenkaan ihan kävelymatkan päässä ole. Kuinkahan lie olisi K-Supermarket tuossa vertailussa sijoittunut, pari euroa sittaria kallimpi?

Suggestiivi

Kusihousunörtti
Kepupropaganda uponnut hyvin kansaan, kun täysin rehellistä ja reilua liiketoimintaa harjoittava Lidl linkitetään jokapäiväisessä puheessa Saksan kansallissosialistiseen puolueeseen ja sen Führeriin. Jännää, miten esimerkiksi saksalaisia automerkkejä harvemmin yhdistetään Kolmanteen valtakuntaan, vaikka yhdellä niistä ihan oikeita yhteyksiä siihen onkin.
Huumoriahan nuo nimitykset ovat tavallisen kansan suussa. Ja yleensä itselläni on tapana kutsua isäni Transporteria "Hitlerin pakuksi". Ja mitään kepulisympatioita minulla ei ole.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Mun pitäs näemmä keskittää Lidliin tuon Kouvon hintavertailun mukaan. Ei pääse tarpeeks isoille boonuksille mun kulutuksella, eikä Prisma muutenkaan ihan kävelymatkan päässä ole. Kuinkahan lie olisi K-Supermarket tuossa vertailussa sijoittunut, pari euroa sittaria kallimpi?
Liekö olisi puolessa välissä Cittaria ja K-markettia, ainakin tasaisen matikan perusteella, eli jotain 67€.

Mangelo

Well-known member
Krunts krunts. Liekö julkistin 42 tuotteen ruokakorivertailuni (tehty helmikuussa)?
Tuollaisia Zaikom-lukuja ei kyllä saa sitten mitenkään, mistään tuotteista.
Juju lienee siinä, että lidlissä harvemmin tulee houkutus ostaa mitään kalliimpaa, vaan ostaa vaan niitä edullisia peruselintarvikkeita, jotka nekin kieltämättä ovat ihan edullisia vertailussa muihin liikkeisiin. Esim. energiajuoma 2.5dl 0.69€ sisältäen pantin. S-kaupasta taitaa saada mad-crockia 1.1x€. K-liikkeestä löytyy jotain euroshopperia, muttei se lidliä edullisempaa taida olla. Tarjoustalosta kyl löytyy joskus isompaa madcrockia eurolla ilman panttia :thumbup:

Suggestiivi

Kusihousunörtti
K-liikkeestä löytyy jotain euroshopperia, muttei se lidliä edullisempaa taida olla.
0,5l tölkki Euroshopperia maksaa paikallisessa K-Supermarketissa 0,95 € sis. pantin. Siellähän niiden myynti on muuten kielletty alle 15-vuotiailta. :thumbup:

Mangelo

Well-known member
0,5l tölkki Euroshopperia maksaa paikallisessa K-Supermarketissa 0,95 € sis. pantin. Siellähän niiden myynti on muuten kielletty alle 15-vuotiailta. :thumbup:
Ai sen hinta oli tuo. Mutta sitä ei saa lightina, kuten ei tuota tarjoustalon puolen litran mad-crockiakaan.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
S-marketissa käyn, koska se on lähikauppani ja mielestäni myös edullisin verrattuna muihin lähialueen ruokakauppoihin. S-etukorttikin löytyy.