Captain Howdy
Well-known member
Tostahan oli just juttua, että voi syödä myös sellaisenaan.
Helpottava uutinen. Olen tähän saakka syönyt niitä ihan muina miehinä.Tostahan oli just juttua, että voi syödä myös sellaisenaan.
Mä oon vetäny niitä ihan Simona. Joka on kyllä sama kuin muina miehinä jos ei satu olemaan Simo. Silloin joutuu muina miehinä vetääkseen vetelemään esim. ihan Erkkinä. Jos taas on nimeltään Simo-Erkki, niin sitten tää ongelma ei ole enää niitä päällimmäisiä.Helpottava uutinen. Olen tähän saakka syönyt niitä ihan muina miehinä.
Huhhuh. Siinä voi kullisteroolit nousta ihan tappiin.Albert Oil veteli munia ihan homona. Että helpotus sillekki.
Senkin maitonaama!Kaveri kertoi, että internetistä löytää tietyillä hakusanoilla (ei paljastanut niitä minulle, mokoma sutki) kosolti kuvia naisista, joiden naamaan on laitettu maitoa. Kehui, että kovasti ovat esteettisiä kuvia. Itse en löydä edes kuvaa tissistä, kun en vieläkään keksi hyvää hakusanaa.
Onko noilla bonuskorttia? En nimittäin tasan osta mitään milloinkaan ikinä jos siitä ei saa BONUSTA!Uusi lähikauppa pyrkii valtakunnalliseksi ketjuksi
Kannatan! Nyt moisiin mahdollisuus oikeastaan torilla sesonkiaikaan ja paikallisessa kauppahallissa ei nyt kauhean laajat valikoimat, eikä sieltäkään välttämäti kauhean paikallisia pöperöitä saa:dunno:
Voi syödä... tosin en tiedä että miksi niitä kannattaisi syödä. Kannattaa keittää ne kuoret ennen kun syö.Kananmunan kuoret? Voiko niitä syödä? Tiput kai niitä syövät kuoriutuessaan, ja vissiin joillekin undulaateille voi syöttää lisäravinteena.
Samaan aiheeseen liittyen Kolesterolipommi.Jos ette ole vielä nähneet MOT:n rasvajaksoa, niin se löytyy nykyään Ylen Elävästä arkistosta: Rasvainen kupla.
Saisko referaattia? Ei jaksa katsoa.Kyllä nyt juttua riittää. Luvassa suoraa huutoa ja päällepuhumista.
A-talk TV1 27.10.2011 klo 21.05
KARPPAUKSEN TERVEELLISYYS