Keskustelua ravinnosta

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Helpottava uutinen. Olen tähän saakka syönyt niitä ihan muina miehinä.
Mä oon vetäny niitä ihan Simona. Joka on kyllä sama kuin muina miehinä jos ei satu olemaan Simo. Silloin joutuu muina miehinä vetääkseen vetelemään esim. ihan Erkkinä. Jos taas on nimeltään Simo-Erkki, niin sitten tää ongelma ei ole enää niitä päällimmäisiä.

Knoukka

Well-known member
Kilpisjärven homovankilamielisairaalassa munaa upotetaan kuulemma ihan hulluna.

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Kaveri kertoi, että internetistä löytää tietyillä hakusanoilla (ei paljastanut niitä minulle, mokoma sutki) kosolti kuvia naisista, joiden naamaan on laitettu maitoa. Kehui, että kovasti ovat esteettisiä kuvia. Itse en löydä edes kuvaa tissistä, kun en vieläkään keksi hyvää hakusanaa.
Senkin maitonaama!

maradona

Resistive User
Sijainti
Me seisotaan hattu kourassa maailman reunalla

Mangelo

Well-known member
Kananmunan kuoret? Voiko niitä syödä? Ovatko terveellisiä? Tiput kai niitä syövät kuoriutuessaan, ja vissiin joillekin undulaateille voi syöttää lisäravinteena.

oldez

Well-known member
Kananmunan kuoret? Voiko niitä syödä? Tiput kai niitä syövät kuoriutuessaan, ja vissiin joillekin undulaateille voi syöttää lisäravinteena.
Voi syödä... tosin en tiedä että miksi niitä kannattaisi syödä. Kannattaa keittää ne kuoret ennen kun syö.

oldez

Well-known member
En kyllä tajua että missä vaiheessa karppaus on muuttunut pelkän pekonin syömiseksi ja en tiedä että missä vaiheessa vehnä on muuttunut vitamiinipommiksi.

Sue_me

Well-known member
Tuli syötyä pitkästä aikaa tuoretta vaaleaa leipää.

Hyvää oli :thumbup:

Mangelo

Well-known member