noniin, raportit täältäkin päin....
B-porukan harjoitus meni mulla kuvatessa, kerkesi hieman näkemään porukan ajolinjoja mutkiin jotenka oli ehkä siten hieman helpompi lähteä hakemaan omaa ajoa kun näki syherön osuuden linjoja paremmin....
Harjoituksen jälkeen yllätti kovat vauhdit, rataheppu vihjaili ennen ajoa että 42.xx alkavat ajat ovat kovaa taosa ensikertalaisilta, ja kun 43,5 pamautti alppu heti ekassa harkassa, niin tuntuihan se kovalta
A-porukan harjoitus menikin itseltä sitten vähän niin ja näin, tyytyväinen olin aikaan (42,65) mutta en spinneihin joita tuli peräti 3kpl (leveämpi taka-akseli teki kepposet ilmeisesti ja jarrutuksessa toinen rengas saattoi olla kanttarin tjsp päällä)
Muutoin hyvä harjoitussessio, käteen jäi aika-ajon neljäs sija ja hyvä tuntuma autoon & rataan...
B-Finaali:
- paljon hajontaa, ilmeisesti väsymyskin alkoi tehdä tepposiaan ja kuvatessa sekosin todsi nopeasti laskuista kuka milläkin autolla ajoi ja millä sijalla...
- jokatapauksessa B-finaalin ajat olivat hyviä, todella hyviä, ja kisaamistakin tapahtui ihan tosissaan, hjuva meininki! :thumbup:
A-Finaali:
Startti oli surkea, mutta ohituskiellon takia ei jusban päässyt ohitse heti...
Sain alkuun rykäistyä mukavan välin sekä top3:een että taaksepäin jusbanin ja alpun kahinoitua keskenään....
Sen jälkeen alkoi tapahtumaan, huomasin että auto oli itselle _aivan_ liian iso, olin käytännössä makaavassa asennossa jotta polkimille ylettyi kunnolla (valui aina mutkissa alemmas penkillä) ja kädet suorina yritin vääntää rattia...
Noh, hyvin nopsaan kävi selväksi että voimat ehtyy nopeasti, joten keskityin löytämään tasaisen vauhdin (hyvää kieltä kertoo että eka nopea kierros oli finaalin nopein itselläni, silti sekunnin harjotus-aikaa perässä)...
Noh, isoin kämmi sitten tulikin kun huomasin kärjen saavuttavan kierroksella, ja oletin Jussin olevan takanani niin annoin kunnolla kaverille tilaa heilauttamalla kättä.... tässä vaiheessa ei ollut mitään hajua että kyseessähän olikin Alppu jonka kanssa meillä oli kisa neljännestä paikasta
Nooh, reilusti myönnettäköön että ohihan tuo olis mennyt kuitenkin, mun ajat heitteli tuossa kohtaa 44-45sek tienoilla kun alppu porhalsi 42.xx aikoja...
Mutta moka mikä moka, ja ketuttaahan tuo...
Loppuaika sitten menikin vain kruisaillessa ja yrittäessä pitää edes auto tiellä jotenkuten, mutta vaikeaahan tuo oli ko. asennosta
(taas, oma moka, olis pitänyt katsella autojen kokoja paremmin ennen starttia)
Lopputuloksena aika-ajon sija 4 ja kisan sija 5, tyytyväinen olen kun tarkoituksena oli lähteä olemaan paras manselainen jussin jälkeen (aika-ajossa onnistui, kisassa kolmas, ihan hyvä siis)
Ja kun keli & seurakin oli mitä mainioin, niin hyvä reissuhan se oli!
Kiitokset osanottajille & Jussille järkkäämisestä, Kaanaassa sitten seuraavat kapinat parin viikon päästä!
PS. muutama kuva ilmestynee illan mittaan vielä tapahtumasta nettiin, heti kun kerkeen seulomaan jotain järkevää tuolta nipusta :thumbup: