Kevättreeniä 2007!

Juhis

Well-known member
Sijainti
Joutseno
15.3

Paastopunttia tunti! Olkapäitä ja haukkareita. Hienot fiilarit oli, vissiin pitää mennä jatkossakin syömättä salille! Kuuma tuli ja naama punotti kokoajan. :D Oottakaahan kun päästään toiseen päivään ja huomisen kävelylenkki toteutuu.

Saldo 2007:

Juoksua 162,5 km, n. 14h59min
Punttisali 38 h 15 min
Sulkapallo 1 h 15 min
Lumihankisauvajuoksu 35 min
Hiihto 108 km, 10h42 min
Luistelua 1h

Knoukka

Well-known member
Juhis sanoi:
15.3

Paastopunttia tunti! Olkapäitä ja haukkareita. Hienot fiilarit oli, vissiin pitää mennä jatkossakin syömättä salille! Kuuma tuli ja naama punotti kokoajan. :D Oottakaahan kun päästään toiseen päivään ja huomisen kävelylenkki toteutuu.
Jätkä on liittynyt suolihuuhtelijoiden tiukkaan joukkoon! :thumbup:
Muistakin huuhtelu tai sulla on olo aamulla kuin perseeseen ammutulla karhulla... hetkinen... :eek:

Punttia 15h
Juoksua 66km
Hiihtoa 157km
Kävelyä 400km
Hyötyliikuntaa 30h

Teukka

Jarnapoliisi
Sijainti
Jarnapolis
Juhis sanoi:
Myllis ja muut keillä on suuntoon GPS-pod! Miten on laite toiminut? Sellainen taitaa kyllä tulla ostoslistalle lähiaikoina. Näyttääkö se reaaliaikaisesti myös nopeudet kokoajan, eli voiko seurata nopeuden muutoksia kokoajan juostessakin?
Hyvin toimii!

Pitaa vaan venata maltilla, etta se saa yhteyden ensin. Valilla nayttaa juoksunopeudeksi 573km/h.

Jos ma olen vaan sairaan nopee! :eek!: :ahem:

Knoukka

Well-known member
16.3.

Sama lenkki, Murron lenkki, kuin eilen. Nyt puhalsi pirun kova vastainen isolla tiellä (88) aukeiden yli, joka ei maksanutkaan takaisin kun juoksin pienempää ja suojaisaa tietä myötäisen tuulen matkan. :mad_old: Juoksu toimi ehkä hieman paremmin kuin eilen, mutta kyllä siitä nautinto oli vielä kaukana. Puskemista on.

Mun mittari näemmä näyttää joka treenin alussa liian korkeita sykkeitä. Kastelenkohan liian vähän antureita vai mikähän tossa mättää? Patterit vaihdoin sykevyöhön pari viikkoa sitten.

Punttia 15h
Juoksua 77km
Hiihtoa 157km
Kävelyä 400km
Hyötyliikuntaa 30h

Juhis

Well-known member
Sijainti
Joutseno
Toinen kokonainen paastopäivä lähenee loppuaan, ja toinen päivä meni selkeästi helpommin kuin ensimmäinen. Pystyi kokeenkin tekemään ongelmitta. Huominen voi olla äärimmäisen tiukkaa, koska vanhemmat lähti reissuun ja äiti komensi talonvahdiksi sekä koiria ulkoiluttamaan, ja tietenkin kaapit on täynnä toinen toistaan paremman näköistä sapuskaa! Ei vaan se ulkonäkö vaan niiden uskomattoman hyvä tuoksu! Jos huomisesta selviän, ja vielä sunnuntaiaamun formuloista ilman mässyä, niin sitten viisi päivää onnistuu ongelmitta.

Juhis

Well-known member
Sijainti
Joutseno
17.3

Tunti ja vartti kävelyä vanhempien koirista yhden kanssa. Osa hölkäten, ja sisältyi saldoon muutama ylämäkispurttikin. Mukavalta tuntui paastosta huolimatta!

Kolmas paastopäivä on kohta ohi, ja hyvin on mennyt kokoaika. Päätin kuitenkin, että kyllä tämä syömättömyys loppuu huomenna formuloitten aikaan, en näe enää fiksua syytä jatkaa. Huomenna on tarkoitus syödä kevyesti, eikä alkaa heti hotkimaan hullunlailla ja laittamaan mahaa sekaisin. Painoa on hävinnut lähes kolme kiloa, mutta osa tulee taatusti takaisin kun vetäsee ensimmäiset sapuska-annokset naamariin. Kun vain huomisen jälkeen malttaisi jatkaa syömisten tarkkailua, kerran se on alkanut paaston ansiosta hyvin. Kävin jopa tänään kaupassa ostamatta mitään turhaa, joten luulisi normaalisti syöneenä olevan täysin ongelmatonta jatkaa kevyellä linjalla.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
18.3.
Muutaman päivän pituinen tauko treenaamisesta päättyi, ja päädyin nyt sitten taas pitkästä aikaa polkupyörän selkään. 37,2 km ja aikaa kului puolitoista tuntia. Tähän olen jo ihan tyytyväinen. Selvästi huomasi, että talven hiljaiselo pyöräilyn suhteen on nostanut intoa, ja olisi tehnyt mieli tehdä pidempikin lenkki, mutta tämä oli oikein hyvä.

Saldo 2007:
Hiihto: 250,8km (23h01min) (vapaa 11,6km; perinteinen 239,2km)
Pyöräily: 110,2km (6h14min)
Juoksu: 6,8km (45min)
Sauvajuoksu: 13,6km (1h30min)
Sauvakävely: 12,8km (1h45min)
Sali: 13,5h

Juhis

Well-known member
Sijainti
Joutseno
18.3

Juoksua 15 kilsaa ja n. 1h20min. Paaston jälkeinen totuttelupäivä menossa, ja pitihän se juoksemaan lähteä. Koko matka oli todella tasaista junnutusta, ei mitenkään erikoisen hyvä eikä huono lenkki, keskisyke oli 149 ja siinä se oli +-2 iskua koko lenkin ajan. Ihmeellisesti alkoi pohkeiden alaosat puutumaan, ikinä ennen ei ole niin käynyt.

Paastosta palautuminen on toiminut muuten ongelmitta, mutta illalla innostuin syömään lettuja vanhemmilla ja ne pisti mahan sekaisin. On tullut sen jälkeen rampattua vessassa ihankuin jos olisin vetänyt uudestaan glauber-suolat. :D Pitänee vielä huominen siis syödä aika kevyesti.

Muuten kyllä suosittelen paastoamista kaikille, oli ihmeellisen virkeä olo kolmantenakin päivänä. Kolmantena päivänä ei edes ollut kunnolla nälkä, formulatkin meni neljännen päivän aamusta vielä niin, ettei edes tehnyt mieli sapuskaa. Söinkin ensimmäisen kerran vasta klo 11, joten kokonaispaastoaikaa tuli reilusti yli 3 päivää.

Kiitti tblairille ja myllikselle, teidän arvionnit vaan vakuuttivat, että on se gps-pod käytävä hommaamassa ennen kesää. Sille on muutakin käyttöä kuin treenikäyttö!

Saldo 2007:

Juoksua 177,5 km, n. 16h19min
Punttisali 38 h 15 min
Sulkapallo 1 h 15 min
Lumihankisauvajuoksu 35 min
Hiihto 108 km, 10h42 min
Luistelua 1h

En laitellut viime viikon sählyturnausta ja kävelyjä saldoon mukaan, turhaan laittaa sellaisia tuonne hänksöttämään, joita ei tule kuitenkaan tehtyä lisää ihan vähään aikaan.

Viimeksi muokattu:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
18.3. Tunti munamankelia raskailla vastuksilla. 30,5 kilsaa ja 1177 kaloria.

Jacques

Sijainti
Helsinki
Moe Szyslak sanoi:
18.3. Tunti munamankelia raskailla vastuksilla. 30,5 kilsaa ja 1177 kaloria.
niin siis jollain spinningpyörälla ilmeisesti? Vai joko sä maantiellä poljeskelet tuollaista haipakkaa?

Jacques

Sijainti
Helsinki
19.3.
Tunti punttisalia. Alkaa nuo painot pikkuhiljaa nousta. Ja muutenkin tuntuu yllättävän kivalta tuo touhu edelleen.

Saldo 2007:
Sali: 14,5h

Juhis

Well-known member
Sijainti
Joutseno
Paaston jälkeen on taas energiaa treenata!

19.3

Punttia tunti ja vartti! Tissiä ja ojentajaa, vatsat tilttiin lopuksi. Ja sitte Nesteelle kaakaolle.

Juoksua 9,5 km aikaan 46min12 sekkaa, elikkä ei ole vielä ihan iskussa vauhtikestävyys, mutta tästä taas juoksut lähtee. Vähän painoi eilinen pidempi lenkki, pohkeiden alaosat oli jostain syystä vieläkin kipeenä.

Saldo 2007:

Juoksua 187 km, n. 17h05min
Punttisali 38 h 15 min
Sulkapallo 1 h 15 min
Hiihto 108 km, 10h42 min
Sekalaista (luistelua,kävelyä,sählyä jne...) 3h30min

Perustinpas uuden osaston mun saldoon, sekalaisiin kerään noita jutskia, mitä tulee tehtyä satunnaisesti. Jotain puolen tunnin lumihankisauvakävelyjuttuja on turha tuossa pitää sotkemassa. Sulkapallon jätin tuohon, koska sitä olisi tarkoitus kavereiden kanssa yrittää pelata vähän lisää kevään aikana.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Jacques sanoi:
niin siis jollain spinningpyörälla ilmeisesti? Vai joko sä maantiellä poljeskelet tuollaista haipakkaa?
Mulla on kuntopyörä samassa huoneessa missä on home office ja peti.:eek: Syksyllä ostin uuden fillarin.:ahem:

19.3. Uintia taas 1,5 km. Seuraava kynnys on nostaa toi uintimatka 2 km. Kun 2 vuotta sitten aloitin, niin 500 metriä teki tiukkaa (uida vaparia). Kyseessä on lähinnä tuo ajanpuute, kun käyn yleensä uimassa 'lounastunnilla', vaikkei ketään mua vahdikaan, niin kyllä se töitä on kuitenkin tehtävä.:ahem:

Teukka

Jarnapoliisi
Sijainti
Jarnapolis
Vittu alkaa motivaatio menna. Kohta kaksi kuukautta juossut joku 4-5 kertaa viikossa.

Jalat ihan jumissa, kavin hierojalla, alaselka jumissa, ulkona kolme astetta lamminta, saatanallinen myrskytuuli ja vetta. :jaska:

Eilen tuuli niin kovaa, etta pysahtyi kun seinaan. Vittu perkeleen saatana. Tanaan pitais juosta 20 kilsaa ja sita ei pysty juoksemaan matolla kun on niin tylsaaaaaa. :jaska:

Vittu mulla menee hermot. :mad:

Juhis

Well-known member
Sijainti
Joutseno
Tblair sanoi:
Vittu alkaa motivaatio menna. Kohta kaksi kuukautta juossut joku 4-5 kertaa viikossa.

Jalat ihan jumissa, kavin hierojalla, alaselka jumissa, ulkona kolme astetta lamminta, saatanallinen myrskytuuli ja vetta. :jaska:

Eilen tuuli niin kovaa, etta pysahtyi kun seinaan. Vittu perkeleen saatana. Tanaan pitais juosta 20 kilsaa ja sita ei pysty juoksemaan matolla kun on niin tylsaaaaaa. :jaska:

Eikö edes motivaatiota lisää tieto siitä, että tulokset nousee? Mulla kun on motivaatio-ongelmia, mietin vaan sitä, miten joskus tulee parempia tuloksia sekä itselle parempi olo ja taas jaksaa. Silloin on tosiaan vaikeeta, kun on paikat ihan paskana ja mikään ei tunnu sujuvan, mutta sellasen jälkeen kun pitää vähän taukoa, niin sitten huomaakin hyppäyksen kunnossa parempaan suuntaan, ainakin mulla toimii noin.

Paljos menee aikaa 20 kilsan taittamiseen?

Moe, uitko aina pelkästään vapaata, vai vaihteletko tekniikkaa välillä? Mä oon vapaalla tyylillä ihan kohtalaisen hyvä uimari, mutta muilla tyyleillä oonkin ihan onneton. Muilla tyyleillä mummelit kauhoo ohi...

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Tblair sanoi:

Sama vika. Ei kiinnosta pätkääkään treenaaminen just nyt. Väkisin olen vetänyt hampaat irvessä.:mad_old:

Jacques

Sijainti
Helsinki
hei papat papat, nyt vähän tsemppiä!! mulla on nyt ainakin kova veto päällänsä! :ahem:

20.3.
Kolme tuntia salilla! ensin lämmittely, sitten Coressa vatsa-selkätreeniä ja sen jälkeen punttisalin puolella hauista ja rintalihaksia. Päivän päätteeksi sitten "kevyehkö" tunti spinningiä 175 keskisykkeellä maximisykkeen huutaessa pahimmillaan 198! :eek!:

Saldo 2007:
Sali: 17,5h

Juhis

Well-known member
Sijainti
Joutseno
Jakkeus saatana, nyt rauhotat tahtia, ennenkuin meet musta ohitte kokonaistreeneissä! :thumbup:

20.3

Punttia tunti. Hyvät olkapää, ojentaja ja hauissarjat. Loppuun vatsoja vatsalaudalla.

En tiedä mikä univelkojen maksupäivä tänään iski, mutta tosi hyvin menneen salitreenin jälkeen on väsyttänyt ihan sikana, joten en taida tänään lähteä juoksemaan. Vois kerrankin mennä aikaisin nukkumaan.

Saldo 2007:

Juoksua 187 km, n. 17h05min
Punttisali 39 h 15 min
Sulkapallo 1 h 15 min
Hiihto 108 km, 10h42 min

Teukka

Jarnapoliisi
Sijainti
Jarnapolis
Vittu. :D

Menin sitten vihalla matolle juoksemaan. 10 minuuttia...vitutti...20 minuuttia...jalat tukossa...30 minuuttia sama juttu. Kelasin, etta menkoon saatana jos ei tan vahempaa jomota.

Puolentoista tunnin jalkeen tuli joku Håkan huutamaan, etta naissa juoksumatoissa on peak-timena 20 minuutin maksimiraja! :eek!: :mad:

Siella oli jengia jonossa. :thumbfh: :rolleyes:

Juhis

Well-known member
Sijainti
Joutseno
21.3

Juoksua 12 kilsaa aikaan 59min12s. Peruslenkki, elikkä ei erikoisen hyvä eikä huono, vaan sellaista keskivertomenoa mun "vakionopeudella".

Kannatti kyllä mennä eilen aikaisin nukkumaan, tänään on ollut taas virkea olo. Eilinen väsymys varmaan johtui siitä, että en viikonloppuna nukkunut kunnolla ollenkaan ja viikollakin on unet jäänyt aika vähäiseksi. Varsinkin aamuisin oon nykyisin "liian" aikaisin ylhäällä, en vain saa nukuttua valoisassa vaikka menisin myöhään nukkumaan.

Saldo 2007:

Juoksua 197 km, n. 18h04min
Punttisali 39 h 15 min
Sulkapallo 1 h 15 min
Hiihto 108 km, 10h42 min