Ei ole kyllä mikään ihme, että kaivonkannet hajoavat, ratahan on nimittäin MADE IN CHINABleu sanoi:Mikäli oikein ymmärsin, niin kaivonkansi oli aiheuttanut ongelmia myös, kun Australian V8 Supercarsit vierailivat Shanghaissa. Siellä kansi oli mennyt erään auton pohjasta läpi tehden valtavan reiän.
Kilpailu ajettiin 12. kesäkuuta. Rataversio oli hieman lyhyempi, mutta tuo mutka jossa Montoya kannen yli ajoi kuuluu siihen.
Tilkehän tuossa juuri valitteli (ja väisti omaa vastuutaan) että eipä ollut lukittuna vaikka piti olla.oldez sanoi:Noi on kyll mun mielestä kilparadoilla pultattu kiinni. Kaduradoillahan ne hitsaa ne kiinni.
Ei kun kyllä se nyt sanoo, että materiaali saattoi olla väärä.Mutku sanoi:Tilkehän tuossa juuri valitteli (ja väisti omaa vastuutaan) että eipä ollut lukittuna vaikka piti olla.