Kiinnostaako KKWCS:n ulkopuolinen Karting-kisa Tallinnassa

Tapahtuma

  • Kiinnostaa alustavasti

    Äänet: 4 40,0%
  • Ei kiinnosta alustavasti

    Äänet: 4 40,0%
  • Kiinnostaa alustavasti, mutta 5.9. ei ole sopiva päivä

    Äänet: 2 20,0%

  • Äänestäjiä yhteensä
    10

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Liittynyt
29.12.1998
Viestit
32215
Sijainti
kyrkslätt
Olen useampanakin vuonna koittanut saada aikaiseksi karting-kisaa Tallinnassa, se ei ole onnistunut. Kuten jo aiemmin täällä viestiteltiin, niin koitan tätä taas, KKWCS:n ulkopuolisena kilpailuna. Mutta mainostan tätä täällä, koska karting-hahmot kuitenkin täällä pyörii.

Kyseessä ei ole vielä sitova ilmoittautuminen, vaan lähinnä kysely kannattaako tätä selvittää tarkemmin, hinnat on nyt netistä bongattuja, koitetaan vielä selvittää mahdollisia alennuksia jos/kun kiinnostusta löytyy.

Huom! Koska tämä ei ole KKWCS-sarjan kilpailu, niin myös veljiä/siskoja/kavereita otetaan mukaan. Raja on häilyvä, mutta lähtökohta on se, että ilmoittajan pitää olla Foorumisti ja kaverit sitten on bonuksia (Patriot voi viitata erääseen TV-ohjelmaan tässä). Tässä kiinnostusvaiheessa ilmoittakaa mahdolliset bonukset viesteillä.

Huom2! Tarkoitus ei ole järjestää KKWCS:lle kilpailevaa tapahtumaa, vaan saada vain uusia kokemuksia eri radoilta (itse pidän tuosta radasta todella paljon). Jonka takia toivonkin, että jos budjettisyistä mietitte osallistumista joko tähän tai KKWCS:n kilpailuun niin jätätte tämän väliin. Muussa tapauksessa toivon toki mahdollisimman suurta osallsitujajoukkoa ;)

Tarkempia tietoja tapahtumasta:
Rata, pohjapiirros löytyy täältä:
http://www.fkkeskus.ee/?mid=31

kuten sanottua, niin itse olen ainakin pitänyt radasta todella paljon, kuvassa vasemmalla oleva 180:n on hieman kallistettu ja siihen löytää useita ajolinjoja. Muutenkin rata on vauhdikas ja ohituspaikkoja on sopivasti.

Autoja mainostaa kovasti
FK keskuksessa ovat käytössä tuliterät, Euroopassa mainetta hankkineen Rimo Evo 5 –yrityksen cart-autot, jotka on valmistettu varta vasten harrastus-cartingratojen vaatimuksia varten. EVO 5 Honda GX 270 cart-autossa on 9 hevosvoiman moottori ja sen erinomainen ohjattavuus varmistavat todellisen huipputason cartingajossa.
Tosin mitä itse viime syksynä ajoin heidän sisäradalla, niin autojen erot olivat todella suuria ja jos noilla kesä ajetaan, niin liikaa toivoa en autojen loistavuudelle asettaisi. Tosin ulkoradan autot on aina ollut sisärataa parempia ...

Kustannukset:
Kaiken kaikkiaan arvio on 60-80 € / hlö, riippuen lähinnä laivamatkan hinnasta, sisältäen:
- Laivamatkat
- Kuljetukset satamasta radalle ja takas
- Tunnin ajot (10min lämmittely, 10min AA, 20 kierrosta kilpailua)
- 2h saunan näiden perään (saa hiet sopivasti pestyä ennen laivamatkaa...)

Alustava ohjelma päivälle olisi seuraava:

- Lähtö Helsingistä: 8.30 (osa voi lähteä myös 10.30 laivalla, tällöin hinta on hieman kalliimpi)
- Saapuminen Tallinnaan 10.30
- Aikaa Tallinnassa = shoppailua & purtavaa
- Siirtyminen radalle n. klo. 13 aikaan
- Ajot klo 14 alkaen
- Saunaan klo 15 alkaen
- Aikaa Tallinnassa = ruokailu & jälkipeliä terasseilla
- Lähtö takaisin 21 = jälkipeliä laivassa
- Saapuminen Helsinkiin 23

Seuraavat stepit:
Jos 8 kiinnostunutta ilmoittautuu toukokuun loppuun mennessä niin selvitän tosissani hinnat ja sitovat ilmoittautumiset tulee sitten kesäkuun aikana ajankohtaisiksi, niiden DL tulee olemaan joskus heinäkuun puolivälissä/lopussa.

Tapahtuma itsessään ois (näillä näkymin) 5.9.
 

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Liittynyt
29.12.1998
Viestit
32215
Sijainti
kyrkslätt
Polli on lopullisesti jaskattu. Piti laittaa "näytä vastaajat" eikä antaa mahdollisuutta moneen vastaamiseen.

Mutta mennään tällä.
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Ei pysty lähtemään Tallinnaan.
Hinta karkaa ihan liian korkeaksi, ja päivästäkin tulisi hyvin äkkiä semmonen 20h matkoinensa niin jokatapauksessa jää multa väliin tämä.

PS. ulkoradoille tuo 9hv on prkleen heikkotehoinen
 

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Liittynyt
29.12.1998
Viestit
32215
Sijainti
kyrkslätt
Ei pysty lähtemään Tallinnaan.
Hinta karkaa ihan liian korkeaksi, ja päivästäkin tulisi hyvin äkkiä semmonen 20h matkoinensa niin jokatapauksessa jää multa väliin tämä.

PS. ulkoradoille tuo 9hv on prkleen heikkotehoinen
Micrako (55hv) siellä olla pitää ?
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13721
En nyt ota kantaa mahdolliseen osallistumiseeni tähän kisaan, mutta Turussa 9hv autot ovat paikan ulkoradalle aika ok. Renkaat sen verran kovat ettei mitään koko rata kaasu pohjassa -tilannetta läheskään ole. Rataprofiilikin sisältää monenlaisia kaarteita ja mutkia.

Ulkorata pisimmillään tuossa alimpana:

 

Örfil

Guest
Radassa on muutama mukava "Kaanaamainen" mutka. Olis toki kiva kokeilla tuolla, mutta kisamatkan pituuden vuoksi se pitäisi osaltani järkätä lomamatkana, mutta tuohon ajankohtaan ei oikein ainakaan tällä hetkellä sovi.
Mutta seuraavan kerran kun Tallinnaan poikkean, tuo mesta täytyy ottaa kohteeksi!
 
Viimeksi muokattu:

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Valitettavasti mulla on syyskuussa vielä kilpailukausi kuumimmillaan, joten tallinnan reissu ei käy oikeastaan ennen lokakuuta. :(
Etenkin 5.9. on paha, kun silloin olen järkkärinä Helsinki City Triathlonissa ja seuraavana päivänä kilpailen Tour De Helsinki pyöräilyssä.

Muutoin periaatteessa kiinnostaisi.
 

Asko S.

Tonttu
Liittynyt
1.3.2002
Viestit
4146
Sijainti
Tampere
Ei mitenkään mahdoton idea. Päivä saattaa olla huono, mutta toisaalta enpä nyt osaa hyviä päiviä näin kaukaa ehdottaa. Ehkä elokuun puolella ois paree.
 

Örfil

Guest
Onko Albert ottanut härkää sarvista ja alkanut itse järkkäämään kisaa?
 

Örfil

Guest
Ehkä jaska järkkää tämä f1 forumin 50-v kekkereiksi :D
 
Ylös