Kimi & Ferrari -toikki

jupla

Well-known member
Sijainti
Kurjala
Suomen Huippu sanoi:
Toimittajat avasivat keskustelun, kuten aina.
Se on juurikin näin! Kaikki moottoriurheilusivuillakin olleet kysymykset Kimin "ongelmasta" ovat nimenomaan toimittajien suusta. Pitäähän niihin jotain vastata.

Tuntuu, että janneaamaisia antifaneja on enemmän kuin faneja. Mukavampaa on mollata toista kuskia kuin kannattaa omaa. Miss Piggy on mielestäni (esi)merkillinen fanittaja ja on tuonut tuulahduksen sikaenergiaa.

herb

Well-known member
Ihmeellistä miten paljon Kimin juomatavat aiheuttavat polemiikkia. "Jos otan, en aja" oli aikoinaan mainoslause jolla yritettiin saada rattijuoppoja kuriin, tätä on Kimi käsittääkseni noudattanut? Ja jos on, niin mitä ihmeen väliä Kimin juomisilla on kenellekkään? Ei ole Kimi tietääkseni puukottanut ketään niinkuin esim Nykänen tai Tolonen, ei ole ajellut kännissä kuin Jasmine Mäntylä ei ollut parittajana kuin parempikin kokoomuksen puheenjohtaja. Ei kai pelkkä humalatila silloin tällöin tee ihmisestä tosi huonoa yksilöä? Jos tekee niin sitten 98,5% suomalaisista on täysin kelvotonta väkeä.

Mikkoz84

Schufosi
herb sanoi:
Ei kai pelkkä humalatila silloin tällöin tee ihmisestä tosi huonoa yksilöä? Jos tekee niin sitten 98,5% suomalaisista on täysin kelvotonta väkeä.
No ei tee, mutta on se kyllä hivenen lapsellista.

Observer

Well-known member
Italian veljet,
Italia on noussut,
ja sitonut päähänsä
Scipion kypärän.
Missä on Voitonjumalatar?
Kumartakoon hän päänsä Italian edessä,
sillä Rooman palvelijattareksi
Jumala on hänet luonut.
Kertosäe:

Muodostakaamme kohortit!
Olemme valmiit kuolemaan,
olemme valmiit kuolemaan,
Italia on kutsunut!
Muodostakaamme kohortit!
Olemme valmiit kuolemaan,
olemme valmiit kuolemaan,
Italia on kutsunut! (Kyllä!)

Vuosisatojen ajan
meitä sorrettin ja pilkattiin,
koskemme ole kansa,
koska olemme jakautuneet.
Kootkoon meidät ainoisin
lippu, yksi toivo:
että liitymme yhteen,
onhan hetki jo lyönyt.
Kertosäe

Yhdistäytykääme, yhdistäytykäämme!
Yksimielisyys ja rakkaus
ilmoittavat kansoille
Herran tien.
Vannokaamme vapauttavamme
isänmaamme kamara:
Jos Jumala meidät yhdistää,
Kuka voi meidät voittaa?
Kertosäe

Alpeilta Sisiliaan
Legnano on kaikkialla
Ferruccion joka miehellä
on sydän ja käsi!
Italian lapset
ovat nimeltään Balilla
ja jokainen kello
kutsuu iltamessuun.
Kertosäe

Herhiläisten lailla,
he heiluttavat maksettua miekkaa.
Itävallan kotka
on jo menettänyt höyhenensä.
Italian verta,
Puolalaisten verta
se on juonut kasakoineen.
Mutta hänen sydämensä se on polttanut.

Observer

Well-known member
http://www.***************/urheilu/uutinen.asp?id=1294748

"- Mieli on todella hyvä, vaikka en ole edes päässyt istumaan autooni. Olen toki käynyt jo useasti Italiassa Ferrarin päämajassa. Olen jo ehtinyt huomata, että siellä on paljon mukavampi fiilis kuin McLarenilla. Jotenkin rennompi. Eikä niitä kiinnosta, mitä lehdet kirjoittavat mun menemisistä, Kimi naurahtaa."

Miss Piggy

Schufosa
Observer sanoi:
Jotenkin rennompi. Eikä niitä kiinnosta, mitä lehdet kirjoittavat mun menemisistä, Kimi naurahtaa."

:D

...mutta saattaa alkaa kiinnostamaan, jos juttuja tulee liikaa. Kai sitä nyt juhlia saa, mutta jossain rajoissa sen pitää pysyä varmasti Ferrari-tallissakin.

Timppa78

License to SPY
Sijainti
Täällä
Observer sanoi:
http://www.***************/urheilu/uutinen.asp?id=1294748

"- Mieli on todella hyvä, vaikka en ole edes päässyt istumaan autooni. Olen toki käynyt jo useasti Italiassa Ferrarin päämajassa. Olen jo ehtinyt huomata, että siellä on paljon mukavampi fiilis kuin McLarenilla. Jotenkin rennompi. Eikä niitä kiinnosta, mitä lehdet kirjoittavat mun menemisistä, Kimi naurahtaa."

Nii siis toi uutinen on iltasanomista.

Valde

Well-known member
Yksi tuttu lentokentältä sanoi, että Räikkönen on melkein aina kännissä mennessään koneeseen, ellei Jenni satu olemaan mukana. Eli kyllä Kimin juomisesta voi olla huolissaan. Toivottavasti juominen ei heijastu ajosuorituksiin vielä lähivuosina.

Hurmurisija

Well-known member
Valde sanoi:
Yksi tuttu lentokentältä sanoi, että Räikkönen on melkein aina kännissä mennessään koneeseen, ellei Jenni satu olemaan mukana. Eli kyllä Kimin juomisesta voi olla huolissaan. Toivottavasti juominen ei heijastu ajosuorituksiin vielä lähivuosina.
Jos Kimi on sanonut tuon spontaanisti ilman toimittajan johdattelua, niin minunkin nenääni haiskahtaa aika vahvasti. Tunnen näet alkoholisteja ja kuulostaa ihan samanlaiselta.

"Ne antaa mun juoda."

Observer

Well-known member
Valde sanoi:
"Yks tuttu lentokentältä". Mun mielestä tällaisista näin leimaavista huhukommenteista vailla mitään faktuaalista perää vois pistää penaltia suorilta käsin. En tiedä mutta tämmöinen varmaan menis jo lähelle kunnianloukkausta Kimiä kohtaan?

mariko

Well-known member
Observer sanoi:
"Yks tuttu lentokentältä". Mun mielestä tällaisista näin leimaavista huhukommenteista vailla mitään faktuaalista perää vois pistää penaltia suorilta käsin. En tiedä mutta tämmöinen varmaan menis jo lähelle kunnianloukkausta Kimiä kohtaan?

-täyttä paskaa tollanen,mulla on aikuisten oikeesti yks kaveri joka tuntee kimin erittäin hyvin(lapsuuden kaiffareita) ukko ei ota viinaa sen kummemmin kuin kukaan muukaan normaali 25:nen,se on vaan niin että jos naapurin raine ottaa kumarat se ei näy viikon päästä seiskassa,mut jos mykkä nykäsee imatran-ajo asennon niskaan,niin pääsee heti suomi lehden sivuille....2001 imolan reissulla oltiin räkän kanssa varikolla yms.eikä kaatunu kuppi lainkaan...tää on mun mielipide,älkää yleistäkö...jookosta...:ahem:

Valde

Well-known member
Observer sanoi:
Kyse ei ole mistään huhusta vaan kaverini ja hänen työtoveriensa silminnäkijähavainnoista. Faktuaalista perää siis ilmeisesti on - ainakin jossain määrin. Eikä nämä tiedot mitenkään huonosti sovi muista lähteistä tulleen tiedon kanssa yhteen. Itse haluaisin toivoa, että jutut olisivat ratkaisevasti liioiteltuja.

Viimeksi muokattu:

Warwick

Well-known member
Valde sanoi:
Kyse ei ole mistään huhusta vaan kaverini ja hänen työtoveriensa silminnäkijähavainnoista. Faktuaalista perää siis ilmeisesti on - ainakin jossain määrin. Eikä nämä tiedot mitenkään huonosti sovi muista lähteistä tulleen tiedon kanssa yhteen. Itse haluaisin toivoa, että jutut olisivat ratkaisevasti liioiteltuja.
No jos edes Seiska tahi iltalehti ole asiasta vaivautunut kirjoittamaan, niin luulen että asia on lievästi sanottuna liiaksi liioiteltu.

Hurmurisija

Well-known member
Warwick sanoi:
No jos edes Seiska tahi iltalehti ole asiasta vaivautunut kirjoittamaan, niin luulen että asia on lievästi sanottuna liiaksi liioiteltu.
Ikävä totuus vain on se, että huippu-urheilijoiden alkoholismiepäilyt ovat usein osoittautuneet todeksi. Eivät ne epäilytkään tyhjästä synny.

Observer

Well-known member
Valde sanoi:
Mitä se sun kaveri oikein tekeekään kun ovat aina siellä kentällä kyttäämässä Kimiä sillä kuten sanoit "Räikkönen on melkein aina kännissä mennessään koneeseen". Jos jutussa on perää sinulla on varmaan esittää kuvia/videota Kimin humalaisesta hortoilusta. Sillä muutenhan sinulla ei ole mitään ja tuo juttu on edelleen täyttä paskaa.

Observer

Well-known member
Hurmurisija sanoi:
Ikävä totuus vain on se, että huippu-urheilijoiden alkoholismiepäilyt ovat usein osoittautuneet todeksi. Eivät ne epäilytkään tyhjästä synny.
Miten tämä liittyy Warwickin viestiin? Eikö sinusta ole kummallista että keltainen lehdistö joka elää tällaisista jutuista ei ole raportoinut mitään varsinkin kuten Valde esittää että sitä tapahtuu vähän väliä: "Räikkönen on melkein aina kännissä mennessään koneeseen, ellei Jenni satu olemaan mukana."