Suomen Huippu
Sterna paradisaea
Toimittajat avasivat keskustelun, kuten aina.Janne A. sanoi:Todt itse avasi keskustelun muutama viikko sitten...
Toimittajat avasivat keskustelun, kuten aina.Janne A. sanoi:Todt itse avasi keskustelun muutama viikko sitten...
Se on juurikin näin! Kaikki moottoriurheilusivuillakin olleet kysymykset Kimin "ongelmasta" ovat nimenomaan toimittajien suusta. Pitäähän niihin jotain vastata.Suomen Huippu sanoi:Toimittajat avasivat keskustelun, kuten aina.
Kivasti sanottu, jupla. :wink:jupla sanoi:Miss Piggy on mielestäni (esi)merkillinen fanittaja ja on tuonut tuulahduksen sikaenergiaa.
No ei tee, mutta on se kyllä hivenen lapsellista.herb sanoi:Ei kai pelkkä humalatila silloin tällöin tee ihmisestä tosi huonoa yksilöä? Jos tekee niin sitten 98,5% suomalaisista on täysin kelvotonta väkeä.
Sitten me ollaan yksiä maailman lapsellisimpia kansoja.Mikkoz84 sanoi:No ei tee, mutta on se kyllä hivenen lapsellista.
Observer sanoi:Jotenkin rennompi. Eikä niitä kiinnosta, mitä lehdet kirjoittavat mun menemisistä, Kimi naurahtaa."
Observer sanoi:http://www.***************/urheilu/uutinen.asp?id=1294748
"- Mieli on todella hyvä, vaikka en ole edes päässyt istumaan autooni. Olen toki käynyt jo useasti Italiassa Ferrarin päämajassa. Olen jo ehtinyt huomata, että siellä on paljon mukavampi fiilis kuin McLarenilla. Jotenkin rennompi. Eikä niitä kiinnosta, mitä lehdet kirjoittavat mun menemisistä, Kimi naurahtaa."
Jos Kimi on sanonut tuon spontaanisti ilman toimittajan johdattelua, niin minunkin nenääni haiskahtaa aika vahvasti. Tunnen näet alkoholisteja ja kuulostaa ihan samanlaiselta.Valde sanoi:Yksi tuttu lentokentältä sanoi, että Räikkönen on melkein aina kännissä mennessään koneeseen, ellei Jenni satu olemaan mukana. Eli kyllä Kimin juomisesta voi olla huolissaan. Toivottavasti juominen ei heijastu ajosuorituksiin vielä lähivuosina.
"Yks tuttu lentokentältä". Mun mielestä tällaisista näin leimaavista huhukommenteista vailla mitään faktuaalista perää vois pistää penaltia suorilta käsin. En tiedä mutta tämmöinen varmaan menis jo lähelle kunnianloukkausta Kimiä kohtaan?Valde sanoi:Yksi tuttu lentokentältä sanoi, että Räikkönen on melkein aina kännissä mennessään koneeseen, ellei Jenni satu olemaan mukana. Eli kyllä Kimin juomisesta voi olla huolissaan. Toivottavasti juominen ei heijastu ajosuorituksiin vielä lähivuosina.
Observer sanoi:"Yks tuttu lentokentältä". Mun mielestä tällaisista näin leimaavista huhukommenteista vailla mitään faktuaalista perää vois pistää penaltia suorilta käsin. En tiedä mutta tämmöinen varmaan menis jo lähelle kunnianloukkausta Kimiä kohtaan?
Kyse ei ole mistään huhusta vaan kaverini ja hänen työtoveriensa silminnäkijähavainnoista. Faktuaalista perää siis ilmeisesti on - ainakin jossain määrin. Eikä nämä tiedot mitenkään huonosti sovi muista lähteistä tulleen tiedon kanssa yhteen. Itse haluaisin toivoa, että jutut olisivat ratkaisevasti liioiteltuja.Observer sanoi:"Yks tuttu lentokentältä". Mun mielestä tällaisista näin leimaavista huhukommenteista vailla mitään faktuaalista perää vois pistää penaltia suorilta käsin. En tiedä mutta tämmöinen varmaan menis jo lähelle kunnianloukkausta Kimiä kohtaan?
No jos edes Seiska tahi iltalehti ole asiasta vaivautunut kirjoittamaan, niin luulen että asia on lievästi sanottuna liiaksi liioiteltu.Valde sanoi:Kyse ei ole mistään huhusta vaan kaverini ja hänen työtoveriensa silminnäkijähavainnoista. Faktuaalista perää siis ilmeisesti on - ainakin jossain määrin. Eikä nämä tiedot mitenkään huonosti sovi muista lähteistä tulleen tiedon kanssa yhteen. Itse haluaisin toivoa, että jutut olisivat ratkaisevasti liioiteltuja.
Ikävä totuus vain on se, että huippu-urheilijoiden alkoholismiepäilyt ovat usein osoittautuneet todeksi. Eivät ne epäilytkään tyhjästä synny.Warwick sanoi:No jos edes Seiska tahi iltalehti ole asiasta vaivautunut kirjoittamaan, niin luulen että asia on lievästi sanottuna liiaksi liioiteltu.
Mitä se sun kaveri oikein tekeekään kun ovat aina siellä kentällä kyttäämässä Kimiä sillä kuten sanoit "Räikkönen on melkein aina kännissä mennessään koneeseen". Jos jutussa on perää sinulla on varmaan esittää kuvia/videota Kimin humalaisesta hortoilusta. Sillä muutenhan sinulla ei ole mitään ja tuo juttu on edelleen täyttä paskaa.Valde sanoi:Kyse ei ole mistään huhusta vaan kaverini ja hänen työtoveriensa silminnäkijähavainnoista. Faktuaalista perää siis ilmeisesti on - ainakin jossain määrin. Eikä nämä tiedot mitenkään huonosti sovi muista lähteistä tulleen tiedon kanssa yhteen. Itse haluaisin toivoa, että jutut olisivat ratkaisevasti liioiteltuja.
Miten tämä liittyy Warwickin viestiin? Eikö sinusta ole kummallista että keltainen lehdistö joka elää tällaisista jutuista ei ole raportoinut mitään varsinkin kuten Valde esittää että sitä tapahtuu vähän väliä: "Räikkönen on melkein aina kännissä mennessään koneeseen, ellei Jenni satu olemaan mukana."Hurmurisija sanoi:Ikävä totuus vain on se, että huippu-urheilijoiden alkoholismiepäilyt ovat usein osoittautuneet todeksi. Eivät ne epäilytkään tyhjästä synny.