No älkää ny noin totisia olko! En mä pahalla sitä takinkääntöä tarkottanut!
Itse ajattelen, kuten hyvän tifoson kuuluu, eli että "punainen auto on kaunis kun se voittaa". Mähän pysyn Schumi-fanina maailman tappiin asti, mutta siis Ferraria kannatan jatkossa, en ketään kuskia. Tähänki asti olen kannattanut tietysti molempia Ferrari-kuskeja ja koko tiimiä.:thumbup:
Mä ajattelen taas siten, että kuski, oli sitten kuinka loistava tahansa, on vaan yksi pala siinä tiimin palapelissä, eikä nopein ja taitavinkaan kuski ole yksin menestyvä, vaan koko tiimin panos tarvitaan. Mulla on tämmöinen joukkueajattelu niin syvässä, että en osaa muuten suhtautua oikein. Tämähän on siis puhtaasti filosofinen kysymys. Suurin osa täälläkin kirjottelevista taitaa tosiaan olla enempi ihan kuskin faneja vaan ja näkee tämän asian eri tavalla. :ahem: (Toi Karpowin kommentti aika hyvin kattaa juurikin tämän asian näkemisen sillä toisella tavalla.)
Tää "takinkääntäjä" tuli mulle mieleen vaan tosta E.Tuheron komentista, että
"Ferarin miehiähän tässä on kuitenki pohjimmiltaan aina oltu"!
Se oli jotenki niin hyvin sanottu.
(Ja jätkät otti taas tosissaan, vaikka koitin hymiöitä laittaa enemmän ku riittävästi ilmasemaan, että leikilläänhän mä teitä kiusasin takinkäännöllä.
Mutta ei se mitään.
)