Kimi & Ferrari -toikki

Rip3

Well-known member
Sijainti
Vaasa
Arcanum sanoi:
ps. ranskan kansallissairaus on maksakirroosi. :cool:
Ollaan kyllä pahasti eksytty aiheesta.

Juuri maksakirroosin takia ihmettelen, kun joku puhuu sivistyneestä keski-eurooppalaisesta juoma kulttuurista, tissuttelulla kohoaa maksa arvot ja johtaa maksakirroosiin <- ei niin sivistynyttä:cool:

Kun taas suomessa hyväksi testattu "kipakat kännit kerran viikossa" ei kohota maksa arvoja, mutta aiheuttaa kaikenlaisia muita ongelmia <- ei niin sivistynyttä:cool:

Joten juomatta paras:alppu:

Alkohooli on alkohoolia joi sitä sitten millä tavalla tahansa, makuasia ja niistä ei voi kuin tapella! Aine ja vaikutus pysyy samana ja täällä väitellään suoritustekniikasta suomalainen vs. keski-eurooppalainen..

reason

Well-known member
amino sanoi:
Joo, siirtäkää tämä alkoholikeskustelu vapaan puolelle tai suomi24:lle...
Jean Todt aloitti tän..........niin että sikäli ei se nyt niin kauheesti aiheen ohi mee......

imthesun

Well-known member
Oberfeldwebel sanoi:
Ranskassa tilanne on täysin toisenlainen, sivistyneempi.
Muuta sitten sinne Ranskaan tai Englantiin. Kiillotettujen julkisivujen mekkaan. Maissa jossa on hädintuskin toimivat sähköt ja viemärijärjestelmä. Ah, siellä paskakin haisee paremmalle.

-V

Miss Piggy

Schufosa
Mitäs jos pikkuhiljaa todellakin palattais Kimiin ja Ferrariin.:wink: Tämä "keskustelu" on mennyt jo ihan asiattomuuksiin...:jaska:

Metanolman

Well-known member
Sijainti
Lappeenranta
Eikö Kimi testaa uutta ajokkiaan heti vuoden vaihteen jälkeen, tai siis ensimmäisellä viikolla? Vai muistanko väärin. Salainen tapahtuma Fioranossa, varmaankin... Mutta siihen on enää kolmisen viikkoa!! :thumbup:

Ei muuta, kuin Ferrarin punaista Joulua!!

EDIT: Ferrari-lippis löytyy sekä myös Renaultin hattu.

Viimeksi muokattu:

Timppa78

License to SPY
Sijainti
Täällä
Hieman off-topiccia, mutta kuinkas monella on jo Ferrari tuotteita?
Ittelläni on Ferrari-deodorantti ja lippis.:D

WebSlave

Trackman
Timppa78 sanoi:
Punaista en päälleni laita. Inhollani (kirkkaan)punaista kohtaan ei tosin ole mitään tekemistä Ferrarin kanssa.

Eli ei olisi mitään järkeä hankkia Ferrari-tuotteitakaan, koska en niitä käyttäisi. En ole kyllä Ferrarifanikaan. Liverpoolfani olen, mikä on hieman epäkäytännöllistä punaista inhoavalle. ;)

Viimeksi muokattu:

Faustus

Well-known member
Metanolman sanoi:
Eikö Kimi testaa uutta ajokkiaan heti vuoden vaihteen jälkeen, tai siis ensimmäisellä viikolla? Vai muistanko väärin.
Kullan/TS:n mukaan Kimi testaa Ferraria vasta sitten, kun uusi auto tulee radoille, eli tammikuun puolivälissä.

Jeeves

Well-known member
Timppa78 sanoi:
Itse menin hetken mielijohteesta ostamaan tuon deodorantin (niitä on muuten 4:ää erilaista muistaakseni ja muunkin värisiä kuin punaisia). :p

Miss Piggy

Schufosa
Timppa78 sanoi:
No onhan mulla toki Schumin sponssilippis juurikin viime kaudelta. :ahem: Se on sekä Schumi- että Ferraritavaraa. Enempää en hankikaan mitään.

E. Tuhero

Well-known member
Sijainti
Tampere
Timppa78 sanoi:

Ite olen saanut joskus todella kauan sitten Ferrari college-paidan lahjaksi. Tuota ei ole paljon päällä pidetty 98 kaudesta eteenpäin, mutta nyt se täytyy jostain kaivaa esille ja katsoa sopiiko vielä.. Ferrari fanejahan tässä kuitenkin pohjimmiltaan ollaan aina oltu :idea:

Miss Piggy

Schufosa
E. Tuhero sanoi:
Ite olen saanut joskus todella kauan sitten Ferrari college-paidan lahjaksi. Tuota ei ole paljon päällä pidetty 98 kaudesta eteenpäin, mutta nyt se täytyy jostain kaivaa esille ja katsoa sopiiko vielä.. Ferrari fanejahan tässä kuitenkin pohjimmiltaan ollaan aina oltu :idea:
:D :D Te takinkääntäjät ootte mahtavia! Kuinka moni täällä tunnustaa muuten harrastaneensa takin kääntöä nyt, kun Ferrarilla on suomalaiskuski ens kaudella? :doubtful: :eek:

belated

Well-known member
Sijainti
Αθήνα
Miss Piggy sanoi:
:D :D Te takinkääntäjät ootte mahtavia! Kuinka moni täällä tunnustaa muuten harrastaneensa takin kääntöä nyt, kun Ferrarilla on suomalaiskuski ens kaudella? :doubtful: :eek:
Suomalaiskuskia on aina kannustettu. Olisihan se aika hölmöä Larenin paita päällä kannustaa Ferrarikuskia. Sehän vasta takinkääntöä olisi! :wink:

E. Tuhero

Well-known member
Sijainti
Tampere
Miss Piggy sanoi:

Tunnustan. No oma Mclaren kannatus on ollut Häkkinen / Räikkönen fanitusta, joten puhutaan ennemmin vaikka olosuhteisiin mukautumisesta kuin takinkäännöstä ;)

Mutta kieltämättä heti Kimin Ferrarille siirron jälkeen on nähnyt ferrariuutisoinnin täysin uudessa valossa. Ja samalla ensimmäistä kertaa vuosikausiin toivoo ettei mäkki saisi niitä kuuluisia palikoita kohdalleen, ensikään kautena. :dunno:

Miss Piggy

Schufosa
Hassua, omalle kohdalle ois vaikea kuvitella. Mutta tietty mun suosikkikuski on ajanut Ferrarilla niin kauan, ku itse olen kisoja katsellut ja nythän sitä on jo niin paatunut tifoso (schufoso?:rolleyes: ) ettei voi kuvitella muuta väriä tunnustavansakaan, vaikkei lempikuskia enää olekaan sarjassa.:wink: