Faustus
Well-known member
- Liittynyt
- 31.3.2000
- Viestit
- 6745
Lyhyt video viimeisestä testipäivästä:
http://www.f1grandprix.it/css/notizia.asp?ID=15126&categ=primopiano
http://www.f1grandprix.it/css/notizia.asp?ID=15126&categ=primopiano
- Minusta tuntuu, että Kimi meni Ferrarille näyttämään, että kävelee Felipe Massan ylitse. Mutta en usko, että niin käy. Felipe on kehittynyt paljon ja oppi myös Michael Schumacherilta.
- Uskon, että kunhan Kimi jonkun kisan jälkeen on pisteenkin Felipen edellä, siellä tulee heti tallimääräys, Ramirez puntaroi italialaisessa Autosprint-lehdessä.
Antaa ramireksen puntaroida.Lonso_567 sanoi:Kimi ykköskuski, muttei nopeampi?
Lonso_567 sanoi:Kimi ykköskuski, muttei nopeampi?
Iltalehden sivulta. Asiayhteyden huomioiminen on sikäli turhaa, että kommenttia ympäröivä teksti ei välttämättä liity suoraan kommentteihin, vaan on toimittajan ajattuksen juoksua. Ja saattaa pahimmassa tapauksessa jopa vääristää kommentin.herb sanoi:Olisikohan ihan mahdoton idea, että jos ja kun lainataan tekstiä jostain niin pistäis samantien lähteen www:n mukaan jotta vois lukea koko stoorin eikä vaan yhden asiasta irrotetun lauseen?
Enpä löytänyt kommenttia Iltalehden netti sivulta, joten jääköön anylysoimatta sen enempää. Sen sijaan, pointti minkä sanoin, eli kimi allekirjoitti sopimuksen siinä uskossa että MS on tuleva tallikaveri, kaataa Ramirezin kommentin: "Kimi meni Ferrarille näyttämään, että kävelee Felipen ylitse". Mitä tulee siihen, että "Felippe on kehittynyt ja oppinut paljon Michaelilta", niin eipä paljon muuta kuin, että kuinka moni uskoo Massan olevan huomattavasti JPM:ää kovempi kuski? No niin, sitähän minäkin.Lonso_567 sanoi:Iltalehden sivulta. Asiayhteyden huomioiminen on sikäli turhaa, että kommenttia ympäröivä teksti ei välttämättä liity suoraan kommentteihin, vaan on toimittajan ajattuksen juoksua. Ja saattaa pahimmassa tapauksessa jopa vääristää kommentin.
Jos kovuus käsitetään ajotyylin luonteena, niin Massa sitä ei tosiaan ole. Massa on jouhevampi ja pehmoisempi. Näiden kaverien keskinäisestä nopeutta, tai Massan tuloskuntoa Kimin rinnalla voikin olla vaikeampi ennustaa. Massalla on se etu, että hänelle ei ainakaan ympäristö aseta kovia tulosodotuksia, niinkuin Montoyalla oli. Sanoisinko näin, että en olisi yllättynyt, jos Massa pärjää yllättävän hyvin Kimiin verrattuna. Etenkään normaaleissa kuivissa kisoissa hyvistä lähtöruuduista startatessa.herb sanoi:kuinka moni uskoo Massan olevan huomattavasti JPM:ää kovempi kuski? No niin, sitähän minäkin.
Niin, itse pelkään että ensimmäiset viis kisaa (aika-ajoa) menee jommalta kummalta perseelleen auton ongelmien vuoksi, eikä mitään nopeus eroa voida tehdä. Ei sillä etteikö Kimi pärjäisi, vaan ne Massa hulikaanit ois sitä mieltä että Massa on nopeempi..Lonso_567 sanoi:http://www.iltalehti.fi/urheilu/200701245651915_ur.shtml
Jos kovuus käsitetään ajotyylin luonteena, niin Massa sitä ei tosiaan ole. Massa on jouhevampi ja pehmoisempi. Näiden kaverien keskinäisestä nopeutta, tai Massan tuloskuntoa Kimin rinnalla voikin olla vaikeampi ennustaa. Massalla on se etu, että hänelle ei ainakaan ympäristö aseta kovia tulosodotuksia, niinkuin Montoyalla oli. Sanoisinko näin, että en olisi yllättynyt, jos Massa pärjää yllättävän hyvin Kimiin verrattuna. Etenkään normaaleissa kuivissa kisoissa hyvistä lähtöruuduista startatessa.
:ahem: :ahem: :thumbup: :thumbup: Olen tuosta armotta samaa mieltä. Varmana tollanen viileys saa vastustajan puntit tutisemaan... :ahem: :ahem:trotwood sanoi:Räksän valtti on aina armoton viileys. vaikka se olisikin, ainakin osittain, vain teatteria, laittaa se varmasti kilpakumppanin puntit tutisemaan sata kertaa pahemmin, kuin väsynyt uhoaminen. Sen joka on oikeasti itsevarma, ei tarvitse olla joka mediassa jatkuvasti spekuloimassa omia hyviä mahdollisuuksiaan ja boostaamassa itseluottamustaan.
Massan pitäisi päästä heti alusta asti niskan päälle, mikä vahvistaisi itseluottamusta. Jos Kimi vie muutaman ensimmäisen kisan aika-ajot ja kisan, niin sen jälkeen Massalla menee yliyrittämiseksi ja tulos on huono.trotwood sanoi:Räksän valtti on aina armoton viileys. vaikka se olisikin, ainakin osittain, vain teatteria, laittaa se varmasti kilpakumppanin puntit tutisemaan sata kertaa pahemmin, kuin väsynyt uhoaminen.
Ainoa etu mikä Massalla on, on se että se ajaa jo toista kautta kisakuskina ja kaikenkaikkiaan kolmatta kautta Ferrarilla. Kimi taas on tulokas joka vasta opettelee tuntemaan talon tapoja, ihmisiä, autoa, renkaita jne.Lonso_567 sanoi:http://www.iltalehti.fi/urheilu/200701245651915_ur.shtml
Jos kovuus käsitetään ajotyylin luonteena, niin Massa sitä ei tosiaan ole. Massa on jouhevampi ja pehmoisempi. Näiden kaverien keskinäisestä nopeutta, tai Massan tuloskuntoa Kimin rinnalla voikin olla vaikeampi ennustaa. Massalla on se etu, että hänelle ei ainakaan ympäristö aseta kovia tulosodotuksia, niinkuin Montoyalla oli. Sanoisinko näin, että en olisi yllättynyt, jos Massa pärjää yllättävän hyvin Kimiin verrattuna. Etenkään normaaleissa kuivissa kisoissa hyvistä lähtöruuduista startatessa.
Ilman että vertaan ketään kehenkään niin voi huotetta todeta, että Kimi on kaveri jolla ei ole kovinkaan montaa ajotyyliä - enimäkseen on täydet päällä ja jos vain kaikki on kohdallaan niin siinä on jokaisella täysi työ pysyä mukana. Joten oikeastaan on paljolta kysymys ymmärillä olevista tekijöistä ja siitä kuinka yhteistyö tallissa pelaa. Jos kaikki menee parhaalla mahdollisella tavalla en usko että mikään pystyy Kimiä estämään tulemasta mestariksi - jos ei tällä kaudella niin seuraavalla. Riippuu aika paljon siitäkin kuinka nopeasti kotiutuu uuteen talliinsa. Suurin "uhka" Ferrari kuskeille on luultavasti Alonso ja McLaren joten Kimin ja Massan on pakko tehdä yhteistyötä jos mielivät saada tallimestaruuden..Mr Natural sanoi:En myöskään usko, että Massa menettää mielenkiintonsa yhtä dramaattisesti kuin Montoya, jos huomaa häviävänsä jossain GP:ssä tallikaverilleen - ja se on tärkein syy siihen, miksi Räikkösen ja Massan piste-ero tulee todennäköisesti olemaan paljon pienempi kuin Räikkösen ja Montoyan. Enkä lähde nyt edes veikkaamaan kumman eduksi.
Eiköhän se uusi auto ja uudet renkaat ole Massallakin.. Talon tavat ja ihmiset ovat Kimille uusia, mutta motivaatiokin taitaa olla parempi kuin koskaan aiemmin..herb sanoi:Ainoa etu mikä Massalla on, on se että se ajaa jo toista kautta kisakuskina ja kaikenkaikkiaan kolmatta kautta Ferrarilla. Kimi taas on tulokas joka vasta opettelee tuntemaan talon tapoja, ihmisiä, autoa, renkaita jne.
Mä olen Herbin kanssa samaa mieltä. Luulen myös, että Massallakin on asenne ja motivaatio enemmän kuin kohdallaan.Oberfeldwebel sanoi:Eiköhän se uusi auto ja uudet renkaat ole Massallakin.. Talon tavat ja ihmiset ovat Kimille uusia, mutta motivaatiokin taitaa olla parempi kuin koskaan aiemmin..