Noinkohan?Calvin sanoi:No mitäs veikkaatte, kiinnostaako Kimiä? Ei kiinnosta, se on kaikille sama!
Samoin McLaren rikkoi FIA:n sääntöjä käyttämällä laitonta vaihdelaatikkoa. Sakoilla selvisivät - arvotaankohan Lontoossa nyt ko. tallien sakon määrää...CARTer sanoi:Sääntötulkinnasta riippuen BMW ja Williams puolestaan ovat rikkoneet FIA:n teknisiä sääntöjä, joista kuljettaja saattaa saada hyötyä.
Minusta tuo kuullostaa kovasti siltä, kuin jo valmistaisit itseäsi kokemaan pettymyksen? :dunno:Jeanlean sanoi:Eihän se ole loppujenlopuksi kun yksi ainoa nimike. "maailmanmestari"....Ei sillä saa korkeintaan kun lisää fanitusta ja jotain positiivista kirjotetaan netissä.Sellainen nimike se on sitten meille ihmisille niin tärkeätä...joskus ihmettelen että mikä helvetti mua vaivaa kun tollasesta nimikkeestä oon niin kovin huolissani, että kenelle se kuuluu :frank:
Niinpä. Turha tälläkään kertaa odottaa mitään johdonmukaista ratkaisua verrattuna aiempiin päätöksiin. Sydän kylmänä tässä saa odottaa, koska lopputulema voi olla taas ihan mitä vaan taivaan ja maan väliltä...Bobakki sanoi:Bensiini oli muuten sääntöjenmukaista, muttei täsmännyt FIA:lle lähetetyn näytteen kanssa. Eli käytännössä sama tilanne kuin Brasiliassa 1995, mikä taas osaltaan alleviivaa FIA:n rangaistuskäytännön kummallisuutta.
HelikoptereitaJPP sanoi:
Todella vaikeaa uskoa, että tässä päädyttäisiin mihinkään muuhun kuin Räikköselle edulliseen lopputulemaan. Minulla ei riitä mielikuvitus toisen vaihtoehdon toteutumiseen uskomiseen.Aqualizer sanoi:Niinpä. Turha tälläkään kertaa odottaa mitään johdonmukaista ratkaisua verrattuna aiempiin päätöksiin. Sydän kylmänä tässä saa odottaa, koska lopputulema voi olla taas ihan mitä vaan taivaan ja maan väliltä...
Eikös siitä tullut vain sakot, mutta ne tallipisteet meni Fernandon sekoilusta.kessel sanoi:Jees, samoin kun McLaren ajoi Unkarin viikonlopun hyväksymättömällä=laittomalla vaihdelaatikolla ja seurauksena oli tallipisteiden menetys...
Kun Brasilian järjestäjät eivät voineet hylkäystä tehdä omien epäselvyyksiensä ja suurpiirteisyytensä vuoksi, niin miten nyt neljä tuomaria kykenee samoista lähtökohdista tekemään arvionsa. Vai onko heille annettu lisää tietoa asiasta. Vai eivätkö he kykene päättämään asiasta olemassaolevilla tiedoilla.FO110K sanoi:no avataampa sanainen arkku tähänkin ketjuun....
Uskomatonta vatvomista FIA:lta, ensinnäkin, jos siellä meinataan äänestää lopputuloksesta, olisi oltava aina pariton määrä päättäjiä. Toisekseen, noita esimerkkejä auton laittomuudesta tällä tasolla (brasilia -95) on nähty aiemminkin, ja aina auto & talli hylätty, kuskit saanu pitää sijotuksensa + pisteensä... pässinlihaa pitäisi siis tuloksen olla...
Voihan tietty olla niinkin että halutaan vetää teatteria ja tehdä asia mukamas vaikeimman kautta
Oikea mies voitakoon eli kimble!(ajamalla)Ukyo Katayama sanoi:Alkaa rasittamaan jo pikkuhiljaa, miten paljon tällainen läpeensä korruptoitunut paskalaji voi kiinnostaa. Pelkästään se, että tästä vatvotaan pari vuorokautta osoittaa että laji on hallinnollisesti amerikkalaisen vapaapainin tasolla. Eipä se tietenkään kuskien vika ole, mutta :jaska:
eilen kytättiin ja etenkin tänään on tullu kytättyä sivuja jonkin aikaa jo. jos tohon töllön eteen menee jotain ohjelmaa kattoo, niin välillä pakko vilkasta txt-tv.Ukyo Katayama sanoi:Alkaa rasittamaan jo pikkuhiljaa, miten paljon tällainen läpeensä korruptoitunut paskalaji voi kiinnostaa. Pelkästään se, että tästä vatvotaan pari vuorokautta osoittaa että laji on hallinnollisesti amerikkalaisen vapaapainin tasolla. Eipä se tietenkään kuskien vika ole, mutta :jaska:
Tota sopii epäillä. Ainakin omalta osaltani.L4z! sanoi:Ilman internettiä me oltaisiin naisissa ja kaikki saisivat.