Kimi,historian ainoa "kuukauden maailmanmestari"

Japp

Master
Sijainti
ES Asia
L4z! sanoi:
Olen ottanut jo pari olutta. Vituttaa tämmönen jauhanta Bossen keskeytyksen jälkeen. Niin ja olen itsekin varma Kimin mestaruudesta, mutta silti tää vetkuttelu pistää vihaks.
:doubtful: 12th Tiger menossa.... jaksaa vielä hetken valvoa vaikka tuskin mikään muuttuu. Tai toisaalta ei noista idiooteista tiedä..

Lancer

Realisti
Sijainti
taas Suomessa
kessel sanoi:
Jees, samoin kun McLaren ajoi Unkarin viikonlopun hyväksymättömällä=laittomalla vaihdelaatikolla ja seurauksena oli tallipisteiden menetys...
Eikö se ollu siitä varikkoprseilystä?

Oberfeldwebel

Ylivääpeli
Elekäähä hättäilkö, aatelkaa vaikka nii että siellä käy semmone joopas eipäs väittely. Parempihan se ois että siellä pari kaveria jaksaa olla Kimblen puolella 12 tuntia..

Bossen häviämine ei haittaa ku se kerta on äijästä itestä kiinni.

WebSlave

Trackman
L4z! sanoi:
Jos kiistattomia todisteita on, niin katsokoon sääntökirjasta tai ennakkotapauksista tuomion.

Tää vatvominen vaikuttaa siltä, ettei näyttö riitä.
No aiemmin rangaistus sääntöjen vastaisella autolla ajosta on ollut aika yksioikoisesti diskaus ja takaatulevien nostaminen tilalle. Näin mm. BARin tapauksessa viimeksi.
Eiköhän ne korkeintaan vie tallipisteet pois. Samoin perusteinhan mäkkiäkin rangaistiin vakoilusta.
Juuei. Kuskit säästyivät pistemenetyksiltä, koska heille oli luvattu lausunnoistaan immuniteetti. Normaalisti olisivat menettäneet kuskitkin pisteensä.

Oletin, että homma menee läpihuutojuttuna roskikseen, koska mittausta ei suoritettu tankista, jossa sen polttoaineen lämpötila on säännöissä määritelty. Eipä sitten mennyt.

Viimeksi muokattu:

Ron Jeremy

Active member
Sijainti
Deekulandia
L4z! sanoi:
Veikkaan ettei itse jäämiestä edes kiinnosta. :D
Juuri näin sillä on karaoke ilta kangasalla, ja se saa puhelun joka menee näin:
Täälä jean todd olet mestari! Kimi = puhu jenne kovempaa musa soi emmä kuule ja toi muija ujuttaa mulle tissiä suuhun, joku italialainen malli!

Myt ,MÄ Söitän huomenna sulle sää oot jä,tkä jaen.

Ja sit puhelin kiinni, kaverit kysyy kuka se oli ? Varmaan joku aamulehden myyjä( mua ei kiinnosta)

L4z!

Well-known member
WebSlave sanoi:
No aiemmin rangaistus sääntöjen vastaisella autolla ajosta on ollut aika yksioikoisesti diskaus ja takaatulevien nostaminen tilalle. Näin mm. BARin tapauksessa viimeksi.

Juuei. Kuskit säästyivät pistemenetyksiltä, koska heille oli luvattu lausunnoistaan immuniteetti. Normaalisti olisivat menettäneet kuskitkin pisteensä.
Entäs se sumin bensajupakka, mikä oli ennakkotapaus tälle?

Lupaakohan ne immuniteetin myös NYT hylkäysuhan alla oleville vasikoille.

Bobakki

@f1hog
Sijainti
En oo mistään kotosin
WebSlave sanoi:
Roskaa. Esimerkkejä on löydettävissä aika lailla jokaisesta mahdollisesta tulkinnasta.

Ade

Kirjanpitäjä
Sijainti
Lappeenranta
Aikuiset ihmiset täällä itkee ja valittaa. Hävetkää, missä on suomalainen sisu?

Kimi is tsämpiön ja euroviisutkin voitamme Serbiassa Kari Tapion voimin :alppu: Bossesta en ole varma.

Meen ostamaan karkkia.

Viimeksi muokattu:

Jeeves

Well-known member
Sympaattinen toikki. :)
Kävi miten kävi, tätä ei missään nimessä saa poistaa. Arkistoidaan.

Dev

Well-known member
Voi vittu mikä niillä kestää? Ei tässä ole koko päivää aikaa kun pitää lähteä vielä viihteelle.

Rusina

Lux Aeterna
Sijainti
Hyvinkää
Huhuavat, että nyt kun asiasta päättää neljä tuomaria, niin kaksi olisi ollut antamassa rangaistusta BMW&Williams kuskeille ja kaksi olisi ollut tuota vastaan ja nyt ollaan pattitilanteessa. Asian käsittelyä jatkettaisiin myöhemmin pidettävässä istunnossa

Niksi

Niksittäjä
Sijainti
Vaasa
Rusina sanoi:
Huhuavat, että nyt kun asiasta päättää neljä tuomaria, niin kaksi olisi ollut antamassa rangaistusta BMW&Williams kuskeille ja kaksi olisi ollut tuota vastaan ja nyt ollaan pattitilanteessa. Asian käsittelyä jatkettaisiin myöhemmin pidettävässä istunnossa
:jaska: :jaska: :jaska: :jaska: :jaska:

Vaikka onkin vielä "huhua", niin... :jaska: Kertoisivat jo sen helvetin päätöksen.

Viimeksi muokattu:

Ron Jeremy

Active member
Sijainti
Deekulandia
Jeeves sanoi:
Sympaattinen toikki. :)
Kävi miten kävi, tätä ei missään nimessä saa poistaa. Arkistoidaan.
Kimi kommeintoo huomen aamulla asiaa ihan kiva kävi miten kävi = ihave very bad hang ower ja kaverit oli kivoja eilen = ei mua kiinosta, oonks mä mstari???

Vitun hyvä, onks viina kauppa auki? vai vieläks tarvii ettiä mistä saa ilolientä, naiset löytyuy.

oonk mä wm?

Kiitos hyvä niin!??

Ferrari 4ever

Well-known member
Sijainti
Saarimaa
Itse kuulin huhun, että päätös olisi siirtymässä tuonnemmaksi, koska osa tuomareista olisi antanut mestaruuden Hamiltonille ja osa olisi antanut Kimin pysyä mestarina.

kessel

Well-known member
Sijainti
Tampere
Rusina sanoi:
Laittoivat sitten istuntoon parillisen määrän kädettömiä äänestäjiä...

Jeanlean

Well-known member
Ai pistäneet huhun kun ei päätöstä tule vieläkään. Siitäkö tossa on nyt kyse? Siis spekulaatiota vaan