Oberfeldwebel
Ylivääpeli
Jos alasarjoissa ajat sillä tasolla että suoritusten puolesta pääset ykkösiin niin kyllä kait. (ykkösissä on siis normaaleja kuskeja ja paskoja) Ja siis sen jälkeen kun olet ykkösissä ja et oo paska niin nopeus riippuu siitä miten auto sopii käteen. Jos ei sovi niin ei sovi ja potkut heilahtaa, jos sopii niin hyvin pyyhkii ku tallikaveri noituu kohtaloaan..Eli myös minä voisin kepittää koko remmin kun saisin kisakuskin paikan kunnon tallista, luottamuksen autoon uskon olevan kondiksessa jos tuonne asti pääsen - se on vaan asennekysymys
Mitä arzipuppyn tekstiin tulee niin olen kyllä samaa mieltä monesta asiasta.
Kimi unelmoi -70 luvun formula ykkösistä (omien sanojenkin mukaan) jolloin autot oli rautaa eikä elektroniikkaa, yleisö seiso ja katto minkä pullojensa takaa näki, media kirjoitti tulokset vihkoihinsa ja siinä se. Kimi ois hypänny autoon, sahannu vähän takasiipee pienemmäksi, tempassu rataennätyksen ja kävelly sit höylään jotain mimmii ja juomaan vähä kylmää.
Nyky ykkösissä Kimi ajaa vain sen takia että pääsee näiden -70 luvun herrojen rinnalle, maailmanmestaruus ferrarilla jne.
Moni ajattelee, että Kimin pitäisi kiittää katsojia että ykköset ovat tuollaisia kuin ne nyt ovat, ilman katsojia ei olisi ykkösiä. Paskan marjat, Kimi vihaa katsojia jotka pilasi unelma ykköset ja teki siitä media paskaa. Kimi ei ole katsojilleen mitään velkaa omasta mielestään, eikä siis välitä katsojista pätkääkään. Mediaa Kimi lähes vihaa. Työsuorituksesta Kimiä kiinnostaa vain ajaminen, nyt siinä on mukana jonninjoutavia pr perseitä.
Ymmärrän Kimiä, miestä kiinnostaa ajaa kovaa ja siinä se. Mies ajaa kovaa mutta kun enää ei voi mitään voittaa eikä ole syytä näyttää olevansa hyvä niin mies ajelee kisan kerrallaan, ei ne sääjöt nii justii, kuha saa ampasta startista lujaa ja painella hana pohjassa nii kaua ku laulua riittää tai lippu heilahtaa. Sen jälkee taas kavereitten luo huurteiselle ja heittään huumoria.
arzipuppy sanoi että inspiraatio on pudonnut helppoon elämään. Helposta en tiiä, mutta pudonnut se varmaan on. Itse uskon median syyksi tämän(kin).